en nu de uitleg hier eens volgen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tommeke, vervolg
Collapse
X
-
-
Re: tommeke, vervolg
Allee hier zijn we met een vervolg
Daar was ik een beetje op aan het wachten op die tegen expertise.
Zo zie je maar dat je als je in contact komt met iemand die drugs gebruikt ook in problemen kan komen.
En daar kan ik wel van meespreken maar geen drugs ,medicijnen.
Dat verhaal zeg ik wel op pm als je wil maar niet openbaar
Vind ook dat ie moet rijden in de Tour, is een drug geen doping he
En als ik vroeger zat of goed gedronken had wist ik ook niet meer waar ik was of deed
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk berichtAllee hier zijn we met een vervolgMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
je denkt toch niet dat die 2 profs die die haarstalen hebben onderzocht, dat die twee hun jobke op het spel zetten om een renner vrij te pleiten.
Alléz zo kortzichtig kun je toch niet zijn.
Greetzzz
Krisss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht...........en zo probeert hij de dans weer te ontspringen ! (nu weer wachten op het volgende hoofdstuk van deze klucht)
Van selectief geloof gesproken.....
Oordelen en veroordelen is zo makkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk berichtje denkt toch niet dat die 2 profs die die haarstalen hebben onderzocht, dat die twee hun jobke op het spel zetten om een renner vrij te pleiten.
Alléz zo kortzichtig kun je toch niet zijn.
Greetzzz
KrisssGurdy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht2 profs ? Zijn er dan details bekent omtrent wie de testen deed ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMaar natuurlijk zijn die bekend: Professor Gobelijn en Professor Barabas
Woehahahahahaha en Tommeke die word gespeeld door Filberke zeker
Alhoewel hij een beetje weg heeft van Flip, hij praat toch zo graag en kan ook niet tegen drank
Dat hij het maar eens bewijst op de weg nu ze inplaats van uit te leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMaar natuurlijk zijn die bekend: Professor Gobelijn en Professor BarabasMinder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
ach.....voorlopig lacht ie iedereen uit hè, gewoon lekker blijven fietsen en een (hoop) centjes verdienen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
ja de namen zijn bekend gemaakt van de profs.
de Leuvense professor Jan Tytgat
De één is zelfs verbonden aan het anti-dopingsagentschap in Straatsburg: Franse toxicoloog Pascal Kintz.
Maarja diegene die een pik hebben op Tom, gaan we nooit kunnen overtuigen van zijn black-out, of is hij flikt ????? Wie zal het zeggen??
Een tikkeltje jaloezie misschien ???
Ach ja, wat baat kaars en bril........... als de uil niet zien wil.
enne Bouk, ja veel centen verdienen. Daar doen we het allemaal voor hé. Spring gerust ook op zo'n koersfietske, wordt ook lekker beroepsrenner. De pakken euroos gaan binnen stromen.
Greetzz
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Krisss Bekijk berichtja de namen zijn bekend gemaakt van de profs.
de Leuvense professor Jan Tytgat
De één is zelfs verbonden aan het anti-dopingsagentschap in Straatsburg: Franse toxicoloog Pascal Kintz.
Maarja diegene die een pik hebben op Tom, gaan we nooit kunnen overtuigen van zijn black-out, of is hij flikt ????? Wie zal het zeggen??
Een tikkeltje jaloezie misschien ???
Ach ja, wat baat kaars en bril........... als de uil niet zien wil.
enne Bouk, ja veel centen verdienen. Daar doen we het allemaal voor hé. Spring gerust ook op zo'n koersfietske, wordt ook lekker beroepsrenner. De pakken euroos gaan binnen stromen.
Greetzz
Ik zie graag koers en binnenkort begint de Tour weer.
En dan kijk héél graag naar de avondeditie met Mart Smeets op de NOS.
De koers zit nog vol met doping... en ik houd mijn hart vast als het weer zover is.
Ik ben dan de eerste die zich ergert maar het ook weer heel spijtig vind.
Er waren die excuses: alleen de ouderen zouden "pakken" en de jongeren hadden
hun les geleerd. Niks is minder waar he Kris.
Vandaag spreekt een krant over een "ferm wit konijn" dat Lefèvre uit zijn hoed haalt.
Hij mag dat hoor, niks op tegen en ik zou er ook alles aan doen om zaken recht te
trekken als dat nodig moest zijn, dat is een goed recht.
En wat lezen we nog vandaag: de heren Professoren hebben dus niet gezegd wat ze zouden gezegd hebben.... gisteren.
Het is ook een goed recht dat iedereen berecht werd, veroordeelt werd en zijn straf uitdeed niet?
Ik kan er absoluut niet tegen dat rechten nogal verschillen naargelang wie of wat je bent...
en dat heeft niks met het wielrenner zelf te maken maar wel met het vele geld.Last edited by theokus; 18 juni 2009, 10:20.
Comment
-
Wat is Tom toch een belangrijk persoon !
Als ge ziet wie hier allemaal weer zijn zegje wil doen en als we zien hoe graag toch een vlaming zijn eigen vedetten afbreekt. Zielig !
Als we dat met Spanje vergelijken : ze weten al jaren dat Valverde schuldig is maar ze houden hem nog steeds de hand boven het hoofd.
Als we zien wat Cancellara dezer dagen weeral presteert nadat hij maanden niet meekon. Is dat normaal volgens jullie ?
Maar nee, liever breken ze hier onze enige vedet die we nog hebben gewoon af.
Wie zal er volgens jullie, buiten Tom, iets gaan presteren in de Tour ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtMaar nee, liever breken ze hier onze enige vedet die we nog hebben gewoon af.
Die mannen rijden pas iets af en voor deze mannen heb ik nog het meeste respect
Mvg
Steven1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtWat is Tom toch een belangrijk persoon !
Als ge ziet wie hier allemaal weer zijn zegje wil doen en als we zien hoe graag toch een vlaming zijn eigen vedetten afbreekt. Zielig !
Als we dat met Spanje vergelijken : ze weten al jaren dat Valverde schuldig is maar ze houden hem nog steeds de hand boven het hoofd.
Als we zien wat Cancellara dezer dagen weeral presteert nadat hij maanden niet meekon. Is dat normaal volgens jullie ?
Maar nee, liever breken ze hier onze enige vedet die we nog hebben gewoon af.
Ik zie graag de landschappen in de Tour bijvoorbeeld, de commentaren hoor ik graag,
het hele gebeuren dat een paar weken duurt en natuurlijk het met spanning
uitkijken naar de eerste dopingzondaar.
De Giro van dit jaar vond ik bijzonder mooi: prachtige beelden gezien.
De ronde zelf kende ook een zeker spanning.
De vlakke ritten in de Tour zullen weer niet veel voorstellen als het op wielrennen aankomt.
Op max. 30 km van de meet gaan ze de koers controleren en de spurters zullen de rest doen (als ze niet vallen of andere pech krijgen).
Of af en toe een paar "vluchters" die niet veel voorstellen en enkel op tv willen komen.
De bergritten zullen wel (en weer) interessant worden.
Een ploegentijdrit vind ik saai evenals de individuele tijdritten.
Och ja, ik vergat nog onze vriend Steegmans, die wil niet "tekenen".
Het inleveren van 5 jaren salaris vind die niet kunnen als hij betrapt zou worden op doping. Dat is voor mij reeds bekennen van schuld zonder ne meter gereden te hebben.
Ik denk niet dat we hem in de Tour gaan zien.
Hij had beter bij Lefèvre gebleven.
Maar ja Gert lijkt me eerder ne ezel in een leeuwenvel
(z'n oren hebben hem al verraden...)
Comment
Comment