Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
stel je gewoon maar eens even voor dat zoiets met je eigen dochter gebeurt, die verdiend een pak rammel dat het niet schoon meer is......
en ook dienen draak die die tatoe gezet heeft mag van mij de gevolgen dragen van zijn daden
een meisje van 18 dat zoiets komt vragen allee zeg ,daar ga je toch niet op in , ma ja ze heeft er wel nen pipo uitgekozen ook natuurlijk om haar tatoekes te laten zetten, voor mij part mag die zijn deuren sluiten, zoiets doe je niet
stel je gewoon maar eens even voor dat zoiets met je eigen dochter gebeurt, die verdiend een pak rammel dat het niet schoon meer is......
en ook dienen draak die die tatoe gezet heeft mag van mij de gevolgen dragen van zijn daden
een meisje van 18 dat zoiets komt vragen allee zeg ,daar ga je toch niet op in , ma ja ze heeft er wel nen pipo uitgekozen ook natuurlijk om haar tatoekes te laten zetten, voor mij part mag die zijn deuren sluiten, zoiets doe je niet
Voor zover ik wel begrepen had is de vader mee binnen gestapt maar kreeg hij dorst
Die tatoe-zetter heeft ook maar gedaan wat hem gevraagd werd. Hij had misschien wel voorzichtiger kunnen zijn of hij had het kunnen weigeren, maar de klant is en blijft koning.
Als ik nu een diamant koop in een winkel om die voor de ogen van iedereen te laten opbranden (diamant is pure koolstof, dus je kan het gebruiken als brandstof ) dan is dat mijn zaak en niet die van de diamantair.
En vermoedelijk zullen we echt nooit de waarheid krijgen. Dus, zolang die er niet is niet echt uitspraak.
Voor zover ik wel begrepen had is de vader mee binnen gestapt maar kreeg hij dorst
En voor zover ik het versta heeft de vader zelf het voorstel gedaan om bij zijn dochter een tatoe te laten uitvoeren.
Wie is hier nu het groot kind? dochter of onvolwassen vader? Voor wanneer een examen (i.v.m. procreatie en opvoeding van nazaten) voor toekomstige ouders?
een meisje van 18 dat zoiets komt vragen allee zeg ,daar ga je toch niet op in, ma ja ze heeft er wel nen pipo uitgekozen ook natuurlijk om haar tatoekes te laten zetten, voor mij part mag die zijn deuren sluiten, zoiets doe je niet
Er zijn miljoenen kinderen van 18 (en zelfs jonger) die dagelijks sigaretten gaan kopen ... daar zegt ook niemand neen tegen. Langs de andere kant heb ik nog niet veel mensen weten sterven of ziek worden van een tatoe ... sigaretten daarentegen. Dan kunnen ze veel winkels sluiten hoor!
Maar neen, aan sigaretten verdient de staat te veel en er zijn meer mensen die dat "maar normaal" vinden ... veel ouders brengen zelfs sigaretten mee voor hun kinderen. Kimberley zit trouwens ook te paffen tijdens de reportages ... daar zegt ook niemand iets van.
De grote leugen is hier de enige boosdoener, zonder die leugen had de wereld er nooit over gepraat (buiten haar familie en diegenen die haar tegen kwamen op straat).
zeg nu gaan we deze daad toch niet gaan mooi praten he, die tatoe man had dat moeten weigeren en daarmee uit , zo een jong meisje , beseft die dan niet dat die haar hele leven overhoop gooit?? of in ieder geval na de aanvraag minimum nog 2 maanden wachten, toch zeker voor zoiets ingrijpend, op een plaats waar je het niet zo direkt ziet oke maar in haar gezicht .....? hallo .....
ik vind het verschrikkelijk, stel dat je eigen dochter zoiets zou doen amai ik denk dak ze er zelf afsnijd pffff
gelukkig heb ik brave dochters oef.....
Tattoe Bertje was op de 7de dag (net zoals Kimberly met familie, niet de papa daarentegen) en zei dat het verwijderen een slordige 10.000 tot 15.000 euro zou kosten. Maar ze moet er om goed te zijn eerst nog een jaartje mee rondlopen, anders haalt de behandeling niet veel uit of zoiets.
Voor wanneer een examen (i.v.m. procreatie en opvoeding van nazaten) voor toekomstige ouders?
Henri
Oei, d'er gaan d'er veel gebuisd zijn...
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
zeg nu gaan we deze daad toch niet gaan mooi praten he, die tatoe man had dat moeten weigeren en daarmee uit , zo een jong meisje , beseft die dan niet dat die haar hele leven overhoop gooit??
Er zijn 18-jarigen die een auto kopen en zich op de hoek doodrijden of levenslang verminken.
Er zijn 18-jarigen die een moto kopen en zich op de hoek doodrijden of levenslang verminken.
Er zijn 18-jarigen die zich dooddrinken of zichzelf een zwaar levenslang lichamelijk letsel toebrengen.
Er zijn 18-jarigen die een juweel van 3000€ kopen en er levenslang spijt van hebben daardoor in schulden geraakt te zijn.
Er zijn 18-jarigen die roken en levenslang verslaafd blijven.
Er zijn 18-jarigen ...
Moet er nog verder gegaan worden? Ga je al die verkopers aanklagen en zeggen dat ze dat niet mochten verkopen en dat de schuld bij de verkoper ligt?
Een mens wordt opgevoed, een mens leert van kindsaf van zijn ouders en omgeving en op een bepaalde leeftijd wordt een kind meerderjarig en mag het alles zelf beslissen.
Trouwens is ze zelf nog altijd zeer tevreden van haar tatoe, ze heeft "zogezegd" enkel schrik van haar vader. Het ziet er anders wel een mooi berekende zet uit.
stel dat je eigen dochter zoiets zou doen amai ik denk dak ze er zelf afsnijd pffff
gelukkig heb ik brave dochters oef.....
Ze is wel "met" haar vader naar daar gegaan hé ... dus eerder ook niet zo snugger van die vader.
En stel dat uw 18-jarige dochter daar nu gelukkig mee zou zijn, ga jij haar dan ongelukkig maken omdat jij daar een andere visie over hebt?
Dat je dat als vader niet graag zou hebben snap ik wel maar het is wel haar leven hé ... voor dezelfde prijs bolt ze het af bij u en laat ze het toch doen. Heden moogt ge al content zijn als een dochter van 18 nog thuis inwoont.
en nu toont de oom van dat wicht zijn kont aan de rechtbank.
wordt het geen tijd om heel die familie te colloqeren?
om ze tegen zichzelf te beschermen en ook om de samenleving voor verdere morele schade te behoeden.
Comment