Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen politiek debat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geen politiek debat

Maar dit denk ik..........

Maak er aub GEEN politiek debat van anders is het hier in de kortste keren dicht.

Onze sociale zekerheid bijvoorbeeld is die beter dan in Nederland of Frankrijk, om maar iets te stellen.

De stoelendans is begonnen, maar hou het aub deftig.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Geen politiek debat

waar kunnen we die T-shirt bestellen?

Comment

als het vierde woord van de eerste zin, hetzelfde betekend als het tweede woord van de tweede zin, ist een leuke.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

als we er geen politiek debat mogen van maken, valt er niet veel te vertellen.
        Het T shirt heeft ergens gelijk zou ik zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
          waar kunnen we die T-shirt bestellen?
          Wil er ook éne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            als het vierde woord van de eerste zin, hetzelfde betekend als het tweede woord van de tweede zin, ist een leuke.
            grt,bouk.
            Dat is ook zo ...
            De regering is als s*x ... eens leuk om zien, aankomen kost geld, zuigen om te hebben, vermoeiend en ge krijgt er koppijn van. Verder naaien ze uw beurs toe langs bovenkant en melken ze u leeg langs onder.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dat is ook zo ...
              De regering is als s*x ... eens leuk om zien, aankomen kost geld, zuigen om te hebben, vermoeiend en ge krijgt er koppijn van. Verder naaien ze uw beurs toe langs bovenkant en melken ze u leeg langs onder.
              Voilà, zulke antwoorden verwacht ik, en liefst gemotiveerd
              Vandaag bijvoobeeld, een brief gekregen dat ik met mijn klein pensioentje geen recht heb op de forfaitaire vermindering op gas en electriciteit omdat mijn jaarinkomen hoger lag dan 23.282 € in 2006.
              Dus beloven ze iets maar leggen het plafond zo laag dat er bijna niemand kan van genieten. Ene dat haal ik wellicht BRUTO maar zeker NIET netto
              Dus voel ik mij genaaid. En zo zullen anderen zeker ook op één of ander gebied genaaid worden.
              Electrabel, Belgacom, Telenet en noem maar op, allemaal onder hun goedkeuren want de meesten zitten in de raad van bestuur enz etc.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Voilà, zulke antwoorden verwacht ik, en liefst gemotiveerd
                Vandaag bijvoobeeld, een brief gekregen dat ik met mijn klein pensioentje geen recht heb op de forfaitaire vermindering op gas en electriciteit omdat mijn jaarinkomen hoger lag dan 23.282 € in 2006.
                Dus beloven ze iets maar leggen het plafond zo laag dat er bijna niemand kan van genieten.
                Zo laag (net geen 2000 €/maand) is dat nu ook weer niet. Een behoorlijk percentage van de bevolking (en zeker gepensioneerden) komt daar niet aan.
                En vertel de ontwerper van de T-shirt gerust dat in seks tegenwoordig geen x staat .
                Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                  Zo laag (net geen 2000 €/maand) is dat nu ook weer niet. Een behoorlijk percentage van de bevolking (en zeker gepensioneerden) komt daar niet aan.
                  En vertel de ontwerper van de T-shirt gerust dat in seks tegenwoordig geen x staat .
                  Hi Jazze,

Ik spreek van bruto hé, netto is dat een heeeeeel stuk minder hoor.
                  Ken die ontwerper niet, maar je hebt groot gelijk, t'is met ks

Grtz, RF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Dat is ook zo ...
                    Krijgde gij daar koppijn van ???
                    Amaai mijn hoofd !
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Allemaal ouderwets hoor.

Er word niet meer genaaid. Dat is manueel en uit de tijd.
                      Nu werken ze machinaal, met een stikmachine.

"Ik heb geen sex nodig.
                      De regering verstikt me iedere dag."

Naaien dat is iets anders.
                      " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                        ...
                        Skitch stitcht dus (mag ik hopen)
                        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Allemaal ouderwets hoor.

"Ik heb geen sex nodig.

En hier naaien ze met een naaimachine. Er is (was) een verschil tussen stikken en naaien. Zoek het maar even op.

Die andere betekenis ken ik ook wel, maar wordt toch meer gebruikt door Nederlanders dan door Belgen.

Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Allemaal ouderwets hoor.

"Ik heb geen sex nodig.

doet me denken aan een mopje uit vroegere tijden:
                            " ben je je vrouw beu, koop dan een naaimachine, dan kan ze stikken"
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Hi Jazze,

Ik spreek van bruto hé, netto is dat een heeeeeel stuk minder hoor.
                              Ken die ontwerper niet, maar je hebt groot gelijk, t'is met ks

Grtz, RF
                              Het plafond inzake inkomsten is het "belastbaar inkomen" op uw aanslag van 2006. Als je hier bruto opgeeft dan zal je daar zeker wel onder zitten me dunkt.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                              X