Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als Vlaming ben ik beschaamd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Als Vlaming ben ik beschaamd

Hey juppekes

Ik denk dat purlut een beetje tuurlut is
    Bootjes

Comment

Bij mij (Mac) opent de pdf ook normaal. Het enige speciale was dat vooraf gevraagd werd met welk programma dit moest geopend worden, en dat Adobe Reader 9.x daarbij niet herkend werd. Maar Adobe Reader 8.x had er geen enkele moeite mee. Alles goed leesbaar.
      Trouwens: dank voor die lijst. Ik had nog geen algemeen overzicht gezien, en mag alleen maar Europees stemmen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes

Ik denk dat purlut een beetje tuurlut is
        Yep, op mijn gewone PC ook geen enkel probleem.

Misschien heeft een oude pdf-lezer daar wel problemen mee.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Neen, ik ben niet tuureluur. ZIe snapshot.
          Wel raar dat alle andere PDF op de fgov-site wel correct openen en die niet.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Hier wordt ook alles netjes geopend en staat er niks ondersteboven, in spiegelbeeld of dergelijke. Browser is Firefox met PDF Acrobat 8.0 en alles OK.

Comment

Wim, 't lijkt alsof jij de enige bent die in spiegelschrift leest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                Wim, 't lijkt alsof jij de enige bent die in spiegelschrift leest
                Haha, als ik die open staat die ook verkeerd hoor...
                (WIndows 7)
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Waar een mens zich nog druk om maakt.
                  Canonian

Comment

Hier ook spiegelbeeld met Foxit Reader
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Hier ook spiegelbeeld met Foxit Reader
                      Die gebruik ik ook al lang nete.
                      Waarom heb je in 'Godsnaam' 400 miljoen megabyte nodig zoals Adobe Acrobat
                      om een simpel bestandje te lezen, ook al lijkt er nu iets mis te gaan met Foxit Reader.
                      En voor de goede orde: Foxit doet het steeds zeer goed... tot dit bestand moest gelezen worden.
                      Last edited by theokus; 7 juni 2009, 14:06.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

hier ook win xp met firefox en foxit; omgekeerd en zelfs niet alles staat er op; de hele bovenkant ((Het europese parlement en alle ondertitels) is er af.
                        Anders ook nog nooit problemen gehad met mijn reader. Ondanks dat ik de laatste tijd al héééél veel pdfjes van verschillende bronnen gelezen heb...

dus 't is niet gewoon de ts die te diep in het glas gekeken heeft!

mvg
                        Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Als Vlaming ben ik beschaamd
                          waarom willen we toch zo graag beschaamd zijn als Vlaming.
                          Kunnen we niet een keer TROTS zijn als Vlaming ???

Comment

Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Vlaming?
                            Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Nederlander?
                            Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Bretoen?
                            Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Duitser?

Allemaal dwaze nationalistische reflexen.
                            Daarbij, er bestaan geen "zuivere" Vlamingen, Nederlanders,......
                            Het is allemaal één grote pot soep met vele kleine balletjes.
                            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                              Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Vlaming?
                              Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Nederlander?
                              Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Bretoen?
                              Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Duitser?

Allemaal dwaze nationalistische reflexen.
                              Daarbij, er bestaan geen "zuivere" Vlamingen, Nederlanders,......
                              Het is allemaal één grote pot soep met vele kleine balletjes.
                              Ik zou mijne geschiedenis nog een keer nalezen als ik van jou was
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Ik zou mijne geschiedenis nog een keer nalezen als ik van jou was
                                Geschiedenis is nou net mijn dada. Even verduidelijken misschien vooraleer we elkaar
                                verkeerd begrijpen?
                                Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Working...
                                X