Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij mij (Mac) opent de pdf ook normaal. Het enige speciale was dat vooraf gevraagd werd met welk programma dit moest geopend worden, en dat Adobe Reader 9.x daarbij niet herkend werd. Maar Adobe Reader 8.x had er geen enkele moeite mee. Alles goed leesbaar.
Trouwens: dank voor die lijst. Ik had nog geen algemeen overzicht gezien, en mag alleen maar Europees stemmen.
Die gebruik ik ook al lang nete.
Waarom heb je in 'Godsnaam' 400 miljoen megabyte nodig zoals Adobe Acrobat
om een simpel bestandje te lezen, ook al lijkt er nu iets mis te gaan met Foxit Reader.
En voor de goede orde: Foxit doet het steeds zeer goed... tot dit bestand moest gelezen worden.
hier ook win xp met firefox en foxit; omgekeerd en zelfs niet alles staat er op; de hele bovenkant ((Het europese parlement en alle ondertitels) is er af.
Anders ook nog nooit problemen gehad met mijn reader. Ondanks dat ik de laatste tijd al héééél veel pdfjes van verschillende bronnen gelezen heb...
dus 't is niet gewoon de ts die te diep in het glas gekeken heeft!
mvg
Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Vlaming?
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Nederlander?
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Bretoen?
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Duitser?
Allemaal dwaze nationalistische reflexen.
Daarbij, er bestaan geen "zuivere" Vlamingen, Nederlanders,......
Het is allemaal één grote pot soep met vele kleine balletjes.
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Vlaming?
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Nederlander?
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Bretoen?
Wat is er nu aan om trots of beschaamd te zijn als Duitser?
Allemaal dwaze nationalistische reflexen.
Daarbij, er bestaan geen "zuivere" Vlamingen, Nederlanders,......
Het is allemaal één grote pot soep met vele kleine balletjes.
Ik zou mijne geschiedenis nog een keer nalezen als ik van jou was
Comment