30 maanden geleden kocht ik mij een Digitaal fototoestel Canon Powershot A620.
Ik had op dit toestel ook een Service Plus Polis zodanig dat ik 60 maanden van een volledige waarborg kon genieten.
Nu een maand geleden hield het SD kaartje niet meer in het toestel en bracht ik het terug naar VanDenBorre ter herstelling. Na 10 werkdagen zou ik het toestel weer mogen gaan afhalen en vandaag kreeg ik een telefoontje van de hoofdzetel met de melding dat het toestel waarschijnlijk nier meer kan hersteld worden. Het voorstel dat ze me deden was dat ze 60% van het toestel zouden betalen plus mijn garantie van mijn Service Plus Polis. Met dit bedrag 225€ kan ik dan wat anders gaan kopen in de winkel of ze geven me een waardebon. Is dit nu een logische manier van werken?
Ik had op dit toestel ook een Service Plus Polis zodanig dat ik 60 maanden van een volledige waarborg kon genieten.
Nu een maand geleden hield het SD kaartje niet meer in het toestel en bracht ik het terug naar VanDenBorre ter herstelling. Na 10 werkdagen zou ik het toestel weer mogen gaan afhalen en vandaag kreeg ik een telefoontje van de hoofdzetel met de melding dat het toestel waarschijnlijk nier meer kan hersteld worden. Het voorstel dat ze me deden was dat ze 60% van het toestel zouden betalen plus mijn garantie van mijn Service Plus Polis. Met dit bedrag 225€ kan ik dan wat anders gaan kopen in de winkel of ze geven me een waardebon. Is dit nu een logische manier van werken?
Comment