Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van welke simpele lekkernijen genieten jullie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Van welke simpele lekkernijen genieten jullie?

Ik geniet vooral van een lekker glaasje rode wijn met een sigaretje erbij op een zwoele zomeravond met in de verte het gedonder van een ver verwijderd onweer.
    Er zijn nog andere eenvoudige dingen waar ik van kan genieten, maar die vallen niet direkt onder de noemer lekkernijen. En nee, het is niet waar jullie nu aan denken
    Groeten,
    Geert

Comment

Een bruine grimbergen of 4..
      Doe mij maar een koude shotel met hesp en asperges onder de tuinparasol...Gewoon simpel lekker.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ne Magnum...
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          ne Magnum...
          met of zonder nootjes

Comment

Hier net een middagmaal van nieuwe aardappelen met verse salade (allen eigen oogst, allé, de ouders dan toch) met Parmaham

Comment

Ben een fris Duveltje aan t drinken, met blokjes Marcassouworst erbij.
              Mmmm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                een kopje thee met een Verkade biskwietje.
                grt,bouk.
                idem, een giant kopje groene muntthee ^^
                Canon EOS 40D + 350D + 100-300 ƒ/5.6 + Helios 44M-6 58mm ƒ/2.0 + Helios 44-2 58mm ƒ/2.0 + Meyer-Optik auto 135mm ƒ/2.8 + Meyer-Optik 29mm ƒ/2.8^^

Comment

Net een fleske bubbels opengepopt, 't was er nog eentje van nieuwjaar en 'k had plaats in de koelkast nodig (ieder excuus is goed he)
                  Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Ik geniet vooral van een heerlijk ijsje (af en toe)...hier hebben ze super heerlijk en erg romige softijs en die kan je dan dompelen in chocolade als je wil. Die kan je kopen bij Dairy Queen en die kan je hier bekijken! Nu tijdens mijn zwangerschap smaken ze nog een stuk lekkerder!

Verder geniet ik ook van de gewone dingen, geef mij een pot zilver ajuintjes en ik eet die zo leeg. Een paar zelf gebakken hele dunne pannekoeken (ook wel flensjes genoemd) met de Canadese maple syrup (ahorn syroop) is ook overheerlijk. Barbequen (in de zomer, herfst, winter of lente) met een vers slaatje en broodjes of aardappelen of frietjes en dergelijke smaakt ook altijd goed.

Zo nu heb ik mijn man naar de Dairy Queen gestuurd om mij zo'n ijsje te gaan halen!

Groetjes uit Canada,
                    Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                      zelf gebakken hele dunne pannekoeken (ook wel flensjes genoemd) met de Canadese maple syrup (ahorn syroop)
                      Oh ja, hier is het quasi elke zaterdagmorgen feest. Flensjes (soms al wat meer flens dan anders) met pure chocoladekorreltjes en een tasja (deca)koffie. Heerlijk. De kinderen zijn maar al te blij met een mama die zo van pannekoeken houdt en korreltjes (muizen******jes, hagelslag, of hoe jullie dat noemen)...

(hoe loopt de zwangerschap?)
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Alhoewel ik zelf een hobbykok ben en gisteren nog everzwijnragout op Italiaanse wijze klaar maakte, is rode kool met spek DE lekkernij voor mij !!!!

Comment

ik kan niet zeggen wat mijn lievelingseten is omdat ik alles zo lekker vind
                          bijvoorbeeld
                          langanja
                          spagettie
                          kaas voldu
                          tomatensoep met kaas.
                          patat
                          boterham met grilworst met kaas.
                          enzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                            ik kan niet zeggen wat mijn lievelingseten is omdat ik alles zo lekker vind
                            bijvoorbeeld
                            langanja
                            spagettie
                            kaas voldu
                            tomatensoep met kaas.
                            patat
                            boterham met grilworst met kaas.
                            enzo
                            langanja & kaas voldu zijn samen met een tomate krevits ook mijn favorieten!!
                            Last edited by Mr.D; 23 november 2009, 14:18.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Witloof in hesperollekes en puree, heerlijk in de winter
                              Spruitjes met gebakken spekblokjes. braadworst, puree
                              Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2

Comment

Alles behalve alcohol vind ik lekker . . . maar oesters hebben wel een speciaal plaatsje . . .
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                                X