Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epoxy vloeren, Epoxy gietvloeren, PU vloeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Epoxy vloeren, Epoxy gietvloeren, PU vloeren

Beste allen,

Ik heb op Livios een zeer verhelderend stukje gelezen waar uitleg wordt gegeven over polyurethaan en epoxy. Ik zou zeggen kijk even op deze site.
    Livios - Gietvloeren

Comment

ik zie hier verschillende vragen ivm epoxy vloeren . Wij hebben een vkloer recent aangelegd in het wit , supermodern gebouw , zeer mooie en voor zover goede vloer. In totaal hebben wij 350M2 liggen. Zeer goed te onderhouden , zeer netjes , echt een droom want wij willen een strakke vloer zonder voegen . De vloer ligt er nu ong anderhalf jaar. Er is echter toch een probleem waar ik de volle aandacht wil op vestigen. Gezien de grootte van het gebouw zijn er in de chappe uitzettingsvoegen maar dat was bij de bespreking geen enkel probleem. Wat blijkt nu echter , dat al die uitzettingsvoegen barsten vertonen en daar bovenop ook nog diverse barsten kronkelend over de ganse vloer. Men ( REON van uit het antwerpse die de vloer heeft aangelegd ) is komen kijken en men zou alles oplossen. HELAAS , alles is netjes betaald maar wij wachten nu al anderhalf jaar voor de beloofde herstelling. Als men heel binnenkort geen oplossing gaat bieden ga ik kijkdagen organiseren om de klanten op de hoogte te brengen van deze wanpraktijken. En verder gaat heel binnenkort uiteraard een gerechterlijke procedure van start.

Comment

Bij de renovatie van onze garage heeft de aannemer ons sterk gewaarschuwd voor PU/epoxyvloeren en gepolierde betonvloeren, en wel om volgende redenenen:
        - te kleine oppervlakte om het rendabel te kunnen doen (meeste firma's zouden enkel grote oppervlaktes doen, enkele 100en m²-
        - niet slijtvast genoeg voor een ruimte met veel beloop (na een paar jaar zou je "paden" gaan zien, vb waar je uit de auto stapt, en waar je auto in- en uitrijdt)
        - risico op scheuren

Dus hebben we gekozen voor gewapend beton, chape en tegels. Zelf de tegels gelegd en tegels gekocht in een promo-actie, dus prijs viel enorm mee. Uitzicht was niet zo belangrijk aangezien het een garage is

Comment

Of hier: http://www.concretefloors.be/
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Working...
          X