Tegenwoording vechten ze al voor een " SCHEET "
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onverdraagzaamheid.
Collapse
X
-
-
Re: Onverdraagzaamheid.
Blijkbaar moet er meer en meer met de vuisten gereageerd worden (zie ook het geval van verkeersagressie van gisteren waarbij iemand het hospitaal wordt ingeslagen/gestampt omdat hij racende automobilisten op hun gevaarlijk rijgedrag had gewezen). De barbarij komt terug.Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk berichtWaar is de opvoeding gebleven...
...voor een deel krijg je dat van thuis toch mee...
mvg,
Roland
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtTegenwoording vechten ze al voor een " SCHEET "Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.
Comment
-
-
ge moet daar ook maar staan he, allemaal op een hoopke, als er dan iemand voor u alles laat vliegen zou je voor minder slechtgezind worden
maar om dan te beginnen vechten... nee 't is wel triestig, waar halen ze het toch vandaan...[FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtDe maatschappij is verhard, er is meer agressie en onverdraagzaamheid. En, inderdaad barbarij.
Hoe dat komt, daar mag niet over gepraat worden, in naam van de verdraagzaamheid.
Zie vooral het werk, de centen en het gezin die stress veroorzaken.
En mensen veranderen precies als ze achter een stuur van de auto zitten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtEn mensen veranderen precies als ze achter een stuur van de auto zitten...
Ik denk daarbij nog aan het spectaculair toegenomen vermogen, het grotendeels ontbreken van het snelheidsgevoel van vroeger en het daaraan verbonden (vals ?) gevoel van veiligheid, de hypocriet hoge topsnelheden....
ik ben een heel rustige en voorzichtige chauffeur maar ik moet eerlijk toegeven dat het soort ding (auto's en motoren genoeg hier...)waarmee ik rij mij toch onbewust beinvloedt.
PaulM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtja, idd, maar m.i. ligt het niet alleen aan het ventje maar ook aan het autootje.
Ik denk daarbij nog aan het spectaculair toegenomen vermogen, het grotendeels ontbreken van het snelheidsgevoel van vroeger en het daaraan verbonden (vals ?) gevoel van veiligheid, de hypocriet hoge topsnelheden....
ik ben een heel rustige en voorzichtige chauffeur maar ik moet eerlijk toegeven dat het soort ding (auto's en motoren genoeg hier...)waarmee ik rij mij toch onbewust beinvloedt.
PaulM
En wie gaat er nu racen he op de openbare weg?
Comment
-
-
Het sleutelwoord voor veel van deze problemen ligt bij het woordje "neen" !
Om tal van redenen gaan nogal wat ouders iedere confrontatie met hun kinderen uit te weg. Ze hebben "geen tijd" of ze zijn "bang" voor confrontaties. Dat laatste neem je vooral waar bij gescheiden ouders. Als gevolg onderlinge conflicten en/of slechte afspraken, spelen kinderen meedogenloos de ouders tegen mekaar uit ... wie neen durft te zeggen, krijgt "de zwarte piet" toegespeeld.
Men verliest vaak uit het oog dat "neen" zeggen, de krijtlijnen uitzetten, een belangrijke onderdeel van een opvoedingsproces is. Neen zeggen lokt confrontatie uit (zeg maar gewoonweg: ruzie!) en scherpt mondelinge vaardigheid aan. Wie nooit geleerd heeft om zijn ongenoegen/ergernis verbaal te ventileren, zal veel vaker tot fysiek handelen overgaan.
Al is ja zeggen en gelijk geven zoveel gemakkelijker ... kinderen worden pas echt volwassen door er eens af en toe flink ruzie mee te maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtja, idd, maar m.i. ligt het niet alleen aan het ventje maar ook aan het autootje.
PaulM
Comment
Comment