Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandenborre uw akte van wantouwen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vandenborre uw akte van wantouwen

Pol Parasol, wat is jouw antwoord dan op een bestelling via internet bij Vanden Borre. Aangezien je er precies heel wat van afweet? Heb nergens gelezen dat je voor die voorwaarden niet naar een andere Vanden Borre mag gaan. Wat als mijn favoriete Vanden Borre nu die is van Turnhout?

Comment

eindelijk komen we tot essentie van de zaak,alle scheld partijen en minder subtielere uitdrukkingen ten spijt.
      MISLEIDENDE RECLAME
      en waarom passen ze hun prijs aan deze van de makro dan wel aan,die ook niet in 20 km van mijn vandenborre ligt wel aan????
      MET TWEE MATEN EN GEWICHTEN METEN???
      EN BELUISTER HUN INTRODUCTIE FILMPJE OP HUN SITE MAAR EENS HOE MISLEIDEND DIT IS.WORDT MET GEEN WOORD OVER UW VDB GEPRAAT.

laten we het zo zeggen de konijnenbergprijzen doen hun zeer en ze wringen zich in alle bochten en kronkels.
      IK HEB HIER ENKEL MIJN ERVARING VERTELD DOE ERMEE WAT JE WIL,ik hou je niet tegen bij vdb te gaan kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daimyo Bekijk bericht
        eindelijk komen we tot essentie van de zaak,alle scheld partijen en minder subtielere uitdrukkingen ten spijt.
        MISLEIDENDE RECLAME
        en waarom passen ze hun prijs aan deze van de makro dan wel aan,die ook niet in 20 km van mijn vandenborre ligt wel aan????
        MET TWEE MATEN EN GEWICHTEN METEN???
        EN BELUISTER HUN INTRODUCTIE FILMPJE OP HUN SITE MAAR EENS HOE MISLEIDEND DIT IS.WORDT MET GEEN WOORD OVER UW VDB GEPRAAT.

laten we het zo zeggen de konijnenbergprijzen doen hun zeer en ze wringen zich in alle bochten en kronkels.
        IK HEB HIER ENKEL MIJN ERVARING VERTELD DOE ERMEE WAT JE WIL,ik hou je niet tegen bij vdb te gaan kopen.
        Schrijf eens normaal aub, waarom die hoofdletters?
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

on·no·zel
          bijvoeglijk naamwoord; onnozeler, onnozelst; afleiding(en): onnozelheid

1 onervaren en dus gemakkelijk te bedriegen
          betekenisverwante termen
          synoniem: naïef
          context
          de onnozele kinderen
          onschuldige, heel jonge kinderen
          een onnozel wicht

2 dom
          betekenisverwante termen
          synoniem: dom

3 onbeduidend
          betekenisverwante termen
          synoniem: onbeduidend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
            on·no·zel
            bijvoeglijk naamwoord; onnozeler, onnozelst; afleiding(en): onnozelheid

1 onervaren en dus gemakkelijk te bedriegen
            betekenisverwante termen
            synoniem: naïef
            context
            de onnozele kinderen
            onschuldige, heel jonge kinderen
            een onnozel wicht

2 dom
            betekenisverwante termen
            synoniem: dom

3 onbeduidend
            betekenisverwante termen
            synoniem: onbeduidend

Wat is de relevantie hiervan aub? Blijkbaar zit het kind zijn er nog heel diep in...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diamond Bekijk bericht
              Wat is de relevantie hiervan aub? Blijkbaar zit het kind zijn er nog heel diep in...
              Effe nadenken aub...

Comment

ik heb mij een canon 430 ex II speedlite aangeschaft,en heb deze na wijs beraad bij foto konijnenberg gekocht degene met de echte laagste prijzen en beste service.
                wat was nu het geval ,ik had deze flash voor de mooie som van 218 euro bij konijnenberg gezien, turnhout is voor mij een stukje rijden ,dus ging ik met de prijs van konijnenberg naar mijn plaatselijke vandenborre, en kreeg tot mijn verbazing te horen dat zij hun prijs van 299 euro voor jawel de zelfde flash niet wilde aanpassen naar deze van konijn!
                dit gaat helemaal in tegen hun zogenaamde akte van vertrouwen (wantrouwen) waar ze zo graag mee zwaaien.
                enkele mails verstuurd naar hun hoofd kantoor en met lachwekkende reden een bon van 50 euro aangeboden gekregen op hun prijs wat dan nog 249 euro is!
                ben naar KONIJNENBERG gereden ben daar fantastisch goed geholpen geweest ,het was de trip meer dan waard,en vandenborre is een klant aan mij kwijt,als je een misleidend beleid voert heb je bij mij als consument gedaan.
                TOCH NOG MAAR EENS GEBLEKEN HOE DIE HOLLANDERS VAN KONIJN EN ALLE ANDERE FOTOGRAFIE SHOPS OP HET INTERNET DIE BELGISCHE SHOPS MET GEMAK OVERTROEVEN.zal aan hun commerciele ingesteldheid liggen. waar iedereen wel bij vaart.

cya
                Ik wil nu ook niet lullig doen maar als je eens had gekeken op het forum had je je zelfs de moeite kunnen besparen om naar VDB te gaan. Op de eerste pagina van het onderdeel algemeen staat er nog een serieuze lange topic van vandenborre. Het komt er gewoon op neer dat het een echte winkel moet zijn binnen een straal van 20 (of 30, daar wil ik vanaf zijn) moet liggen. En ik heb in dat ander topic ergens gelezen dat ze bij VDB aanhalen dat Konijn geen winkel is maar een afhaalpunt van een on-lineshop. Is dikke zever ma bij VDB zullen ze wel zorgen dat ze recht in hun schoenen staan hoor

Even helemaal terzijde, mijn broer heeft laatst bij VDB een broodbakmachiene gekocht en die stond een week later in promo bij Makro en hij heeft gewoon het verschil terug gekregen bij VDB
                http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                http://foto-actiecode.be

Comment

Rabbit wordt veel aangevallen door konijnenschieters aka andere winkels.

Maar mevrouw, dat komt van het buitenland, BTW carrousels, enz. (vandatten)
                  Tuittekenuire, niks van waar, Pentax & Leica komt gewoon ook van DB België. (100% zeker)

Majaa idd. ze doen pijn en dat schept >>>> ONMACHT en Frustratie, natuurlijk.

Ik vind wel: ofwel doe je aan prijs-garantie ... ofwel niet, punt!!

De schreeuw van veronique
                  « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Btw, valt de flash een beetje mee? Ben er ook voor aant sparen ...
                    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                    http://foto-actiecode.be

Comment

dank u Veronique,

ik deel inderdaad dezelfde mening

Comment

breggie super content van en je weet waar je hem moet kopen he
                        heb hem met diffuser gekocht ,zou deze zeker bij kopen geeft veel zachter beeld

cya

Comment

breggie super content van en je weet waar je hem moet kopen he
                          Ook al ben ik het 100% met je eens, de manier waarop je in deze thread wraak wilt plegen op VDB is een beetje belachelijk.
                          www.pixation.be

Comment

ik heb enkel willen aantonen, op te letten voor misleidende reklame
                            en die verwijzing dat breggie weet waar hij de flash moet kopen was met een vijfvoudige knipoog, en was schertsend bedoeld .
                            cya

Comment

Ik neem aan dat iedereen ondertussen zijn zegje heeft gedaan, topic wordt ook verplaatst naar chitchat en gesloten.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                              X