Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandenborre uw akte van wantouwen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vandenborre uw akte van wantouwen

ik heb mij een canon 430 ex II speedlite aangeschaft,en heb deze na wijs beraad bij foto konijnenberg gekocht degene met de echte laagste prijzen en beste service.
    wat was nu het geval ,ik had deze flash voor de mooie som van 218 euro bij konijnenberg gezien, turnhout is voor mij een stukje rijden ,dus ging ik met de prijs van konijnenberg naar mijn plaatselijke vandenborre, en kreeg tot mijn verbazing te horen dat zij hun prijs van 299 euro voor jawel de zelfde flash niet wilde aanpassen naar deze van konijn!
    dit gaat helemaal in tegen hun zogenaamde akte van vertrouwen (wantrouwen) waar ze zo graag mee zwaaien.
    enkele mails verstuurd naar hun hoofd kantoor en met lachwekkende reden een bon van 50 euro aangeboden gekregen op hun prijs wat dan nog 249 euro is!
    ben naar KONIJNENBERG gereden ben daar fantastisch goed geholpen geweest ,het was de trip meer dan waard,en vandenborre is een klant aan mij kwijt,als je een misleidend beleid voert heb je bij mij als consument gedaan.
    TOCH NOG MAAR EENS GEBLEKEN HOE DIE HOLLANDERS VAN KONIJN EN ALLE ANDERE FOTOGRAFIE SHOPS OP HET INTERNET DIE BELGISCHE SHOPS MET GEMAK OVERTROEVEN.zal aan hun commerciele ingesteldheid liggen. waar iedereen wel bij vaart.

cya

Re: Vandenborre uw akte van wantouwen

onnozelaar !

Comment

hmm moderator ik ben niet van de gewoonte om mij onnozelaar te laten noemen hopelijk wordt hier gepast tegen op getreden.

Comment

Niet wenen he, als je hun akte van vertrouwen zou hebben gelezen zou begrijpen dat je helemaal geen recht had op de laagste prijs.

Gebruik de zoekfunctie maar even, is al verschillende malen aan bod gekomen.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik versta niet, Destn en Pol Parasol, dat jullie zo kunnen reageren. Jullie zouden dit beter zien als een waarschuwing door een alerte consument. Hier kan iedereen goed bij varen. Ik heb zelf ook al ondervonden dat die laagste prijsgarantie niet stand houdt. Dit is echt misleidende reclame.
          Grow up, people en laat die kinderlijke reacties achterwege!!! Op 30 jaar zou je je al wat volwassener mogen gedragen, niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daimyo Bekijk bericht
            ... turnhout is voor mij een stukje rijden ...
            vs.

Indien u ondanks onze waakzaamheid elders toch nog goedkoper heeft gevonden, betalen wij u het verschil terug!
            Wanneer?

U vindt het toestel:
            In een straal van 20km rond uw Vanden Borre winkel in een fysiek verkooppunt in België (dus geen websites).
            Voor je winkels begint af te schieten, misschien eerst voorwaarden eens lezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diamond Bekijk bericht
              Ik versta niet, Destn en Pol Parasol, dat jullie zo kunnen reageren. Jullie zouden dit beter zien als een waarschuwing door een alerte consument. Hier kan iedereen goed bij varen. Ik heb zelf ook al ondervonden dat die laagste prijsgarantie niet stand houdt. Dit is echt misleidende reclame.
              Grow up, people en laat die kinderlijke reacties achterwege!!! Op 30 jaar zou je je al wat volwassener mogen gedragen, niet ?

Waar reageer ik kinderlijk? Ik vind de TS eerder kinderlijk reageren.

+

Eerste hit bij het zoeken op Vandenborre: http://forum.belgiumdigital.com/f6/v...en-248459.html

Trouwens, waarom heb jij het forum niet gewaarschuwd toen je misleid werd?
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
                vs.

Voor je winkels begint af te schieten, misschien eerst voorwaarden eens lezen
                Konijnenberg Turnhout ligt precies geteld 2,7km af van Vandenborre Turnhout
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                  Wist ik niet, maar veronderstel dat TS niet naar Vdb Turnhout geweest is?

Comment

Dippie, en als je het product dan via internet bestelt bij Vanden Borre? Geldt dan die laagste prijsgarantie niet meer? Waar daimyo over sprak is een verschil van 80€, voor dit prijsverschil kan je het 10 keer laten leveren!!

Mensen, geef nu toch gewoon toe dat 'de laagste prijsgarantie' misleidend is...en met heel veel kleine lettertjes moet bekeken worden.

Comment

[QUOTE=Destn;2257350]Niet wenen he,

Ter verduidelijking, hiér was je kinderachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diamond Bekijk bericht
                        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Niet wenen he,
                        Ter verduidelijking, hiér was je kinderachtig

Okok, kon misschien wel wat subtieler...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Wist ik niet, maar veronderstel dat TS niet naar Vdb Turnhout geweest is?
                          vermoedelijk... zou maar belachelijk zijn he dat die 2,7km tot bij Konijn net te ver waren voor 80 € in je zak te steken
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                            Lees eens deftig: uw vandenborre winkel dat is niet de vandenborre in turnhout tenzij jezelf daar woont.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                              Lees eens deftig: uw vandenborre winkel dat is niet de vandenborre in turnhout tenzij jezelf daar woont.
                              Hahaha .... aparthied ... ook nog's!
                              « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Working...
                              X