Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Led tv ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Led tv ?

( parallel met thread over keuze TV VL / TNET TV )

Ik ben op zoek naar een goede TV. Wat me interesseert is:

40 of 42 inch
    full HD
    goede beeldkwaliteit
    betaalbaar (€ 800 .. € 1.400)
    aansluitmogelijkheden hdmi,(digital) audio in/out, LAN, scart voor bestaande DVD/VHS

Is Samsung 6000 of 7000 (LED technologie) een goede optie ?
    Welke andere merken / types zijn een goede keuze (Sony, Panasonic, Philips, ...)

Zijn hier ervaringsexperten ?

wat zijn de nadelen / voordelen / nuttige tips bij de keuze

Bedankt alvast !

Thanks !
    "Away put your weapon, I mean you no harm"

Re: Led tv ?

Ik ben zelf de gelukkige bezitter van een plasma TV van Panasonic. De keuze tss plasma en LCD was eventjes een issue maar al heel snel toch voor plasma gegaan omdat er geen enkel ander toestel met LCD technologie was die me dezelfde kleuren en kleurdiepte gaf als de plasma van Panasonic.
    Ik ben nog steeds iemand die graag in winkels de beeldkwaliteit van verschillende merken vergelijkt en als ik dan toch voor LCD moest gekozen hebben was het een Philips of een Samsung maar de Sony's waren dan niet de kwaliteit die ik zou zoeken.
    Hopelijk heb je hier iets aan maar anders zeker de zoekfunctie eens gebruiken want dit komt regelmatig hier in een draadje aan bod.

PS: laat even weten wat je gekozen hebt en wat voor jou de doorslag gegeven heeft graag (ook de je keuze van Telenet of TVV )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Ik ben zelf de gelukkige bezitter van een plasma TV van Panasonic.
      ...
      PS: laat even weten wat je gekozen hebt en wat voor jou de doorslag gegeven heeft graag (ook de je keuze van Telenet of TVV )
      Bedankt voor jouw info
      welk type LCD van Panasonic ?
      ik houd je op de hoogte wat betreft gemaakte keuzes
      "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
        Bedankt voor jouw info
        welk type LCD van Panasonic ?
        ik houd je op de hoogte wat betreft gemaakte keuzes
        Plasma Yoda... plasma
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

De Panasonic TH 50 PZ 800 Plasma
          Maar bestaat in dezelfde reeks ook in een kleinere diagonaal. Het betreft een toestel uit de 2008 serie maar daarom nog niet minder in kwaliteit tov 2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            De Panasonic TH 50 PZ 800 Plasma
            Maar bestaat in dezelfde reeks ook in een kleinere diagonaal. Het betreft een toestel uit de 2008 serie maar daarom nog niet minder in kwaliteit tov 2009
            VDB > 1699 euro.
            ("veul" geld )
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              VDB > 1699 euro.
              ("veul" geld )
              Das toch niet "veul" voor zo'n reuze TV. En ge spaart uw ogen ook nog

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                reuze TV
                Grtz, RF
                Als ge daar tennis op kijkt!
                http://www.myricreaties.be

Comment

Hier ook een plasma van Panasonic (wel 'maar' 42"), supertv's hoor!
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Hier ook een plasma van Panasonic (wel 'maar' 42"), supertv's hoor!
                    Panasonic zal mijn volgende TV worden; ik hoor daar niets dan goed over.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Op het Marktplaats forum zit een expert die vele jaren in de branche heeft gewerkt en de aanrader is volgens hem eveneens een Panasonic plasma.
                      Je kan Willem zijn ervaringen lezen op onderstaande link, vul in de zoekbalk op het forum "led-tv" in. Anders wordt dat zo'n lange link om te plaatsen

Mijn zoon heeft het ook voor Panasonic en zou geen ander merk meer willen.
                      Last edited by fromdad; 18 mei 2009, 14:08. Reden: koppelteken geplaatst

Comment

ik lees in de titel "LED tv", maar daar weet ik nog weinig of niks over, er staat er wel ene in de nieuwe makro folder, dus LED ipv LCD .
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

Comment

Een LED tv wil zeggen dat bij een LCD scherm de CCFL(Tl buisje) is vervangen door witte leds.

Comment

Als je door het topic op MP leest zal je bemerken dat er voornamelijk over LCD en plasma wordt geschreven.
                            De LED tv is nog betrekkelijk duur voor het ogenblik, maar ik dacht dat er al iemand op dit bewuste topic eentje had gekocht.
                            Slotsom van dit alles is dat Panasonic als plasma tv het meest aangeprezen wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fromdad Bekijk bericht
                              Als je door het topic op MP leest zal je bemerken dat er voornamelijk over LCD en plasma wordt geschreven.
                              De LED tv is nog betrekkelijk duur voor het ogenblik, maar ik dacht dat er al iemand op dit bewuste topic eentje had gekocht.
                              Een LED-TV zoals ze zeggen is dus inderdaad een LCD (of TFT) TV met LED-achtergrondverlichting. De OLED moet nog komen in groot formaat.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X