Gaat een mens eens naar de bibliotheek...
Blijft mijn muntstuk van 1€ door de parkeermeter vallen...
Zie ik, mede omdat het plein openligt door grote werken, geen andere parkeermeter in de buurt...
Druk ik dan maar af voor 15minuten gratis parkeren...
Blijf ik door kiezen, het aanmaken van lidkaart, terugleggen van de teveel ontleende cd's 10 minutjes langer weg dan ik mocht...
Vind ik een boete van 12€ onder de ruitenwisser...
Begin ik stilletjes aan (nuja, nogal plots eigenlijk) te koken van woede
Rijd ik 20 minuten het stad rond op zoek naar die wandelende-parkeer-nep-flik
Vind ik dit stuk-*******[sencuur] ****** (gelukkig) niet...
Haal ik (gelukkig) het avondnieuws niet wegens opzettelijk toebrengen van morele schade en wie weet ook wel van slagen en verwondingen...
Gezien ik die meneren en mevrouwen regelmatig ook zie foto's maken, misschien dat er een lezer dit "beroep uitoefent"
(als je dat dan al zo kan noemen
) zodat ik alsnog mij kan afreageren... eventueel via pm? 
Een mens mag zich toch eens goed kwaad maken zeker, of moet je daar ook per 15 minuten voor betalen soms?
Blijft mijn muntstuk van 1€ door de parkeermeter vallen...
Zie ik, mede omdat het plein openligt door grote werken, geen andere parkeermeter in de buurt...
Druk ik dan maar af voor 15minuten gratis parkeren...
Blijf ik door kiezen, het aanmaken van lidkaart, terugleggen van de teveel ontleende cd's 10 minutjes langer weg dan ik mocht...
Vind ik een boete van 12€ onder de ruitenwisser...
Begin ik stilletjes aan (nuja, nogal plots eigenlijk) te koken van woede
Rijd ik 20 minuten het stad rond op zoek naar die wandelende-parkeer-nep-flik
Vind ik dit stuk-*******[sencuur] ****** (gelukkig) niet...
Haal ik (gelukkig) het avondnieuws niet wegens opzettelijk toebrengen van morele schade en wie weet ook wel van slagen en verwondingen...
Gezien ik die meneren en mevrouwen regelmatig ook zie foto's maken, misschien dat er een lezer dit "beroep uitoefent"
(als je dat dan al zo kan noemen

Een mens mag zich toch eens goed kwaad maken zeker, of moet je daar ook per 15 minuten voor betalen soms?

Comment