Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag ik mij aub eens kwaad maken?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mag ik mij aub eens kwaad maken?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    goed nieuws:
    er zijn nieuwe regels.
    grt,bouk.
    Gehoord hoe Schoupen dan aankondigde op tv?
    't Leek mij eerder uitdagend, provocerend en arrogant.
    "... als de mensen een paar duizend euro over hebben om een proces te voeren om een
    paar euro terug te krijgen enz. enz."
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

ja dat was wel een beetje te.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Aan een kapotte parkeermeter erger ik me niet meer hoor, zo ging ik eens parkeren en dat ding werkte weer eens niet.
        Al het geld dat je er in stopte slokte dat ding op, daarop dacht ik van vuile dief en gaf dat ding een mot van jewelste en zoals je dat ziet aan een jacpot kwam er een hoop geld uit de terug gave mond gevallen.
        Daar ik er maar alleen stond heb ik dat dus allemaal maar opgerapen en in mijn zak gestoken.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Als ik dan vergelijk, dan is die 12,5€ voor een halve of hele dag niet echt veel t.o.v. die 500 of 1000BEF 20 jaar geleden.
          Met het verschijnen van de Euro is er veel waardebesef verdwenen. Zo veel verschil is er niet tussen EUR 12,5 en 500BF, als we de inflatie even vergeten.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Die privé parkeerwachters zijn slechter dan flikken. De verdiensten zijn voor de firma en niet voor de grote pot. Dat motiveert wat meer
            Enkele jaren terug in Brussel (Louisalaan), Mijn werkgever heeft alles correct gedaan en via de politie parkeerverbod laten zetten zodat we met alle materiaal voor de deur van ons werk kunnen staan, netjes het formulier met logo van de politie waarop stond dat we daar mochten staan voor de ruit gelegd... zien we daar 2 "madammekes" onze nummerplaat noteren en de "boete" (retributie) onder de wisser steken. Wij naar buiten en reklameren natuurlijk. Hun antwoord: Aangetekend schrijven naar de firma om de retributie te betwisten.... Dat ze ons niet eens MOCHTEN opschrijven wegens geen overtreding was geen argument. Zie liepen dan maar verder langs de etalages van de winkeltjes, zo nu en dan iemand opschrijvend...

Ik denk dat mijn werkgever nog betaald heeft ook, wegens te veel werk/kosten om er onderuit te komen.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
              Gaat een mens eens naar de bibliotheek...
              Vind ik een boete van 12€ onder de ruitenwisser...
              Volgende 6 keren per fiets naar de bib ... dan heb je je 12 € terugverdiend .
              Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                Volgende 6 keren per fiets naar de bib ... dan heb je je 12 € terugverdiend .
                wordt gij betaald om te fietsen dan? en slijt aan uwe velo?
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

Comment

In Antwerpen is t 25 euro.
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Bij ons in het station van Blankenberge ist ook altijd van dat. Mensen zetten zicht op onze parking om dan eens "vlug" naar de bib te gaan. Maar zijn dan wel verwonderd dat er een briefje onder hun raam zit.

Gelukkig zijn we nog zo vriendelijk om het tarief van een reizigers aan de rekenen anders ist 4x zo duur

Moest het aan mij liggen: wielklem derop en wegslepen die handel
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                      Moest het aan mij liggen: wielklem derop en wegslepen die handel
                      waarom die wielklem als ge hem toch wegsleept
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

Comment

Eens 't verhaal gehoord van iemand die zich fout geparkeerd had, dus niet betaald en waar hij niet mocht en het parkeerbedrijf kwam hem opschrijven. Hij zag dat en ging de 2 personen meedelen dat dit 'plekje' niet tot hun bevoegdheden hoort en ze hem dus niet konden beboeten, enkel de politie.
                        Ze hebben hem met rust gelaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                          waarom die wielklem als ge hem toch wegsleept
                          Ewel ja, eerst de klem dat hij niet weg kan en dan laten wegslepen
                          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                            Eens 't verhaal gehoord van iemand die zich fout geparkeerd had, dus niet betaald en waar hij niet mocht en het parkeerbedrijf kwam hem opschrijven. Hij zag dat en ging de 2 personen meedelen dat dit 'plekje' niet tot hun bevoegdheden hoort en ze hem dus niet konden beboeten, enkel de politie.
                            Ze hebben hem met rust gelaten.
                            Dat is ook juist. Laatst nog gezien: alle auto's die correct geparkeerd stonden maar waarvan de parkeertijd was overschreden hadden een boete onder de ruitenwisser. De auto's die fout geparkeerd stonden, op de stoep of in dubbele file, waren met rust gelaten .

Comment

Als het van mij afhing kreeg elke combie een groot nr en elke agent ook,op de rug zodat de burger het zou kunnen melden als ze weer eens hun werk niet doen.
                              Niet lang geleden was er hier een agent die wel zijn werk deed , toen stond men niet dubbel aan de geldautomaat of op de bus halte ed.maar de plaatselijke middenstand heeft zijn beklag gedaan , want dit was niet goed voor de zaken volgens hen.
                              Dus brave agent is verplaatst en nu staan ze weer overal en die mens deed enkel waar ze hem voor betaalde.
                              Volgens de plaatselijke middenstand zijn er niet genoeg parkeerplaatsen en zouden er op kosten van de burgers meer moeten komen.
                              Dat ze die hard werkende agent eens zijn werk laten doen dan zal er vlug plaats genoeg zijn.
                              Heb zelf al gezien hoe het gemeente personeel hun schijf gaat verleggen voor het gemeente huis.
                              Er lopen nu twee andere agente rond net als ne sheriff,groot zichtbaar wapen zonnen bril met spiegelglas maar hun job doen en overtreders beboeten oooo neen he.
                              Dat ze die nummers vlug op de rug hebben en als er over hen teveel klachten komen , eruit.
                              Ze doen namelijk hun werk niet waar jij en ik belastigsgeld voor betalen.
                              Coolpix 990 & D70/N Af-S 18-70 DX / AF-G 70-300 / 50-f1.4 / 60-f2.8 macro / SB 600 / S 70-200 f2.8

Comment

Working...
                              X