Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webhosting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Webhosting

Blijf vooral weg bij Dommel

One.com is goed voor een basis site, maar wil je een beetje power voor je php is het niet geschikt jammer genoeg, ook javascripts lopen redelijk traag bij one.com

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      ook javascripts lopen redelijk traag bij one.com
      Dit klinkt wel een beetje vreemd aangezien javascript client-side is ?
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Blijf vooral weg bij Dommel
        Sinds gisteren weer meer dan 10 uur vertraging op sommige inkomende mails. Het steeds terugkerend probleem.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ben nog steeds erg tevreden over mijndomein.nl
          www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
            antagonist is goedkoper, evenveel webruimte, tot 10 databases en 60GB bandbreedte
            Jep, ik ben er ook klant. Voor 28 EUR per jaar heb je een domeinnaam en webhosting met alles erop en eraan.

Nog nooit een probleem mee gehad. Een betere prijs / kwaliteit ga je niet snel vinden
            Last edited by Pixations; 15 mei 2009, 01:58.
            www.pixation.be

Comment

ik gebruik al een paar jaar met zeer grote tevredenheid www.1eurohosting.nl
              goede ondersteuning via mail en tijdens de week snelle respons
              tijdens het weekend kan het iets langer duren maar ze zijn nu ook niet echt duur te noemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                Dit klinkt wel een beetje vreemd aangezien javascript client-side is ?
                Ik merk gewoon dat wanneer je javascripts buiten je php pagina in een andere directory zet het bij One.com wat langer duurt om de pagina te laden in vergelijking met mijn site in de VS ... dat het uiteindelijk op je pc zelf draait weet ik ook wel maar blijkbaar zijn 'includes' uit een andere directory trager op one.com.

Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                  antagonist is goedkoper, evenveel webruimte, tot 10 databases en 60GB bandbreedte
                  Hehe, juist vandaag daar een contractje afgesloten Hopelijk kan ik deze week nog aan de slag
                  α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                  Flickr____No place to be

Comment

eens de betaling daar binnenkomt (is meestal 3 werkdagen) is het meestal op een paar uur geregeld
                    http://www.mimoza.be/

Comment

One.com begint een beetje te foefelen:

Krijg nu mijn factuur voor vernieuwing abo van 7 aug '09 tot 7 aug '10.
                      27,83 euro te betalen tegen ....... 22 juni.

Da's liefst anderhalve maand voor de vervaldatum.

Vorig jaar was dat 22 juli, volstrekt normaal dus.

Ik vraag uitleg en wat is het antwoord: "we versturen de factuur zo vroeg om de mensen die willen opzeggen de gelegenheid te geven om dat tijdig te doen".

Wat voor zever is dat nu. De trouwe klant mag dus boeten om de "weglopers" ter wille te zijn.
                      Een of andere "manager" wil waarschijnlijk zijn bonus wat opvijzelen: vele duizenden abonnementen x 1,5 maand beleggen.

Ik ga dus mijn licht eens opsteken bij Antagonist.nl.

Is overzetten van een domein een peulschil of een nachtmerrie ?
                      Last edited by nete; 14 juni 2009, 12:44.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Is overzetten van een domein een peulschil of een nachtmerrie ?
                        Heb het nog maar 1x gedaan, maar verliep toen vlekkeloos (van webcreating naar one.com). Als ik het goed heb heeft je nieuwe host enkel toestemming nodig van jezelf en moet die niet wachten op de oude host, dus normaalgezien levert dat geen problemen op.
                        about.me/stijnv

Comment

Ik ben al jaren tevreden klant bij Luckywebbing (belgische firma)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                            Ik ben al jaren tevreden klant bij Luckywebbing (belgische firma)
                            Kosten wel 20 euro per maand ipv zo'n 27 euro per jaar.
                            Niet echt een alternatief voor de gewone particulier.

Comment

Als ik het goed begrijp: ik zeg mijn abo op bij one.com tegen 9 augustus en meld me aan met een bestaand domein bij Antagonist ?

Hoe ver op voorhand moet ik me aanmelden bij Antagonist om de overstap vloeiend te doen verlopen ?
                              Ik stelde deze vraag bij Anagonist maar kreeg ook al zo'n nietszeggend geautomatiseerd antwoord. Ze verwijzen naar hun site waar het antwoord op mijn vraag niet stond (had het anders niet hoeven te vragen).

Comment

Je moet je abonnement bij one.com ten laatste 35 dagen voor het einde van de periode opzeggen. Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen vraag je de overzetting van je domeinnaam bij je nieuwe host best iets eerder aan, zo voorkom je dat one.com deze vrijgeeft en er iemand anders mee gaat lopen (al is er voor die reden tegenwoordig wel een veiligheidsperiode ingebouwd dacht ik).
                                about.me/stijnv

Comment

Working...
                                X