Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beyonce sportpaleis 7/5/2009

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beyonce sportpaleis 7/5/2009

Dag. 'k weet niet of het hier thuis hoort, maar ik heb volgend verzoekje.

Op donderdag 7/5 gaf Beyonce en optreden in het sportpaleis, waar mijn zoon en diens vriendin (hevige Beyonce-fan) gingen naar kijken.
    Langs deze weg wou ik een oproep doen, of er soms personen zijn die ook naar dat concert zijn gaan zien ,en er enkele mooie plaatjes wisten te schieten.
    Het zou hen nl. interesseren mochten z die kunnen bemachtigen. Zelf had ze ook haar "digitaaltje" mee ,maar de "foto's " die zij daarmee heeft geschoten.......,hetgeen ook maar logisch is natuurlijk.
    Alvast bedankt.
    Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

Re: Beyonce sportpaleis 7/5/2009

Kijk eens op de site van The Top Of music

Foto's van Rudy de Doncker

Comment

Persoonlijk vind ik dat Alex Van Hee (zoals gewoonlijk) weer enkele pareltjes gemaakt heeft

http://www.alexvanhee.be/pages/last%20month.htm
      http://blackletterday.wordpress.com

Comment

@Cartman & @Blackletterday : beiden bedankt voor jullie inspanningen

@Cartman : die foto's van Rudy De Doncker zien er inderdaad mooi uit, maar zijn helaas in kleine resolutie.

@Blackletterday : beetje hetzelfde voor Alex Van Hee ; ze zien er heel mooi uit, maar deze kan ik zelfs niet downloaden ? Tenzij ik onwetend ben natuurlijk
        Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

Comment

@Stocky : Dat ze zo klein zijn is logisch natuurlijk, anders zou iedereen voor zichzelf afdrukken kunnen maken en evt zelfs beginnen verkopen.

Je kan altijd naar the top of music mailen om te vragen of ze je een afdruk kunnen sturen of iets dergelijks? Waarschijnlijk zal er wel een vergoeding moeten tegenover staan.

Je kan ook Alex eens proberen mailen, maar die werkt bij Demorgen. Geen idee hoe dergelijke zaken verlopen.

Volgens mij zullen ze je nooit een full res picture opsturen, zelfs niet tegen vergoeding. Een afdruk daarentegen kan volgens mij geen probleem zijn. Maar dit is allemaal zuivere speculatie van mijn kant!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cartman Bekijk bericht
            Je kan altijd naar the top of music mailen om te vragen of ze je een afdruk kunnen sturen of iets dergelijks? Waarschijnlijk zal er wel een vergoeding moeten tegenover staan.
            Rudy De Doncker is geen fotograaf van The Top Of Music hoor.
            Rudy fotografeert in het sportpaleis, en bezorgt zijn foto's aan website enz die geen accreditaties krijgen om te fotograferen...

Denk dat je een aardige cent mag neerleggen als je voor een afdruk gaat. Zeker bij Alex!!
            Mss dat Rudy het goedkoper doet, maar hij zal (of zou toch moeten) zijn prijs ook wel kennen...
            StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk bericht
              Dag. 'k weet niet of het hier thuis hoort
              We verplaatsen het even naar een geschikter forumdeel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk bericht
                @Blackletterday : beetje hetzelfde voor Alex Van Hee ; ze zien er heel mooi uit, maar deze kan ik zelfs niet downloaden ? Tenzij ik onwetend ben natuurlijk
                al die foto's, zelfs diegene dat je nog niet hebt bekeken staan allemaal mooi in je 'temporary internet files folder'. maar de resolutie is ook niet echt schitterend, maar dat is zeer logisch eigenlijk.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Working...
                X