Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scarlet valt steeds uit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Scarlet valt steeds uit

Ik ben al heel lang tevreden over Scarlet, maar de laatste tijd valt de verbinding geregeld uit.

Vanavond was het weer zover, een paar uur geen internet, en ook geen telefoon.
    Met "Scarlet One" gaat alles via dezelfde modem, als er dan ergens iets fout gaat, dan ben ik niet meer bereikbaar (en kan ik zelf ook niemand meer bereiken, want ik heb geen GSM).

Als dat zo blijft duren, dan zijn ze binnenkort een klant kwijt...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Scarlet valt steeds uit

Ik heb hoegenaamd geen sympathie voor Scarlet, maar de oorzaak is te zoeken bij een of ander auto-ongeval...

Ik denk dat dit bij andere providers even goed kan gebeuren... Alhoewel... misschien hebben die hun rampscenario niet zo diep in de kast liggen, en raken de problemen sneller opgelost.
    BD0910BE

Comment

en heb je wel al eens contact met hen opgenomen? Ik heb hiervan ook een tijdje last gehad, regelmatig verbreken van de lijn. Ik dacht dat het aan hen lag omdat m'n belgacom vaste telefoonlijn het wel deed.
      Echter na onderzoek door Scarlet en vervolgens Belgacom bleek er een fysiek probleem te zijn tussen de centrale en mijn aansluiting. Hebben die mannen van belgacom half 't straat opengegooid en 't heeft een week geduurd maar nu werkt alles beter dan ooit...

dus niet te vlug Scarlet veroordelen lijkt mij. Neem eerst eens contact op met hun helpdesk... en veel succes
      [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Ik ben al heel lang tevreden over Scarlet, maar de laatste tijd valt de verbinding geregeld uit.
        hier zelfde situatie.
        Zoals ik in deze draad zeg, komt dat omdat belgacom sinds de overname van Scarlet de boel daar stilletjes laat verrotten, (storingen niet verhelpen), zo creëren ze ontevreden klanten die terug overstappen naar belgacom. Mijn idee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Vanavond was het weer zover, een paar uur geen internet, en ook geen telefoon.
          Met "Scarlet One" gaat alles via dezelfde modem, als er dan ergens iets fout gaat, dan ben ik niet meer bereikbaar (en kan ik zelf ook niemand meer bereiken, want ik heb geen GSM).

Als dat zo blijft duren, dan zijn ze binnenkort een klant kwijt...
          Bij mij van hetzelde laken een broek.Je kan op het net hoor....als je nog een oude modem hebt,heb dit al enkele malen gedaan.
          De telefoon...da's een ramp hé,heb wel gsm maar bellen naar vaste lijnen kost een hoop geld.
          Gelukkig is alles weer ok,voor hoe lang???????
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

.. en mij dunkt dat ze hun spamfilters voor email afgezet hebben !

Comment

Scarlet's datacenter lag er gisterenavond uit. De 4e keer (?) op rij....

had er ook last van, zij het dat TV Vlaanderen weer zwart beeld gaf voor de Vlaamse zenders. Hoog tijd dat ze een andere service provider gaan zoeken...

Comment

Heb een mail gekregen van mijn domeinbeheerder (registrant en dus niet provider of hosting).
                Die verontschuldigen zich dat ze de laatste tijd enorm veel hinder hebben doordat Scarlet er steeds tussenuit valt en ze het probleem niet ernstig nemen.
                De noodvoorzieningen werken niet naar behoren en er wordt niets aan gedaan.
                Als het probleem blijft aanhouden gaan ze zelfs gerechtelijke stappen ondernemen om hun te dwingen de service te bieden zoals het moet.
                Een ongeval kan snel gebeuren en is begrijpelijk maar als op korte tijd eenzelfde probleem terugkomt (stroomuitval en geen opstartende generatoren) dan is dit eerder een blijk van slecht onderhoud en niet opgevolgde problemen.
                Hopelijk krijgen ze het opgelost!
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Hier hetzelfde: een hele avond zonder internet gezeten. De strategie is duidelijk: Belgacom mag niet aan de prijzen raken van de Scarlet abonnementen. Aldus verlagen zij de service tot een dusdanig niveau dat je wel verplicht bent over te schakelen naar Belgacom. Ik wist niet dat TV Vlaanderen ook gebruik maakte van Scarlet diensten dus Belgacom slaat 2 vliegen in 1 klap.
                  Ik heb veel goesting om naar de ombutsman te stappen...
                  Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                  Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Internet werkte gisteren wel bij mij (althans vanaf 19u toen ik thuis was), email werkte gisterenavond wel niet. Telefoon werkte ook. (Scarlet One)

Comment

was te verwachten he wanneer Belgacom scarlet overnam. Les 1 in hoe de concurrentie uit te schakelen...
                      [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

Had hier ook geen internet, wel m'n gewone Belgacom telefoon.
                        Als ik Scarlet zou buiten gooien dan zal 't niet zijn om naar Belgacom over te stappen...

Comment

Mijn pa heeft zelfde probleem met scarlet.
                          Ikzelf ben overgestapt naar telenet jaartje geleden, kwas het echt str*ntbeu !!
                          Uitvallen om de haverklap, 3nieuwe modems heb ik gekregen, telefoons en mail a volonté en het bleef maar duren....

Sinds een jaartje ook nog geen enkel probleem gehad!!
                          Was trouwens overwogen omdat ik ook naar hd tv overschakelde.

(dat van die rottende lijnen lijkt me nog plausibel ook, lol)

mvg
                          glenn
                          Mijn site...
                          vandaelefotografie.be
                          * BD0916BE *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
                            was te verwachten he wanneer Belgacom scarlet overnam. Les 1 in hoe de concurrentie uit te schakelen...
                            Van in het begin klaagden klanten over Scarlet ... dat ze nu overgenomen zijn door x,y of z zal daar niet direct iets aan veranderen als de infrastructuur niet aangepakt wordt.
                            Nu langs de andere kant moet men ook wat eerlijk zijn bij de huidige stroomproblemen ... de elektriciteit valt uit maar ze zijn daar op voorzien met een noodgenerator. Echter heeft die noodgenerator gefaald ... die is ook niet door Scarlet gemaakt of geïnstalleerd hé, dat die niet werkt naar behoren zal ook wel voor Scarlet een probleem vormen. De klant ziet natuurlijk maar één ding ... zijn internet werkt niet.
                            Zoals ik al vroeger aanhaalde is dit een blijk van niet goed functionerend materiaal of slecht onderhoud en problemen die dus niet deftig opgevolgd worden ... maar ook dit kan buiten de wil van Scarlet zijn. Als zij opdracht geven tot interventie aan die generator maar de leverancier ervan laat het afweten of doet het niet deftig dan zien zij dat pas ook als het al te laat is.
                            In dit geval zal men ze toch beter het voordeel van de twijfel geven hoor.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Had dit draadje al eerder gezien, maar had toen geen last van uitval. De vorige dagen echter wel en vanavond weer van dat. Op de website van Scarlet is niks te vinden, daar stoefen ze nog over hun kwaliteit. Er is geen regelmaat in te vinden, dan ligt ie 5 minuten uit, dan weer half minuutje werken, dan weer kwartiertje gedaan en zo maar verder. Steeds erg tevreden geweest maar ze komen nu wel dicht bij de limiet... Nog even en Telenet heeft er een klant bij.

Comment

Working...
                              X