Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weeral rommel erbij ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• weeral rommel erbij ?

kijk maar

officiële omroepen uit het buitenland moeten het loodje leggen voor de commercie

't is zoiets als het zoveelste glossy magazine dat in krantenwinkel ligt, waar niemand zit op te wachten.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: weeral rommel erbij ?

Dan kijk je niet en dan is je probleem opgelost.
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      Dan kijk je niet en dan is je probleem opgelost.
      ho maar, ik kijk nog weinig tv, en dan zelfs nog analoog, enkel canvas en natgeo( na 21.00), misschien vinden de mensen met zo'n HDTV het (misschien) erger dan ik, geef toe, weer wat gebakken lucht erbij
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        ho maar, ik kijk nog weinig tv, en dan zelfs nog analoog, enkel canvas en natgeo( na 21.00), misschien vinden de mensen met zo'n HDTV het (misschien) erger dan ik, geef toe, weer wat gebakken lucht erbij
        Ja juist.
        Alweer een schoonheidswedstrijd erbij.
        "Zestig procent van de mensen kijkt nog altijd analoog televisie. Ook die groep moeten we zo goed mogelijk bedienen", zegt Duco Sickinghe van Telenet.
        Dat is inderdaad wat de mensen moeten hebben

Een aantal openbare omroepen uit het buitenland zal ook worden vervangen door hun commerciële concurrenten. (zegt de krant)

Moet wel erbij vermelden dat Telenet in augustus een sociaal tarief voor internetgebruik
        zal lanceren.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Is het niet zo dat officiële omroepen, met overheidsgeld gerund, moeten instaan voor een aanbod dat voor de commerciële zender niet haalbaar is?

Het spijt me, maar ik zie op allerlei zenders de zelfde soort rommel, en aan die rommel is meestal ook niet te zien of het commercieel of officieel is. Er is alleen ietsjes minder reclame op de ene soort zender, het ontsnapt me welke precies.

Ik koop en huur al jaren series en films. Geen reclame, en te zien wanneer het mij past. Die omroepen zijn goed bezig om tv overbodig te maken.
          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
            Is het niet zo dat officiële omroepen, met overheidsgeld gerund, moeten instaan voor een aanbod dat voor de commerciële zender niet haalbaar is?
            Als je haalbaarheid relateert aan of met kijkcijfers, dan heb je een punt.
            Over de kwaliteit ga ik het nu niet hebben.
            Ik kan het weer niet laten: het zegt me wel veel over de kijkers....als je kijkcijfers
            haalt met het soort van programma's.

Het spijt me, maar ik zie op allerlei zenders de zelfde soort rommel, en aan die rommel is meestal ook niet te zien of het commercieel of officieel is. Er is alleen ietsjes minder reclame op de ene soort zender, het ontsnapt me welke precies.
            Wat rommel is wordt bepaald in het oog van de kijker
            En dan verwijs ik weer naar de eerste paragraaf hierboven.

Ik koop en huur al jaren series en films. Geen reclame, en te zien wanneer het mij past. Die omroepen zijn goed bezig om tv overbodig te maken.
            Zelfs series en films op TV vind ik rommel.
            De meeste toch, met of zonder reclame.
            Toch heb je ook hier weer een punt.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Het enige wat ik nog écht volg op tv, is classic albums op donderavond rond 23.30
              George Orwell

Comment

update
                George Orwell

Comment

Working...
                X