Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Rhythm Beats website
Collapse
X
-
-
Re: The Rhythm Beats website
Is niet vet hé.
Beetje, hoe moet ik dat zeggen, als een puzzel?
En veel te breed opgemaakt. Dat draaiend vierkantje valt zelfs buiten mijn 22" breedbeeldscherm.
Euh, huiswerk opnieuw maken zou ik zeggen.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIs niet vet hé.
En veel te breed opgemaakt. Dat draaiend vierkantje valt zelfs buiten mijn 22" breedbeeldscherm.
Grtz, RF
Heb ook een 22
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIs niet vet hé.
Grtz, RF
Ik heb hem tot nu toe enkel getest in IE 6, 7 en Firefox.No Surprise.
Comment
-
Hier ziet alles er goed uit maar toch wat goed bedoelde kritiek:
- het lettertype in het groene kadertje (en blijkbaar ook op je zelfklever) past voor mij niet bij het muziekgenre, te veel electro , in combinatie met de groepsnaam dacht ik aan een "house/dance combo"
- de links die werken op je homepage ("geschreven lettertype") doen hier mijn muispijl niet in een handje veranderen zodat je niet weet of die links wel werken . In de zwart-wit blokjes werkt blijkbaar niets of is dit niet de bedoeling? Zo is het wat een zoekplaatje.
- dit is blijkbaar ook zo op de andere pagina's , je weet niet wat een link is en wat niet....
-"foto-schilderijen" erg klein en niet te vergroten?
ter info : ik werk op deze PC met XP en IE7
groeten en succes nog ermee'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1711 Bekijk berichtHier ziet alles er goed uit maar toch wat goed bedoelde kritiek:
- het lettertype in het groene kadertje (en blijkbaar ook op je zelfklever) past voor mij niet bij het muziekgenre, te veel electro , in combinatie met de groepsnaam dacht ik aan een "house/dance combo"
- de links die werken op je homepage ("geschreven lettertype") doen hier mijn muispijl niet in een handje veranderen zodat je niet weet of die links wel werken . In de zwart-wit blokjes werkt blijkbaar niets of is dit niet de bedoeling? Zo is het wat een zoekplaatje.
- dit is blijkbaar ook zo op de andere pagina's , je weet niet wat een link is en wat niet....
-"foto-schilderijen" erg klein en niet te vergroten?
ter info : ik werk op deze PC met XP en IE7
groeten en succes nog ermee
GroetenNo Surprise.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtFeit dat je moet scrollen op een openingspagina vind ik niet zo aangenaam.
Ofwel valt een deel van de foto op de openingspagina weg ofwel dienen alle pagina's kleiner gemaakt te worden.
Ooit word de eerste pagina waarschijnlijk één waar je een taalkeuze kan maken die dan volledig in het midden van het venster staat zonder scrollbalk (zoals Adobe of Apple een pagina gebruiken).No Surprise.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Albus Bekijk berichtRaar, welke browser gebruik je?
Ik heb hem tot nu toe enkel getest in IE 6, 7 en Firefox.
Ik gebruik enkel IE 8.
Mijn scherm staat op de hoogste resolutie en het lettertype van IE op normaal.
Alle andere site die ik bekijk moet ik nooit horizontaal scrollen.
Toch raar dat dit bij mij wel zo is en bij anderen blijkbaar niet
Grtz, RF
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Albus Bekijk berichtElke pagina heeft dezelfde achtergrondfoto.
Ofwel valt een deel van de foto op de openingspagina weg ofwel dienen alle pagina's kleiner gemaakt te worden.
Ooit word de eerste pagina waarschijnlijk één waar je een taalkeuze kan maken die dan volledig in het midden van het venster staat zonder scrollbalk (zoals Adobe of Apple een pagina gebruiken).
Ik gebruik Dreamweaver en ben er redelijk tevreden over. (waarschijnlijk is het zelfs het beste.)
Bij een Blue's webstek moet je een beetje het lettertype gebruiken die erbij past.
Ook de foto's moet je bewerken in PS zoals ze eruit zouden zien zoals vroeger.
Zeker geen felle kleuren gebruiken ook niet.
En vooral je links duidelijker aangeven en niet telkens laten openen in een nieuwe pagina.
Grtz, RF
Comment
-
Met Safari (de standaard browser van Mac OSX) werkt de site helemaal niet goed. Bij het starten geeft Safari direct de volgende melding:
Verder is het logo en de tekst in de menuknoppen niet zichtbaar en als ik op de knoppen klik krijg ik wederom de hier bovenstaande melding...
In Camino werkt wel zoals het hoort.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk berichtMet Safari (de standaard browser van Mac OSX) werkt de site helemaal niet goed. Bij het starten geeft Safari direct de volgende melding:
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtWelk programma gebruik je voor de webstek te maken?
Ik gebruik Dreamweaver en ben er redelijk tevreden over. (waarschijnlijk is het zelfs het beste.)
Bij een Blue's webstek moet je een beetje het lettertype gebruiken die erbij past.
Ook de foto's moet je bewerken in PS zoals ze eruit zouden zien zoals vroeger.
Zeker geen felle kleuren gebruiken ook niet.
En vooral je links duidelijker aangeven en niet telkens laten openen in een nieuwe pagina.
Grtz, RF
Het Safari probleem zou nu voor de helft opgelost moeten zijn. Er zijn geen zwarte vlakken mee over de links, toch? Die foutmelding heeft te maken met de xml die geladen word maar daar ga ik me binnenkort mee bezig houden want daar vind je niet zomaar tussendoor een oplossing voor. Bijgevolg gaat er ook geen inhoud zijn op de pagina's. Dus nog even wachten voor we fatsoenlijk op safari kunnen.No Surprise.
Comment
-
Heb es wa meer tijd genomen om de site te doorgronden. Ik vind het echt niets. Kleurenpallet & grafische vormgeving zijn niet in verhouding tot het onderwerp. Met zo'n vormgeving denk je eerder aan iets kunstig, arti-farti om maar te zeggen.
Het vertikaal scrollen stoort enorm. Je moet je afvragen: voor die 3 cm dat ik moet scrollen, welke relevante info geef ik meer mee?
De bio-pagina valt nog mee. Maar dat storende roze... het draaiende vierkantje...Ook inhoudelijk: "Lauren zang en Jeffrey drums"... hmm.
Bij discografie zet je die gele vierkanten lukraak op hun gezichten, storend, vind je niet?
En bij media ga je opeens je achtergrond doorschijnend maken, en tover je halve foto's onderaan de pagina
De merchandising? Witte en zwarte t-shirts? Kan ik ook kopen bij de Zeeman hoor.
De links-pagina vind ik nog leuk, ware het niet dat je boeffe een banner op hun gezichten smijt.
En vooral ook: zoveel verschillende lettertypes.
Deze site geeft me het gevoel dat een achtjarige z'n eerste WYSIWYG-site in elkaar geknutseld heeft.
Ik hoop dat je niet al te hard aangevallen voelt, want het is geenzins m'n bedoeling om 'aan te vallen'. Heb gewoon heel rechtuit m'n mening willen geven van wat ik persoonlijk storend vind. Of je daar wat mee doet, of je vind m'n mening helemaal zever, no prob!
Maar je presenteert het hier op een forum waar je aan harde kritieken moogt verwachten, dus bij deze!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtHeb es wa meer tijd genomen om de site te doorgronden. Ik vind het echt niets. Kleurenpallet & grafische vormgeving zijn niet in verhouding tot het onderwerp. Met zo'n vormgeving denk je eerder aan iets kunstig, arti-farti om maar te zeggen.
Het vertikaal scrollen stoort enorm. Je moet je afvragen: voor die 3 cm dat ik moet scrollen, welke relevante info geef ik meer mee?
De bio-pagina valt nog mee. Maar dat storende roze... het draaiende vierkantje...Ook inhoudelijk: "Lauren zang en Jeffrey drums"... hmm.
Bij discografie zet je die gele vierkanten lukraak op hun gezichten, storend, vind je niet?
En bij media ga je opeens je achtergrond doorschijnend maken, en tover je halve foto's onderaan de pagina
De merchandising? Witte en zwarte t-shirts? Kan ik ook kopen bij de Zeeman hoor.
De links-pagina vind ik nog leuk, ware het niet dat je boeffe een banner op hun gezichten smijt.
En vooral ook: zoveel verschillende lettertypes.
Deze site geeft me het gevoel dat een achtjarige z'n eerste WYSIWYG-site in elkaar geknutseld heeft.
Ik hoop dat je niet al te hard aangevallen voelt, want het is geenzins m'n bedoeling om 'aan te vallen'. Heb gewoon heel rechtuit m'n mening willen geven van wat ik persoonlijk storend vind. Of je daar wat mee doet, of je vind m'n mening helemaal zever, no prob!
Maar je presenteert het hier op een forum waar je aan harde kritieken moogt verwachten, dus bij deze!
Zoals eerder gezegt, is de fotogallerij het enige van de website dat nog niet klaar is waardoor de foto's nu nog klein blijven.
Wit zwarte t-shirt kan je inderdaad kopen bij de zeeman en waarschijnlijk ook in veel andere winkels maar er staat duidelijk: (binnenkort beschikbaar) wat aangeeft dat ze er nu nog niet zijn. Dat is een opvulling om niet het amateuristische "under construction" te gebruiken.
In totaal zijn er zes verschillende lettertypes. Als je kijkt naar andere websites van bands (vb. kingsofleon.com) dan zie je dat zij ook vaak aan zoveel verschillende lettertypes komen.
Misschien heb je de site maar half bekeken maar als je even de tijd hebt genomen om de broncode te bekijken dan zou je weten dat dit geen website is van een achtjarige die zijn eerste WYSIWYG site heeft gemaakt.
Wel bedankt voor de eerlijke tips.No Surprise.
Comment
Comment