Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerp 10 miles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Antwerp 10 miles

Tot mijn verbazing zie ik hier op BD voorlopig niets over Antwerpens grootse loopevenement op 26 april ll.
    Zijn hier BDr's die zelf meelopen? ( Deed zelf mee voor de 10-de keer dit jaar )

Walter
    D850

Re: Antwerp 10 miles

Ik was ook van de partij voor de aflossingsmarathon.
    Ik zie ook heel weinig foto's buiten de site van GVA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikki Bekijk bericht
      Ik was ook van de partij voor de aflossingsmarathon.
      Ik zie ook heel weinig foto's buiten de site van GVA

Ik ken de Kids run,de short run,de asics ladies run,de marathon,de ten miles,maar wat is de aflossingsmarathon?

Ik weet zeker dat er BD'rs langs de kant stonden,een zekere Brouwers meen ik van zijn fotootje hier op BD herkend te hebben ( stond met zijn D3 op de plaats waar we vanuit de stad de Waaslandtunnel indraaiden ) ,maar er moeten er meer geweest zijn,en vroeger was er ook Sven Michiels die foto's maakte ( nu niet gezien )

Walter
      D850

Comment

@ Walter: De aflossingsmarathon is de afstand van de marathon lopen obv estafette.
        Dus we waren met 6 lopers waarvan ieder een aantal km's liep van aflossingspunt naar aflossingspunt. Heel leuk en minder druk dan de 10 miles.
        Het parcours van de aflossings-marathon was anders dan dat van de 10 miles. We zijn ook reeds om 9u30 vertrokken, samen met de marathonlopers

Ik heb idd een aantal fotografen zien staan langs de kant van de weg maar verder nog maar weinig foto's gespot.

Ben je tevreden over je deelname?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Ik weet zeker dat er BD'rs langs de kant stonden,een zekere Brouwers meen ik van zijn fotootje hier op BD herkend te hebben ( stond met zijn D3 op de plaats waar we vanuit de stad de Waaslandtunnel indraaiden ) ,maar er moeten er meer geweest zijn,en vroeger was er ook Sven Michiels die foto's maakte ( nu niet gezien )
          Walter,

Ik was nogthans aanwezig van 8:15 tot 17:00 uur. De organisatie huurde me in voor de foto's.
          Tijdens de marathon zat ik op de moto (enige fotograaf die achterstevoren zat) en tijden de 10 miles kan iemand me gezien hebben aan de Kennedy Tunnel.

Sven

Comment

@ Sven: Cool.
            En waar kunnen wij je foto's bewonderen?
            Ik hoop er eentje van m'n team terug te vinden. Want via de organisatie zijn de meeste foto's enkel van aan de aankomst.
            Het zou natuurlijk ook fijn zijn om foto's "van onderweg" te zien.

Comment

[QUOTE=Nikki;2232626
              Ben je tevreden over je deelname?[/QUOTE]

Bwah;als "oude" man van 54 stel ik mij tevreden met 88.23 .
              Het beste bewijs dat moeder natuur niet rechtvaardig is,is Jan Leyers.
              Ziet er goed uit,is heel verstandig,kan ook nog eens heel goed zingen,en liep nu de 10 miles in 73 minuten.Die tijd liep ik 10 jaar geleden

Walter
              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikki Bekijk bericht
                @ Sven: Cool.
                En waar kunnen wij je foto's bewonderen?
                Ik hoop er eentje van m'n team terug te vinden. Want via de organisatie zijn de meeste foto's enkel van aan de aankomst.
                Het zou natuurlijk ook fijn zijn om foto's "van onderweg" te zien.
                Waar de organisatie met de foto's blijft weet ik niet, maar een (zéér) beperkt deel kan je op mijn website onder portfolio / evenementen terugvinden.

Comment

@ Walter: Toch wel een puike prestatie hoor ! Petje af
                  En ik me er ook al bij neergelegd dat er ander en beter zijn ... maar weet dat er ook ander en slechter zijn

@ Sven: thanks ! Maar ik heb niemand van ons team gespot.
                  Mooie pics trouwens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                    Walter,

Ik was nogthans aanwezig van 8:15 tot 17:00 uur. De organisatie huurde me in voor de foto's.
                    Tijdens de marathon zat ik op de moto (enige fotograaf die achterstevoren zat) en tijden de 10 miles kan iemand me gezien hebben aan de Kennedy Tunnel.

Sven

Heb je deze keer,in tegenstelling tot de vorige keren,niet opgemerkt.
                    Waarom post je niet enkele foto's in showcase,of heeft de opganisatie de exclusiviteit?

Walter
                    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      Heb je deze keer,in tegenstelling tot de vorige keren,niet opgemerkt.
                      Als ik achterstevoren de mensen voorbij reed, heb ik toch veel mensen zien kijken.
                      Blijkbaar geen één BD-er. Zal in het vervolg meer in de aandacht proberen te komen ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                        Als ik achterstevoren de mensen voorbij reed, heb ik toch veel mensen zien kijken.
                        Blijkbaar geen één BD-er. Zal in het vervolg meer in de aandacht proberen te komen ;-)
                        Denkelijk heb ik je gezien aan de Kerk -> Puis X in Wilrijk, Groenenborgerlaan.
                        Een moto, BMW wit dacht ik, met de fotograaf er achter op met zijn gezicht naar achteren. En dit tijdens de marathon.

Ik stond langs de kant foto's te nemen met een zwarte bodywarmer met het logo van BD op men rechter borstzakje.
                        Mvg,
                        SW
                        BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                          Denkelijk heb ik je gezien aan de Kerk -> Puis X in Wilrijk, Groenenborgerlaan.
                          Een moto, BMW wit dacht ik, met de fotograaf er achter op met zijn gezicht naar achteren. En dit tijdens de marathon.

Ik stond langs de kant foto's te nemen met een zwarte bodywarmer met het logo van BD op men rechter borstzakje.
                          Dat was ik ;-) Het was een wit-blauwe motor.
                          Ik heb geen andere fotograaf gezien op de moto die achterstevoren zat.

Moet wel zeggen dat ik veel mensen gezien heb, maar zéér weinig mensen die aan het fotograferen waren.

Comment

Ik ben het gewoon glad vergeten om te gaan. Foto's maken dat is, niet meelopen...

Comment

Working...
                            X