Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koninginnedag...Aanslag ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Koninginnedag...Aanslag ?

Auto rijdt op publiek in tijdens Koninginnedag ....

Tijdens de optocht reed een zwarte personenwagen dwars door de afzetting en de menigte
    heen en knalde vervolgens tegen het Apeldoornse monument 'De Naald', bij Paleis het
    Loo. Er is sprake van één dode en veertien gewonden. Drie van hen worden nog
    gereanimeerd.
    De stoet is intussen stilgelegd.
    Hier zie je de bewuste auto die zich te pletter rijdt...

Hoe dit kon gebeuren, met alle veiligheidsmaatregelen bij koninklijk bezoek, is nog raadsel.
    Last edited by theokus; 30 april 2009, 12:46.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: Koninginnedag...Aanslag ?

Ik denk dat we aan een aanslag niet moeten twijfelen: iemand die "per ongeluk" door de nadars rijdt, zijn auto serieus beschadigt, die zet als zijn remmen defect zijn wel zijn contact af zodat de auto stilvalt.

Nadars kapotrijden, auto beschadigd, chauffeur bewusteloos, maar zijn voet blijft "toevallig" wel vol gas geven: kan ook natuurlijk, maar de kans is wel iets kleiner dacht ik.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

chauffeur bewusteloos maar zijn voet blijft "toevallig" wel vol gas geven
      ach ik ben eens een keer in slaap gevallen achter stuur en de gracht ingereden aan 100 km/u. Ik verzeker je: je blijft gewoon gas geven hoor.
      waarmee ik natuurlijk niks wil zeggen over de toedracht van het incident in Apeldoorn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Ik denk dat we aan een aanslag niet moeten twijfelen: iemand die "per ongeluk" door de nadars rijdt, zijn auto serieus beschadigt, die zet als zijn remmen defect zijn wel zijn contact af zodat de auto stilvalt.

Nadars kapotrijden, auto beschadigd, chauffeur bewusteloos, maar zijn voet blijft "toevallig" wel vol gas geven: kan ook natuurlijk, maar de kans is wel iets kleiner dacht ik.
        Hij had al geprobeerd op een andere plaats waar die stoet langs kwam.
        En op tv gehoord dat er iemand uit die wagen is gesprongen...
        Blijkt nu dat he§t opzet was > man van 38 jaar.
        Last edited by theokus; 30 april 2009, 16:15.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Edit mod : reactie verwijderd , dit is absoluut NIET grappig ..........

edit schrijver:
          oh neen?

gelukkig weet BD mij ong te zeggen wat wél grppig is

mss straks nog even zeggen welke onderwerpen wel en niet mogen, of we eindigen nog met godweet een maatschappelijke discussie ofzo
          Last edited by parakiet; 30 april 2009, 19:04.
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Glenn, sommige dingen zijn onder bepaalde omstandigheden "not done", kwestie van toch een beetje respect te tonen, zelfs al is het humoristisch en niet kwaad bedoeld . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Toen ik de beelden zag was ik zwaar geschokt.
              Ik vond het echter niet kunnen dat de camera's maar bleven draaien toen mensen werden gereanimeerd. Ik vind dit 'not done' tegenover de familie.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Toen ik de beelden zag was ik zwaar geschokt.
                Ik vond het echter niet kunnen dat de camera's maar bleven draaien toen mensen werden gereanimeerd. Ik vind dit 'not done' tegenover de familie.
                De ware aard van onze Limburgse krant "hbvl" kwam weer boven vandaag.
                Stond een overduidelijke foto in van de dader, onder het bloed, in zijn auto.
                Moet dat nu???
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  De ware aard van onze Limburgse krant "hbvl" kwam weer boven vandaag.
                  Stond een overduidelijke foto in van de dader, onder het bloed, in zijn auto.
                  Moet dat nu???
                  Dit staat in bijna alle kranten Theokus, dit is niet de aard van die krant maar is pure journalistiek.

Heel triestige zaak in elk geval wat daar gebeurd is.
                  Ik snap dat mensen kunnen flippen en domme dingen doen maar dat hij zover geraakt is blijft toch maar enige twijfel bij de veiligheid brengen.
                  Weer zoveel onschuldige slachtoffers ... waar gaan we naartoe.
                  Veel sterkte aan de slachtoffers en nabestaanden.

Edit : Hmmm ... nu zie ik dat er een tweede topic gestart is over hetzelfde, misschien samenvoegen of eentje sluiten?
                  Last edited by VerSeg; 1 mei 2009, 00:41.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Edit : Hmmm ... nu zie ik dat er een tweede topic gestart is over hetzelfde, misschien samenvoegen of eentje sluiten?
                    Lijkt me een goed plan
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
                    X