Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe laptop

Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
    Denk dat de kogel door de kerk is en het een Macbook pro 17 inch wordt.
    Hey Dextro,

Ik heb er ook zo eentje, en kan je garanderen dat je een bangelijk machien in huis zal halen.

Veel succes ermee, en als je vragen hebt laat maar horen!

J.
    http://www.theafricabug.com

Comment

Als ik nog eens een laptop koop ga ik ook voor een Mac gaan. Mijn huidige werkpaardje verhuist dan wel weer naar mijn vriendin haar bureautje... en ik kan dan eens de Mac gaan ontdekken. En die Imovie opties zijn idd. leuk meegenomen als gratis surplus. Bovendien beschik je over iTunes en dat is op een Mac toch wel wat vlotter dan op een pc. Heb dat geïnstalleerd om mijn vriendin haar iPod te gebruiken... regelrechte ramp op een pc. Terug eraf gegooid en andere opties gezocht voor iPod op de pc. En dat heeft geen 3 maand geduurd om dat allemaal uit te vinden.... wel een paar keer tot in de vroege uurtjes
      Succes ermee alvast.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
        `

Anyway, halve waarheden zoals met dat Vodafone kaartje bedoel ik hee.
        Verklaar u nader?
        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
          Ik bezit al 2 jaar een macbook pro. Nu, om het kort samen te vatten: Ben ik tevreden van mijn toestel? Neen.

Het begon al na het afhalen ... Heel fier de doos openmaken. Mooi de beschermhoes verwijderen. Eerste maal het scherm openklappen en dan constateren dat je toetsenbord VOLLEDIG krom is (U-vormig). Zo erg dat mijn capslock IN mijn scherm drukt. Ik terug naar apple: simpel antwoord gekregen. Het kon namelijk voorvallen dat er eens een krom toetsenbord was. Daar sta je dan ...

Na 1 jaar waren mijn speakers al kapot. Nu na 2 jaar begint mijn case gewoon te scheuren en komt de schermlaag volledig los van de behuizing.

Rekening houdend met het feit dat dit toestel mij 2399 euro heeft gekost vind ik dit gewoon onaanvaardbaar.

Ik zeg niet dat dit met ALLE apple producten is! Maar dit is mijn persoonlijke ervaring!
          Dan ga je toch terug naar daar waar je hem gekocht hebt!!

Heel persoonlijk:Ik vind een macbook makkelijker werken dan een laptop(ik kan best vergelijken met de laptop van mijn dochter)
          Ik herinner mij dat ik ook problemen had om te kiezen.
          Ik heb voor mac gekozen omdat ik het wel leuk vond om eens totaal te veranderen.
          Windows is niet hetzelfde als OSX.
          Fuji XT-5,7artisans50mm,AstrHori14mm,Tamron18-300,fujinon30mm macro
          schitterende maltwhisky op de kast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
            Dan ga je toch terug naar daar waar je hem gekocht hebt!!
            Net alsof ik dat niet gedaan heb ...

Ik zeg toch dat ze mij gewoon antwoorden: "Dit kan eens voorvallen meneer. Wordt ook niet gedekt onder garantie!".
            nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

Working...
            X