Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AVG update niet meer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AVG update niet meer

Sinds anderhalve week wil mijn AVG niet meer uploaden. Heb alles al geprobeerd, aan de firewall aan het prutsen geweeest, niks helpt. Uninstall gedaan, de nieuwe 8.5 gedownload, maar krijg constant "The connection with update server has failed". Ben naar de website van AVG Free gesurft en de FAQ aangeklikt, alles geprobeerd wat ze daar als mogelijk probleem omschreven wordt maar niks helpt. Weet iemand waaraan dit kan liggen. Heeft iemand van jullie misschien een goed alternatief (gratis) zodat ik nog steeds kan downloaden van internet zonder dat het anti-virus programma moeilijk doet - dus eigenlijk een tweede AVG?

dank bij voorbaat,

StevenVH

Re: AVG update niet meer

Ik ben zelf na aanhoudende problemen met avg overgeschakeld naar Avast .
    Doet net hetzelfde als avg maar zonder de problemen .

Download free virus protection for Windows PC. Avast offers modern antivirus for today’s complex threats. Fast, simple, and 100% free. Try it today!
    Art is born of the observation and investigation of nature.

Comment

Avast heeft één klein nadeeltje: om het jaar ongeveer moet je even terug gratis registreren. Ik gebruik het al jaren en heb het al op tientallen PC's geïnstalleerd.

AVG begint de laatste tijd precies gebukt te gaan onder de problemen, slachtoffer van hun succes ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Da's omdat ze overgeschakeld zijn naar de nieuwe 8.5 versie.
        Ze proberen je via een betalende update aan de pro (of zo) te helpen, maar je kan gewoon de oude eraf gooien en de nieuwe gratis versie installeren.

Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Geef mij maar Kaspersky Internet Suite 2009, das tenminste een waakhond

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Hoi jongens,

heb nu de avast erop gegooid, maar net hetzelfde probleem. Hij krijgt geen updates binnen. Het probleem lag dus volgens mij NIET aan AVG.

Nu kan ik natuurlijk beginnen zoeken. Downloaden lukt perfect, e-mails versturen lukt.

Ik vrees dat dit een lange lijdensweg wordt.

Comment

heb je er Norton gebruikt voor je AVG installeerde?
              Zo ja, dan moet je hun Removal Tool downloaden voor alle restjes van je HD te verwijderen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Hey juppekes

Ik Gebruik nu al een tijdje Avira

Heel tevreden en zonder problemen
                Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                  Hoi jongens,

heb nu de avast erop gegooid, maar net hetzelfde probleem. Hij krijgt geen updates binnen. Het probleem lag dus volgens mij NIET aan AVG.

Nu kan ik natuurlijk beginnen zoeken. Downloaden lukt perfect, e-mails versturen lukt.

Ik vrees dat dit een lange lijdensweg wordt.
                  Dit doet me sterk denken aan één of andere besmetting die de url omgooit ...
                  AL eens geprobeer een update-check van windows te draaien ? Indien dit echt niet lukt zit je vermoedelijk met rommel.
                  1) Download eerst even volgende software, http://www.malwarebytes.org/index.php
                  installeer en vraag direct een update .
                  2) vraag dan een diepgrondige scan ....

AVG is, eu, was goed, maar ...
                  Persoonlijk heb ik AVG vervangen door avira met betere resultaten ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

Comment

Hoi Jongens,

@ Purlut, ik vrees idd voor rommel, surfen gaat nu toch trager dan anders, soms krijgt hij de melding: Page not found. Winamp geeft foutmeldingen en Microsoft Word geeft ook foutmeldingen de laatsten tijd, iets wat hij vroeger niet had.

De dokter van mijn computer had het over 'Override' virus of iets dergelijks. Als ik hem mag geloven doet hij mij geloven dat de virusscanner aan staat maar werkelijk ligt hij plat en zo kan er allerlei rommel binnenkomen.

Enfin, ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Had na de update van AVG naar 8.5 op mijn laptop altijd foutmeldingen. Volgens sommigen te wijten aan Ad-Aware. Maar niks van dat, zonder Ad-Aware idem dito. Heb nu op mijn latpop Avast geplaatst en problemen opgelost. Avg blijft het nochtans goed doen op mijn PC ...

Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                      X