Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pagina niet gevonden (terugkerende foutmelding)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pagina niet gevonden (terugkerende foutmelding)

Ik zit met een vervelend probleem en ik hoop dat hier iemand het forum bezoekt dat misschien weet wat er aan de hand zou kunnen zijn...

Ik krijg op mijn laptop regelmatig een foutmelding als ik wil internetten, krijg dan op elke site 'pagina niet gevonden'. Met het signaal is niets mis (zegt pc als je op 'pobleem vaststellen' klikt) en hij is dan ook verbodnen met internet. Soms helpt venster sluiten en terug openen, soms heropstraten, soms is het probleem van begin af aan aanwezig... iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen?

Re: Pagina niet gevonden (terugkerende foutmelding)

Bij willekeurige sites Tanja ?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ja, heb meerdere geprobeerd, maar krijg dan bij allemaal dezelfde foutmelding

Comment

Het klinkt me een probleem met de router en niet noodzakelijk de laptop zelf.
        Is je laptop recent aangekocht en/of je router? Werkte je daarvoor ook reeds draadloos? Welk merk router heb je?

Ik ben van nature nogal wantrouwig tegenover onbekende merken routers omdat ik al teveel miserie gezien heb en is dan ook de reden waarom ik zweer bij Linksys (dochter van Cisco).

Comment

Laptop inderdaad recent aangekocht. Draadloos nu ongeveer een jaar en op desktop zelden zo'n foutmelding. Verder gebruik ik het standaard gerief van telenet en wat in de computers zit... maar moet eerlijk bekennen dat ik daar dus niet zoveel van ken

Comment

Een handig progje is Mbam die spy- en malware verwijderd.

Waarschijnlijk heb je last van spyware als Windows geen foutmelding geeft.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Bedankt, maar helaas.... dat was het ook niet.

Comment

Working...
              X