Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto-ongeval

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Auto-ongeval

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    ... "Door de aanrijding van B op C werd A tegen voertuig C geduwd."

A is de middenste auto, B zijn wij en C is de eerste auto.
    Vrouwen en logica!
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Vrouwen en logica!
      Dat was de bestuurder van de middenste auto die het heeft geschreven.
      Mvg Tim

Comment

In ons geval is het het 'optie 2'.
        Alleen is het zo dat de eerste geen/zeer weinig weinig schade had en het voor hem ok was.
        Ik hoop voor hem dat hij gelijk heeft met zijn vaststelling.
        Een collega had ooit hetzelfde voor, er reed iemand achter op hem en er was niets te zien, geen krasje in de geschilderde bumpers, geen deuk of niets. De wagen moest naar de expert om de voorkant te laten maken (ook kleine kettingborsing) en de wagen was perte totale achteraan.
        De bumper was mooi teruggekomen op zijn plaats maar het chassis was geraakt en onherstelbaar. Dus altijd opletten met onzichtbare schade!

Gevolg een nogal wazig aanrijdingsformulier.
        De middenste auto heeft enkel de schade achteraan aangeduid.
        Hij ging er van uit dat er nog een schadeforumulier zou worden ingevuld met de voorste auto.
        Dit is logisch, de eerste twee doen onderling een aangifte en de tweede en de derde onderling ... de tweede moet wel noteren dat een ander hem voortduwde.

De bestuurder van de voorste auto zei dat dit niet hoefde aangezien hij geen schade had.
        Zonder deze aangifte zal de tweede wagen nooit de voorkant van zijn wagen kunnen laten maken op uw kosten want de verzekering heeft geen enkel bewijs dat die schade door dit ongeval komt. Pech voor hem dus.
        Nu staat er bij opmerkingen:
        "Door de aanrijding van B op C werd A tegen voertuig C geduwd."
        A is de middenste auto, B zijn wij en C is de eerste auto.
        Niet mee inzitten, da's een ander hun probleem nu. Eigenlijk heeft uw vrouw de voorligger dus niet geraakt met deze verklaring maar wel de wagen daarvoor ... en die heeft geen schade.
        Last edited by VerSeg; 5 april 2009, 01:15.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Niet mee inzitten, da's een ander hun probleem nu. Eigenlijk heeft uw vrouw de voorligger dus niet geraakt met deze verklaring maar wel de wagen daarvoor ... en die heeft geen schade.
          En wie heeft A dan op C geduwd? De wind?

Zolang wij achteraf geen miserie krijgen met dat missende aanrijdingsformulier (tussen het eerste en middenste voertuig), is het voor mij goed.
          Mvg Tim

Comment

... Zolang wij achteraf geen miserie krijgen met dat missende aanrijdingsformulier (tussen het eerste en middenste voertuig), is het voor mij goed.
            Eigenlijk had daar iemand moeten zijn om foto's te maken. Maar ja ... waar vind je zo iemand?
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Eigenlijk had daar iemand moeten zijn om foto's te maken. Maar ja ... waar vind je zo iemand?
              Die iemand was, zoals het een goede huisvader betaamt, aan het werken.
              Mvg Tim

Comment

En wie heeft A dan op C geduwd? De wind?

Zolang wij achteraf geen miserie krijgen met dat missende aanrijdingsformulier (tussen het eerste en middenste voertuig), is het voor mij goed.
                Jij kan er nooit problemen mee krijgen, uw voertuig heeft maar één ander voertuig geraakt en daar heb jij een aangifte van.
                Het enige dat je riskeert is dat de verzekering weigert uit te betalen of dit lang probeert te rekken ... maar ondertussen ben je ook niet in fout. Laat het dus maar foutlopen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Jáaa ... dát maakt het element "toeval " natuurlijk nóg groter.

Wachten tot het visje bijt ...
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Een goede huisvader rijdt zelf met de auto en brengt zijn gezin veilig ter plaatse.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Jij kan er nooit problemen mee krijgen, uw voertuig heeft maar één ander voertuig geraakt en daar heb jij een aangifte van.
                      Het enige dat je riskeert is dat de verzekering weigert uit te betalen of dit lang probeert te rekken ... maar ondertussen ben je ook niet in fout. Laat het dus maar foutlopen.
                      Aan ons moet de verzekering niets uitbetalen.
                      De schade aan onze wagen is sowieso niet verzekerd (geen omnium meer).
                      Dus daar zal ik dan maar niet wakker van liggen.

Jáaa ... dát maakt het element "toeval " natuurlijk nóg groter.

Wachten tot het visje bijt ...
                      LOL

Een goede huisvader rijdt zelf met de auto en brengt zijn gezin veilig ter plaatse.
                      Toen ik naar mijn werk vertrok, zei ik nog:" ...en voorzichtig zijn he..."
                      Waarom dat ik dat vandaag zei, is me een raadsel.
                      Een voorgevoel?
                      Mvg Tim

Comment

Toen ik naar mijn werk vertrok, zei ik nog:" ...en voorzichtig zijn he..."
                        Waarom dat ik dat vandaag zei, is me een raadsel.
                        Een voorgevoel?
                        Het kan iedereen overkomen, misschien had je zelf iets anders voorgehad had jij gereden ... wie zal het weten.
                        Gebeurd is gebeurd ... herstellen, betalen en vergeten!
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Het kan iedereen overkomen, misschien had je zelf iets anders voorgehad had jij gereden ... wie zal het weten.
                          Gebeurd is gebeurd ... herstellen, betalen en vergeten!
                          Dat is juist.
                          De wagen moest toch naar de garage voor een groot onderhoud.
                          Ach, ik zal er niet van wakker liggen.
                          Al zal ik wel wat werk hebben om 't vrouwtje op te fleuren.

Ik zal maandag ook maar eens naar de keuring bellen en vragen of blikschade van een recent ongeval een probleem vormt voor de keuring.
                          Mvg Tim

Comment

Ik zal maandag ook maar eens naar de keuring bellen en vragen of blikschade van een recent ongeval een probleem vormt voor de keuring.
                            Als er scherpe stukken zijn of de lichten beschadigd dan zal hij afgekeurd worden, je moet dan een nieuwe keuring doen. Als je te laat naar de keuring gaat dan betaal je een klein supplement.
                            Ondertussen mag je in principe in beide gevallen niet meer rijden met de wagen uitgezonderd naar de garage en naar de keuring.
                            Nu ja ... in hoeverre is de schade genoeg om hem te laten afkeuren? Als ze weet hebben van een ongeval zullen ze natuurlijk ook extra opletten op die punten.
                            Kan je hem niet laten maken voordat je naar de keuring gaat? Natuurlijk overal net paasvakantie.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

De miserie komt als er een pipo van de voorste voortuigen een klacht indient wegens onopzettelijke slagen en verwondingen omdat hij zogezegd een whiplash gekregen heeft door de aanrijding van je vrouw .

Comment

Als er scherpe stukken zijn of de lichten beschadigd dan zal hij afgekeurd worden, je moet dan een nieuwe keuring doen. Als je te laat naar de keuring gaat dan betaal je een klein supplement.
                                Ondertussen mag je in principe in beide gevallen niet meer rijden met de wagen uitgezonderd naar de garage en naar de keuring.
                                Nu ja ... in hoeverre is de schade genoeg om hem te laten afkeuren? Als ze weet hebben van een ongeval zullen ze natuurlijk ook extra opletten op die punten.
                                Kan je hem niet laten maken voordat je naar de keuring gaat? Natuurlijk overal net paasvakantie.
                                Ik heb een afspraak bij de garage voor een groot onderhoud nu vrijdag.
                                Ik zal maandag bellen en vragen dat ze ipv een groot onderhoud een héél groot onderhoud kunnen doen.
                                Mvg Tim

Comment

Working...
                                X