Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tijdsweergave posts op BD

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tijdsweergave posts op BD

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Met de beste wil van de wereld kan ik niet indenken waarom je niet ingelogd naar dit forum zou willen komen.
    Ik word hier na 15 minuten inactiviteit automatisch uitgelogd. Dat is ook goed want er lopen hier meer mensen rond die mijn pc en iPad gebruiken en ik wil niet dat de koters hier in mijn naam gaan posten. En dat willen jullie ook niet, geloof me.

Ik ben blijkbaar ook niet de enige want dit draadje is niet voor niks een aantal jaar geleden opgestart. Zoals gezegd verbaast het me omdat dit probleem zich afgelopen zomer niet heeft voorgedaan.

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Begrijp ook niet waarom die tijd moet zijn wat jij denkt dat ie moet zijn? Voor mij is er geen juiste tijd, maar ik ben dan ook met pensioen en dus is exacte tijd niet meer zo belangrijk.
    Wat ik denk dat-ie moet zijn?

Maar dan begrijp ik op mijn beurt niet waarom jij je tijd in de instellingen op GMT+2 hebt staan. Waarom niet GMT-8? Sorry hoor, maar dit raakt kant noch wal.

Comment

Re: tijdsweergave posts op BD

Blijkbaar is er met de totale upgrade van de site zelfs ook nog tijd en aandacht geweest om het klokje gelijk te zetten! Nou kijken wat er in oktober gebeurt...

Comment

Working...
      X