Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Houd uw licht aan !!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Houd uw licht aan !!!!!!

In tegenstelling tot al die geitewollesokken die dat als onnozelaars gaan uitdoen deze avond.
    Als ze eens hun hersencellen zouden gebruiken en nadenken wat dit veroorzaakt.............. pieken en dalen , kerncentrales die moeten bijtrekken, powerdips, losses, hele installaties die (kunnen) uitvallen, in de chemische en petrochemische sector worden ronduit gewoon gevaarlijke situaties gecreeerd voor mensen en installaties !!
    Hopelijk breken er geen branden uit deze avond !!!!!!

DIKKE ZOTTEN!!!
    Als ze dan allemaal zonnecellen leggen he en ne windturbine in hunne hof placeren !!!!

mvg
    glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

Re: Houd uw licht aan !!!!!!

Is het ook goed dat ik mijn pc niet afsluit
    Geeft ook licht hier in de kamer he

Dacht er ook aan dat dit wel eens gevaarlijk zou zijn in een industriele omgeving

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      Is het ook goed dat ik mijn pc niet afsluit
      Geeft ook licht hier in de kamer he

Dacht er ook aan dat dit wel eens gevaarlijk zou zijn in een industriele omgeving
      Bedankt en zet uw gasstoof af en al je electrische vuren aan
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

Comment

Het spaarlampje van 11w dat ik hier in de woonkamer meestal gebruik zal geen kencentrale doen uitvallen als ik dat plots uitschakel.

De straatverlichting mogen ze hier altijd uitschakelen, want er zitten hier vlakbij twee hanen die de hele nacht denken dat het tijd is om op te staan.
        Als iemand daar een oplossing voor heeft, laat het dan maar weten...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          De straatverlichting mogen ze hier altijd uitschakelen, want er zitten hier vlakbij twee hanen die de hele nacht denken dat het tijd is om op te staan.

Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            klik

Mvg,
            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
              In tegenstelling tot al die geitewollesokken die dat als onnozelaars gaan uitdoen deze avond.
              Als ze eens hun hersencellen zouden gebruiken en nadenken wat dit veroorzaakt.............. pieken en dalen , kerncentrales die moeten bijtrekken, powerdips, losses, hele installaties die (kunnen) uitvallen, in de chemische en petrochemische sector worden ronduit gewoon gevaarlijke situaties gecreeerd voor mensen en installaties !!
              Hopelijk breken er geen branden uit deze avond !!!!!!

DIKKE ZOTTEN!!!
              Als ze dan allemaal zonnecellen leggen he en ne windturbine in hunne hof placeren !!!!
              Oei, ik wist niet dat ik mijn lichten nu zelfs al NIET meer mag uit doen wanneer ik dat wil, dat is nieuw .

PS1 : zonnecellen heb ik al, een 6 kWp installatie.
              PS2 : een windturbine mag niet, daar krijg ik geen bouwvergunning voor.
              PS3 : 't is één uurtje en 't is, zoals dikke truien dag of equal pay day of wat dan ook, een symbolische actie, daar gaan - net als bij de vorige edities - geen rampen door gebeuren hoor. Je moet al een cynische zwartkijker zijn om hier op te roepen om daar niet aan mee te doen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                ...onnozelaars... Als ze eens hun hersencellen zouden gebruiken en nadenken...DIKKE ZOTTEN!!!
                Vriendelijk volkse hier op 't forum. 'k Voel me hier echt in aangenaam gezelschap.
                Bij mij blijft het licht ook aan want anders vind ik 't knopke om het weer te doen branden niet meer.
                Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                Oók wandelen met GPS?

Comment

'k begrijp het nut van deze post niet. Je doet toch ook je licht uit als je gaat slapen? Net zoals iedereen? Nog nooit een brand weten uitbreken hierdoor.
                  BD0910BE

Comment

Het wordt hier grappiger met de dag.

Jaja...de wereld zal vergaan vandaag...
                    Mvg Tim

Comment

Ik vraag mij of alles opnieuw opstarten niet meer verbruikt dan een uurtje aanlaten?

Dit is een leuk initiatief om es naar de sterren te zien bij mooi weer 's nachts. Voor de rest vind ik het belachelijk om gedurende één uurtje milieubewust te zijn en dan dubbel en dik weer gaan verbruiken erna.

Rampen gaan er wellicht niet gebeuren, maar de kerncentrales en dergelijke gaan dubbel mogen draaien om alles op te vangen. En van uw licht uit te doen gaat er inderdaad niet veel gebeuren, alleen als iedereen op hetzelfde moment dat licht weer aanlegt, misschien wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        geen rampen door gebeuren hoor. Je moet al een cynische zwartkijker zijn om hier op te roepen om daar niet aan mee te doen .
                        als we met zen allen (10 miljoen belgen, of zijn't ert al 11?) elk plots ons symbolische lampje uitklikken op ongeveer hetzelfde moment dan zitten we met een kernramp!

als iedereen dat zou dan dan ontploft bij elke DST overgang ergens wel een kerncentrale of 5

deze zomertijd wordt het einde van de wereld
                        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
                          Ik vraag mij of alles opnieuw opstarten niet meer verbruikt dan een uurtje aanlaten?

Dit is een leuk initiatief om es naar de sterren te zien bij mooi weer 's nachts. Voor de rest vind ik het belachelijk om gedurende één uurtje milieubewust te zijn en dan dubbel en dik weer gaan verbruiken erna.
                          Natuuuuurlijk niet, ik zei het toch en WWF zegt het toch duideijk ook :

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          PS3 : 't is één uurtje en 't is, zoals dikke truien dag of equal pay day of wat dan ook, een symbolische actie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                            als we met zen allen (10 miljoen belgen, of zijn't ert al 11?) elk plots ons symbolische lampje uitklikken op ongeveer hetzelfde moment dan zitten we met een kernramp!

als iedereen dat zou dan dan ontploft bij elke DST overgang ergens wel een kerncentrale of 5

deze zomertijd wordt het einde van de wereld
                            Zoals in 2007 en in 2008 zeker

Alsof enkel die lampen elektriciteit verbruiken.

Streefdoel in België is trouwens 500.000 gezinnen, geen 10.000.000 belgen.
                            Last edited by hvr_oosterzele; 28 maart 2009, 17:29.

Comment

Trouwens, als je die redenering hierboven doorzet moet je juist fallikant TEGEN zonnecellen zijn want waar de lichten uitdoen het verbruik van elektriciteit stopt doen zonnecellen nog iets veel ergers, ze steken juist elektriciteit bij op het net. Daarvan moeten de kercentrales nog veel meer ontploffen, namelijk van zodra de zon schijnt!!

Comment

Working...
                              X