Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smartphone of Iphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Smartphone of Iphone

Ik heb ook getwijfeld om een iphone aan te schaffen, maar vind hem toch iets te groot/breed. Ik steek mijn gsm altijd in mijn broekzak.

Uiteindelijk gekozen voor Nokia e66, zo'n smartphone maar zonder toetsenbord, en tot nu toe zeer tevreden Tot nu toe geen enkel minpunt gevonden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
      Ik heb ook getwijfeld om een iphone aan te schaffen, maar vind hem toch iets te groot/breed. Ik steek mijn gsm altijd in mijn broekzak.

Uiteindelijk gekozen voor Nokia e66, zo'n smartphone maar zonder toetsenbord, en tot nu toe zeer tevreden Tot nu toe geen enkel minpunt gevonden
      Inderdaad ik vond de grootte van de iPhone ook net iets te.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Heb zelf ook een HTC Touch Cruise gehad. Deze heeft geen keyboard en is dus verschrikkelijk om tekst te typen want je moet de stylus gebruiken.
        Heb momenteel een Blackberry en dat is een prachtig toestel om te typen maar voor de surfen is hij echt slecht. Ook heb ik het probleem met gmail en de blackberry (geen sync van de read status).
        Na het vele gebruik van iPod Touch ben ik serieus aan het overwegen om een iPhone aan te schaffen, zit enkel nog wat in twijfel of Apple in juni (op WWDC) een nieuwe iPhone uitbrengt of niet. Ook een groot voordeel aan de iPhone is dat ik dan maar 1 toestel heb ipv een GSM en een mp3-speler.
        En vooraleer iemand reageert: je kan inderdaad mp3's op een Blackberry zetten maar dit is met de iPhone en iTunes veel eenvoudiger.

Comment

Bwa, heb me uiteindelijk toch ook eentje gekocht, zo'n iPhone 16GB. Leuk speelding. Zeer veel coole applicaties (vb Shazam!). Sms'en gaat zeer goed. Agenda sync'en met iCal op Mac is fantastisch. Surfen gaat niet echt snel vind ik. Email gaat vlot maar heeft zijn beperkingen als je een POP account gebruikt (geen spam e.a. folder). Dat moet ik nog eens uitpluizen wat ik daaraan kan doen met Gmail ofzo (IMAP account).
          Last edited by hvr_oosterzele; 24 april 2009, 13:39.

Comment

Gmail, probleemloos meerdere accounts. Exchange is trouwens ook prachtig, laat de server de spam maar weghalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
              ...., en steeds kwamen dezelfde problemen terug:
              - Vastlopen
              - om de x-aantal dagen een soft- of hardreset moeten doen.
              - spontaan herstarten (heel leuk als je net telefoon krijgt).
              - geheugenproblemen ("Please close some applications" melding terwijl er niks meer open stond...)
              Hmmm, 'k gebruik m'n Polaris nu toch al 'n goed anderhalf jaar: nog niks van dit alles meegemaakt. (en ja, ik installeer en de-installeer ook verschillende sw)

Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
              Als professionele softwareontwikkelaar ken ik wel een en ander van software, ...
              Tja, dan moet je toch ook wel weten dat 99% van wat er te vinden is aan sw voor wm gewoon bagger is, zelfs al zijn ze nuttig. Maar gewoon bagger op stabiliteit gebied. (en dan kan ik wel in je comment komen)
              Met wm zelf en de betere sw nog nooit prolemen gehad. (toch niet zoals je ze beschrijft)

Comment

Ik werk al lang met HTC toestellen, al meerdere jaren, ik installeer wat nodig is en experimenteer verder niet . . . vastlopers? Onbekend voor mij. Stabiliteit? Ook geen enkel probleem.
                Welke toestellen heb ik gehad? Qtek S200, zijn opvolger, dan de HTC Touch Cruise en nu de HTC Touch HD ( schitterend toestel trouwens )
                Ik heb ook een Ipod Touch 32GB, maar die gebruik ik vooral voor surfen en email, daar vind ik de ipod beter in dan de HTC toestellen.

Wanneer ik alles afweeg ( persoonlijk dan ) is de ipod een speleding voor mij en de HTC toestellen voor professioneel gebruik.

Het grootste gemis aan de Ipod en iphone vind ik de stylus ( kan ik absoluut niet meer missen ) en de afwezigheid van een deftig GPS systeem.

Maar ieder zijn meug natuurlijk . . . kies wat voor jou het beste werkt
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Het grootste gemis aan de Ipod en iphone vind ik de stylus ( kan ik absoluut niet meer missen )
                  Die is er hoor. Donderdag nog in mijn hand gehad maar uiteindelijk niet gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Die is er hoor. Donderdag nog in mijn hand gehad maar uiteindelijk niet gekocht.
                    En kan je die ergens kwijt in het toestel zelf want anders ben je die op 1-2-3 kwijt.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

En kan je die ergens kwijt in het toestel zelf want anders ben je die op 1-2-3 kwijt.
                      Er zijn er blijkbaar met clip om vast te houden, deze was echter met een draadje verbonden aan een plugje die in de koptelefoon ingang gestoken wordt. Ik geeft toe, elegant is het natuurlijk niet zo'n stylus die er hangt aan te bengelen. Daarom heb ik het ook niet genomen.

Comment

en de afwezigheid van een deftig GPS systeem.
                        Heeft zo'n HTC dan wél een echt turn-by-turn navigatie systeem zonder dat je een internet verbinding nodig hebt??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Heeft zo'n HTC dan wél een echt turn-by-turn navigatie systeem zonder dat je een internet verbinding nodig hebt??
                          Hans, op de HTC staat dezelfde software als op een los GPS toestel, misschien in een minder uitgebreide versie qua instellingen ( kleuraanpassingen, opties ) maar de werking is identiek aan de losse GPS toestellen, inclusief flitspalen.

Comment

idd. En keuze uit verschillende (betalende, dacht ik) progs zoals
                            TomTom en I-go Co-Pilot Live, en waarschijnlijk nog andere.

j.
                            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                            Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                              idd. En keuze uit verschillende (betalende, dacht ik) progs zoals
                              TomTom en I-go Co-Pilot Live, en waarschijnlijk nog andere.

j.
                              Inderdaad, ook N-Drive, Sygic Drive en Garmin
                              Als gadget verslaafde heb ik ze dus allemaal, de beste op een PDA blijft nog steeds de ouwe getrouwe Tomtom.

Comment

Op mijn Xperia X1 draait TomTom feilloos.
                                Misschien een fractie (maar dan ook maar een fractie) trager bij het navigeren, maar niet echt storend.

En met de QuickGPS functie vind je je satelieten binnen de 10 seconden.
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                                X