Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smartphone of Iphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Smartphone of Iphone

Ikzelf was een gebruiker van een HTC touch HB maar sinds enkele weken een gelukkige gebruiker van een Blackberry Bold. De E-mail functie vind ik toch een verademing, het werkt gewoonweg schitterend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Ikzelf was een gebruiker van een HTC touch HB maar sinds enkele weken een gelukkige gebruiker van een Blackberry Bold. De E-mail functie vind ik toch een verademing, het werkt gewoonweg schitterend
      Hm, heb geen BES server bij me thuis staan
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

geen ervaring met de ericsson of HTC's

hele poos een iphone gehad en werd onozel van die touch,

wat test gedaan wat vergeleken
        en uiteindelijk voor de nokia E71 gegaan , en nog geen seconde spijt van gehad
        www.kemizz.com
        Brand new Blog
        kemizzdotcomonflickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
          geen ervaring met de ericsson of HTC's

hele poos een iphone gehad en werd onozel van die touch,

wat test gedaan wat vergeleken
          en uiteindelijk voor de nokia E71 gegaan , en nog geen seconde spijt van gehad
          heb ook al 'n tijdje de E71 en ben er zeer tevreden van...
          klein, compact met volwaardig klavier waarop je toch verbazend snel op kunt typen...
          als je de toetjes ziet acht je dat niet voor mogelijk
          batt. heeft 'n grote autonomie.

en iets waar zelden over gesproken wordt is de audio kwaliteit bij het bellen, die is ook zeer goed...
          want dat is voor sommige precies bijzaak, als er maar zoveel mogelijk toeters en bellen in/op zitten...

Comment

Zelf heb ik de iphone sedert lancering in België.
            Mijn vader is recentelijk van de HTC touch diamond naar de iphone gegaan, hij zou niet meer terug willen,ik heb zelf de HTC enkele malen in mijn handen gehad, daar heb je de handleiding wel nodig zeg; kwa gebruiksvriendelijkheid is de iphone top,en alles wat de meesten nodig hebben zit er op, en zoals hier eerder gezegd, met de nieuwe software update die er aan komt zal het een (nog) meer dan volledig toestel zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Zelf heb ik de iphone sedert lancering in België.
              Mijn vader is recentelijk van de HTC touch diamond naar de iphone gegaan, hij zou niet meer terug willen,ik heb zelf de HTC enkele malen in mijn handen gehad, daar heb je de handleiding wel nodig zeg; kwa gebruiksvriendelijkheid is de iphone top,en alles wat de meesten nodig hebben zit er op, en zoals hier eerder gezegd, met de nieuwe software update die er aan komt zal het een (nog) meer dan volledig toestel zijn.

Dat van die handleiding bij de HTC is absoluut een feit, wat een complex toestel zeg. Maar dit heb ik ondertussen al achter de rug...
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

iPhone, je wil die nooit meer kwijt. Heb smartphone gehad, was ok, maar iPhone is zoveel beter, en als 3.0 er is zal ie zelfs super compleet zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                  iPhone, je wil die nooit meer kwijt. Heb smartphone gehad, was ok, maar iPhone is zoveel beter, en als 3.0 er is zal ie zelfs super compleet zijn.
                  Keep on dreaming . . . Net omgekeerd, funtioneel gezien steekt de smartphone met kop en schouders boven de Iphone uit . . .wat internet en email betreft is de Iphone dan weer top of the bill. Ik heb ze beiden Wat niet wil zeggen dat ik de Iphone kwijt wil, integendeel . . . deze werkt vlotter maar heeft niet te funtionaliteit die je bij de smartphone hebt.

Euh . . . just my 2 cents en FWIW . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

hoe is het surfen op touch HD? Dat het niet zo goed is als de Iphone kan ik wel begrijpen, maar is het echt zo teleurstellend slecht of valt het nog wel mee?

Ik mag namelijk binnenkort een nieuwe foon kiezen voor het werk, en aangezien ik bij Belgacom werk is de Iphone dus geen optie, spijtig genoeg...
                    Tommy
                    My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Keep on dreaming . . . Net omgekeerd, funtioneel gezien steekt de smartphone met kop en schouders boven de Iphone uit . . .wat internet en email betreft is de Iphone dan weer top of the bill. Ik heb ze beiden Wat niet wil zeggen dat ik de Iphone kwijt wil, integendeel . . . deze werkt vlotter maar heeft niet te funtionaliteit die je bij de smartphone hebt.

Euh . . . just my 2 cents en FWIW . . .
                      Heb offerte bij mijn werkgever gevraagd voor de X1, dus waarschijnlijk wordt het deze.
                      Iphone los, kost toch iets te veel in België.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
                        hoe is het surfen op touch HD? Dat het niet zo goed is als de Iphone kan ik wel begrijpen, maar is het echt zo teleurstellend slecht of valt het nog wel mee?

Ik mag namelijk binnenkort een nieuwe foon kiezen voor het werk, en aangezien ik bij Belgacom werk is de Iphone dus geen optie, spijtig genoeg...
                        Wel, het surfen werkt . . . maar daarmee is ook alles gezegd vind ik, op de Iphone gaat dit ontzettend vlot.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Voor mij zeker en vast de Iphone!
                          Ben blij dat ik van Windows Mobile af ben. Had voor mijn Iphone een HTC Tytn en een Diamond, had ik geweten wat ik nu weet, dan was er direct een Iphone gekomen.
                          En met 3.0 er binnenkort op is hij helemaal top!
                          StijnDeGrauwe.be

Comment

Gisteren de iPhone en de Xperia beiden in mijn handen gehad.

Neigde eerst naar de iPhone, maar toen had ik de Xperia in mijn handen..

Zonet een Xperia besteld...vraag me niet waarom, maar heb echt serieus getwijfeld tussen beiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                              Gisteren de iPhone en de Xperia beiden in mijn handen gehad.
                              Neigde eerst naar de iPhone, maar toen had ik de Xperia in mijn handen..
                              Zonet een Xperia besteld...vraag me niet waarom, maar heb echt serieus getwijfeld tussen beiden.
                              Hmz, wel jammer dat je net op de belangrijkste waarom vrag geen antwoord kan geven...
                              StijnDeGrauwe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                                Hmz, wel jammer dat je net op de belangrijkste waarom vrag geen antwoord kan geven...
                                Laten we het op buikgevoel houden.

Effe met de Iphone gespeeld en bijna verkocht door z'n (reactie)snelheid, maar toch was het nog net niet, waarschijnlijk ben ik Applefoob ofzo.

Ging toen naar de Xperia kijken, kleiner scherm dat wel, maar daar had ik wel het Waauwgevoel.
                                Het zijn ongetwijfeld beiden pracht van toestellen en zeker de iPhone met de 3.0 software, maar ja ik moest een keuze maken.

Comment

Working...
                                X