Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audiobooks op de iPod

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Audiobooks op de iPod

Ik ben een klein probleempje. Ik heb me verschillende audioboeken aangekocht van Michael Palin met zijn schitterende reisverhalen en deze zijn in het bekende MP3 formaat.

Echter, op mijn iPod (classic) is er een categorie Audiobooks. Hoe krijg ik mijn MP3 audioboeken in deze folder? Dien ik deze naar een ander formaat te converteren?
    Wie kan me helpen?

Re: Audiobooks op de iPod

1. Zorgen dat je audiobook in iTunes staat.
    2. Audiobook selecteren
    3a op PC : rechts-klik -> get info
    3b op Mac : option-i (= get info)
    4. Klik op tab 'Options'
    5. Verander bij 'Media Kind' van 'Music' naar 'AudioBook'
    6. Audiobook op iPod slepen.

7. Success

8. Dany_

Comment

Echt zeer motiverend om nog mensen te helpen op dit forum : ze stellen een vraag, je antwoordt en krijgt zelfs geen antwoord of het OK is...

Comment

Ik heb er alleszins iets aan gehad!
        (Methode onlangs veranderd? Dacht dat 't vroeger ingewikkelder was...)
        Inderdaad jammer dat er geen reactie meer komt. Je zal al eens moeite doen...

Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Sorry Dany_, helemaal mijn bedoeling niet onbeleefd te zijn. Het is hier nogal hectisch geweest en helaas niet zoveel tijd voor PC kunnen doorbrengen. Toch bedankt voor de input en het werkt inderdaad als een droom .

Comment

No hard feelings Twizter, ik vond het inderdaad raar van een 'ancien' zoals jij...

De laatste tijd zie je op verschillende fora dat mensen zich registreren om een vraag te stellen en nadien hoor je niks meer...

Comment

Working...
            X