Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een record!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Een record!!!

    BD kent imho geen structuur, is bang van rotte appels en heeft totaal geen kaas gegeten van lay out... het zijn maar tips hoor....
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

    Gratis kijkplezier Coming soon

    Comment


    • #77
      Re: Een record!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
      BD kent imho geen structuur, is bang van rotte appels en heeft totaal geen kaas gegeten van lay out... het zijn maar tips hoor....
      Zeer constructieve tips.
      Mvg Tim

      Comment


      • #78
        Re: Een record!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht


        28 oktober is nog ver maak maar een hele goeie dan haal ik hem uit de BD kelder
        die dag

        Het is wel 8 maart..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #79
          Re: Een record!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Zeer constructieve tips.
          Das niet geloven he?
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #80
            Re: Een record!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
            BD kent imho geen structuur, is bang van rotte appels en heeft totaal geen kaas gegeten van lay out... het zijn maar tips hoor....
            Mooie tips zijn dat.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #81
              Re: Een record!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Het is wel 8 maart..
              hihi dit keer laat ik me niet vangen
              kijk maar in je ledenlijst onder je eigen naam
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #82
                Re: Een record!!!

                14 dagen heeft dit record stand gehouden, deze week verbroken door een foto zonder reactie's (klik) waarbij de HOF meteen m'n volledige geloofwaardigheid verliest.
                Na het openen van deze post dacht ik dat hier dieper op ingegaan zou worden voor de toekomst, maar neen, de dalende lijn wordt blijkbaar moeilijk om om te buigen naar een stijgende lijn...

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #83
                  Re: Een record!!!

                  Plus ongetwijfeld een dubbelpost

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #84
                    Re: Een record!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    14 dagen heeft dit record stand gehouden, deze week verbroken door een foto zonder reactie's (klik) waarbij de HOF meteen m'n volledige geloofwaardigheid verliest.
                    Na het openen van deze post dacht ik dat hier dieper op ingegaan zou worden voor de toekomst, maar neen, de dalende lijn wordt blijkbaar moeilijk om om te buigen naar een stijgende lijn...

                    Mvg,
                    Frederic
                    Toch wel leuk voor de fotograaf! In de sectie sport, waar maar weinig geplaatst en gekeken wordt en dus nog minder commentaar komt, toch mooie platen neerzetten en ook nog eens in de HoF komen. Proficiat zou ik willen zeggen! Toch nog iemand geweest die de moeite heeft genomen ook daar te kijken
                    ---------------- Ik doe niet meer mee

                    Comment


                    • #85
                      Re: Een record!!!

                      Om geen nieuwe topic over de HOF te moeten openen, de eerste gezocht die ik tegenkwam om even mijn frustratie neer te pennen.

                      [frustratie mode]Wat heeft het onderdeel "Fotojournalistiek & Evenementen" misdaan?
                      Voor de zoveelste keer op rij enkel maar madammen en beesten in de HOF en dat terwijl er in "Fotojournalistiek & Evenementen" zo vaak prachtige platen neergezet worden! "Zwart-Wit"? Ook stout geweest? En dit heeft niets te maken met het feit dat ik enkel in Fotojournalistiek post!!
                      Ben gewoon die madammen en beesten echt beu gezien, dat neemt natuurlijk niet weg dat het geen prachtige platen zijn, maar komaan Het zou toch allemaal een beetje eerlijker verdeeld mogen worden. Mss uit ieder onderdeel minstens 1 foto? Tenzij er echt enkel crap gepost is
                      Aan de mods die zich bezig houden met het spotten van foto's:" Ga AUB ook eens ergens anders kijken dan naar die madammen! "[/frustratie mode]

                      Voila
                      StijnDeGrauwe.be

                      Comment


                      • #86
                        Re: Een record!!!

                        -----
                        Last edited by edjeB; 19 mei 2009, 18:23.
                        ---------------- Ik doe niet meer mee

                        Comment


                        • #87
                          Re: Een record!!!

                          Hmz, je vorige reactie vond je het anders fijn dat er eens en foto in de Hof stond uit en onderdeel dat normaal over het hoofd gezien wordt. Wel ik haal niets meer of niets minder aan hoor. Ik zou het gewoon leuker vinden als ieder onderdeel een beetje aan bod zou komen en niet enkel madammen en beeskes!
                          Vreemd dat je in 2 opeenvolgende reacties plots heel anders reageert! Nuja...
                          StijnDeGrauwe.be

                          Comment


                          • #88
                            Re: Een record!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                            Om geen nieuwe topic over de HOF te moeten openen, de eerste gezocht die ik tegenkwam om even mijn frustratie neer te pennen.

                            [frustratie mode]Wat heeft het onderdeel "Fotojournalistiek & Evenementen" misdaan?
                            Voor de zoveelste keer op rij enkel maar madammen en beesten in de HOF en dat terwijl er in "Fotojournalistiek & Evenementen" zo vaak prachtige platen neergezet worden! "Zwart-Wit"? Ook stout geweest? En dit heeft niets te maken met het feit dat ik enkel in Fotojournalistiek post!!
                            Ben gewoon die madammen en beesten echt beu gezien, dat neemt natuurlijk niet weg dat het geen prachtige platen zijn, maar komaan Het zou toch allemaal een beetje eerlijker verdeeld mogen worden. Mss uit ieder onderdeel minstens 1 foto? Tenzij er echt enkel crap gepost is
                            Aan de mods die zich bezig houden met het spotten van foto's:" Ga AUB ook eens ergens anders kijken dan naar die madammen! "[/frustratie mode]

                            Voila
                            Een foto in een forum zoals Zwart-Wit (en Fotojournalistiek) dat maar een fractie van het aantal foto's haalt dat in de populaire forums gepost wordt, heeft evenveel kans om een HoF selectie te halen. Maar er worden nu eenmaal veel meer foto's gepost in de andere forums. Als je het heel cru bekijkt, komen er wekelijks een kleine 1000 foto's bij over het hele forum en daar zijn er slechts een 30-tal uit Fotojournalistiek en een goeie 20 uit Zwart-Wit. Met wekelijks 10 HoF selecties is er 1 kans op 100 om er bij te zijn (als we er van uitgaan dat de foto's gemiddeld over de forums heen even goed/slecht zijn). Je zou dus om de drie-vier weken een foto uit Fotojournalistiek en Zwart-Wit moeten tegenkomen in de HoF.
                            Laat nu toevallig drie weken geleden nog een Fotojournalistiek-forum foto geselecteerd zijn, en vorige week nog eentje uit het Zwart-Wit forum.

                            Even diep ademhalen, Stijn!

                            Willy
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #89
                              Re: Een record!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              1 reactie en toch in de HOF belanden... Straf!
                              Wie doet beter...?

                              Showcase haalt al niet meer het niveau, nu de HOF ook al...?

                              Mvg,
                              Frederic
                              Ok ik heb jouw link gevolgd...
                              Ik zie daar drie foto's.
                              Mijn mening?
                              1. kan er door maar niks speciaals
                              2. is "niks"
                              3. zie 2
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #90
                                Re: Een record!!!

                                Man , ik begrijp totaal niet waarom je een verband zoekt tussen een plaats in den hof en het aantal reacties.
                                Dit zijn 3 beelden waar -zeker voor vechtsportliefhebbers- de actie en pijn intens zijn vastgelegd. Dat er niemand op gereageerd heeft ... so what?
                                Moeten het dan altijd die onderling volledig verwisselbare beelden zijn waar pagina's lang verrukte fan-kreetjes weerklinken van "leuke 3 " en "weerom geweldig" die in den hof komen?
                                Persoonlijk ben ik blij dat de modjes verder kijken dan het aantal reacties....

                                14 dagen heeft dit record stand gehouden, deze week verbroken door een foto zonder reactie's (klik) waarbij de HOF meteen m'n volledige geloofwaardigheid verliest.
                                Na het openen van deze post dacht ik dat hier dieper op ingegaan zou worden voor de toekomst, maar neen, de dalende lijn wordt blijkbaar moeilijk om om te buigen naar een stijgende lijn...
                                'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

                                Comment

                                Working...
                                X