Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tandpasta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tandpasta

    Al jaren lang gebruik ik tandpasta van het merk Zendium. Vorige week moest ik dringend een nieuwe voorraad inslaan en dus mijn fiets op en hop, naar stad. Normaal vond ik deze in het Kruidvat of bij de apotheker. Kruidvat niets meer te vinden. Dan maar naar de apotheker. Ook daar niets meer in voorraad. Na telefoontje van de bediende kreeg ik als antwoord dat Zendium uit de handel is genomen. Weet iemand hier meer van?

    Ik heb me wel kunnen behelpen met een verplaatsing naar Maastricht waar deze nog te koop was in het Kruidvat.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Tandpasta

    Dat vind ik zo ergerlijk aan de industrie, dat ze zomaar zonder uitleg, excuus of een bedankje aan de jarenlange klanten hun product uit de handel nemen.
    Frisdrankfabrikanten zijn daar ook krakken in: de koffiefrisdranken, "Fu" van Perrier, vanillecola van Coca Cola zijn drie voorbeelden van iets wat ik heel lekker vond en zonder boe of ba van de markt werd gehaald.
    Ze doen maar op, nu dus ook met Zendiumtandpasta blijkbaar, zonder uitleg of bedankje aan de consument.

    Comment


    • #3
      Re: Tandpasta

      Wat naast het wegnemen van produkten ook zeer hinderlijk is, vind ik de regelmatige veranderingen aan de verpakkingen i.v.m. kleur, afmetingen en opschriften. Na 3 maand is mijn favoriete tandpasta niet meer te herkennen in de rekken en moet ik op zoek naar iets gelijkaardigs. Waarschijnlijk een streek van de producent om ons te laten zoeken.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Tandpasta

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        ..., vanillecola van Coca .... wat ik heel lekker vond ...
        Aha, dan was jij de enige klant van Coca Cola die hun vanille cola lekker vond , ik heb hem gevonden (vroeg me al af wie zoiets lekker kon vinden .

        Comment


        • #5
          Re: Tandpasta


          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Tandpasta

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Bedankt voor de tip Bouk, maar Maastricht is echt niet zo ver Hasselt.

            Mij gaat het meer over het waarom dat Zendium niet meer in België is te verkrijgen.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Tandpasta

              Hey juppekes

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Na 3 maand is mijn favoriete tandpasta niet meer te herkennen in de rekken en moet ik op zoek naar iets gelijkaardigs.

              Henri
              Pas maar op, subiet ben je aan het poetsen met schoensmeer
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: Tandpasta

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Dat vind ik zo ergerlijk aan de industrie, dat ze zomaar zonder uitleg, excuus of een bedankje aan de jarenlange klanten hun product uit de handel nemen.
                Als de consument er niet genoeg van koopt of een bepaalde winkelketen er niet genoeg verkoopt, wat denk ja dan dat er gebeurt ?

                Ik heb zo jaren geleden een bankkaartlezer gekocht waarmee ik thuis, via de PC mijn Proton tegoed kon aanvullen.
                Maar de mensen gebruiken Proton niet genoeg, dus hebben de banken die service gewoon afgeschaft. Nu ja, als men liever SMS'jes zit in te tikken en te versturen (en 15 cent te betalen) om te parkeren ipv efkes de bankaart in de parkeerautomaat te steken....( Maar je bent er wel mee "in" natuurlijk, met dat SMS betalen)
                Het gevolg laat zich raden: Proton binnen afzienbare tijd hoogstwaarschijnlijk ook weg.

                Citibank had een enorm veilige manier om via internet te betalen: je kon, desnoods voor een paar minuten en voor één betaling, een virtuele VISA kaart aanmaken, die je na de betaling onmiddellijk kon vernietigen. Superveilig was dat. Onlangs is het afgeschaft.....
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Tandpasta

                  Robert, hier zouden nog vijf soorten verkrijgbaar zijn.

                  Grtz, RF
                  Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tandpasta

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Robert, hier zouden nog vijf soorten verkrijgbaar zijn.

                    Grtz, RF
                    Ik had ook al een paar webwinkels gevonden, maar zo iets banaal als tandpasta koop ik liefst met mijn gewone inkopen. Toch bedankt voor de tip.

                    Mvg.
                    Robert
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tandpasta

                      Al eens geprobeerd te informeren bij de fabrikant zelf? http://www.zendium.nl/default.aspx?c...action=contact
                      Je krijgt wellicht een antwoord en misschien zelfs nog wat gratis tube als doekje tegen het bloeden ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tandpasta

                        Geregeld van tandpasta merk veranderen, is toch wel aangeraden.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tandpasta

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                          Hey juppekes



                          Pas maar op, subiet ben je aan het poetsen met schoensmeer
                          Heb vroeger iets dergelijks gedaan in de vroege uurtjes toen ik mij vergiste met een tube "Brilcrème) (= haarpasta).
                          Het toppunt was dat de tandpasta in het haar gebruikt werd. Daarna in de regen en een prachtig schuimende haardos, maar wel met glanzend gebit.
                          Moet je eens proberen.

                          Henri
                          lidnummer: BD0435BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tandpasta

                            Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                            Geregeld van tandpasta merk veranderen, is toch wel aangeraden.
                            Had vroeger last van aften en heb toen ergens gelezen dat Zendium nogal preventief werkt. Heb ondervonden dat dat zo is en dan mag het nog tussen de oren zitten, baat het niet, dan schaadt het niet. Er zou geen ander merk tandpasta zijn met dezelfde eigenschappen.

                            Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment

                            Working...
                            X