Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verhuizen!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: verhuizen!!

    Met mijn verblijf in 'hotel mama' meegerekend is dit onze derde woonst.
    En misschien in de nabije toekomst nummer 4.
    Mvg Tim

    Comment


    • #17
      Re: verhuizen!!

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      volgens de statistieken verhuist een mens 7 maal in zijn/haar leven.
      bij mij klopt het(7X) en bij jullie ?
      grt,bouk.
      welke statistieken, Bouk? Nederlandse? Europese?

      Voor België vind ik in de officiële cijfers dat 4.6% van de bevolking verhuisde in het jaar 2006 (meest recente cijfers); dat is meer dan in 1988 (3.9%). In die statistieken vond ik niet hoeveel de gemiddelde belg verhuist in zijn leven, maar als ik die gevonden cijfers extrapoleer kom ik aan (gemiddelde levensverwachting belg) 78 jaar x 0.046 (aantal verhuizingen per jaar) = 3.5 keer per gemiddeld leven. (dat is een grove eerste benadering die geen rekening houdt mer de evolutie van de verhuisbewegingen in de loop van de tijd en met de leeftijdspiramide; het lijkt echter een overschatting als ik zie dat de cijfers van 2006 éénzevende hoger liggen dan die van 1988).

      Ikzelf ben twee keer echt verhuisd, als ik er een jaar kot niet bij reken.
      erik, Nikon materiaal

      'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

      Comment


      • #18
        Re: verhuizen!!

        Ik heb van mijn geboorte tot nu op 4 verschillende adresjes gewoond. Ben zeker nog van plan om minstens 1x te verhuizen. Liefst naar een penthouse in Manhatten als we euromillions winnen! Maar het mag iets bescheidener naar een rustig plattelandsgebiedje als we niet winnen...

        Comment


        • #19
          Re: verhuizen!!

          Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
          welke statistieken, Bouk? Nederlandse? Europese
          België heeft ruim 10 miljoen inwoners waar er per jaar 1 miljoen van verhuizen.
          bij de door jou geschreven levensverwachting van 78 jaar, klopt het toch aardig.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: verhuizen!!

            Ik heb het net even nageteld en momenteel ben ik druk doende mijn 9e verhuis te realiseren. En ik hoop echt dat dit mijn voorlaatste zal zijn. Ik wil me eindelijk ne keer definitief settelen. Teken van ouderdom zeker?
            Groeten,
            Geert

            Comment


            • #21
              Re: verhuizen!!

              Hey juppekes

              Ik woon nu op mijn derde adres

              En ik hoop hier te mogen wonen tot mijn oude dag

              De volgende verhuis zal naar het oudemanhuis zijn of tussen 6 planken onder de graszoden
              Bootjes

              Comment


              • #22
                Re: verhuizen!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                De volgende verhuis zal naar het oudemanhuis zijn of tussen 6 planken onder de graszoden
                Wel ecologisch verantwoord, zo'n groendak!
                You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

                Comment


                • #23
                  Re: verhuizen!!

                  Ik woon nu al 18 jaar op m'n laaste adres.
                  hoop hier dan ook de pijp aan maarten ten geven
                  in totaal 5 x vehuist waarvan een maal gedwongen na het afbranden van het ouderlijk huis.
                  laaste verhuis was van huurhuis naar eigen huis gewoon de straat oversteken
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #24
                    Re: verhuizen!!

                    Haha, leuk onderwerp...er zijn hier nogal die wat verhuisd zijn door de jaren heen.

                    *Eerste woonplaats: Geboren in Belgie, altijd bij ouders gewoond tot het jaar 2000.
                    *Tweede woonplaats: In april 2000 naar Vancouver, Canada verhuisd om bij mijn Canadese vriend te gaan wonen (ondertussen is het mijn man) en daar woon ik nu nog steeds in hetzelfde huis. We zijn niet van plan om te verhuizen, maar je weet dat nooit zeker, he.

                    Groetjes,
                    Ann

                    Comment


                    • #25
                      Re: verhuizen!!

                      Ben nu 8x verhuisd en ga zeker nog een 9e keer verhuizen en misschien nog wel een 10e keer. Dat komt bij mij gemiddeld neer op 1x per 5 jaar als ik de volgende verhuizing er al bij tel die vrijwel zeker dit jaar gaat plaatsvinden.

                      Gr. X.

                      Comment

                      Working...
                      X