Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
volop onderweg.
Zit sinds vorig jaar in mijn 5e woonst, woning van mijn ouders meegerekend.
nog 3 verhuizen te gaan.
j.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Allee, om zo'n gemiddelde te halen ?
1) Zeven dagen in het moederhuis bij geboorte
2) Twee weken in het huis van grootouders
3) 2 jaar Belgisch Congo met daar 6x verhuisd
4) 4 maanden België bij grootouders
5) 2 jaar Belgisch Congo met 5 verhuizingen
6) 2 jaar België bij grootouders
7) 3 jaar Zaïre met 6 verhuizingen
8) 6 maand België
9) 3 jaar Zaïre met 4 verhuizingen
10) 6 maand België
11) 3 jaar Zaïre met 4 verhuizingen
12) Definitief in België met 5 verhuizingen
...) de laatste verhuizing zal hopelijk lang op zich laten wachten
volop onderweg.
Zit sinds vorig jaar in mijn 5e woonst, woning van mijn ouders meegerekend.
nog 3 verhuizen te gaan.
j.
ja ook met je ouders mee verhuizen telt mee, als je maar op dat woonadres bent ingeschreven.
dus twee weken in een Moederhuis, of een paar weken bij je oma telt natuurlijk niet.
ook een maand op vakantie mag je denk ik niet mee tellen.
grt,bouk.
Allee, Bouk, dan voor mij maar 35 keer.
Mijn ouders waren in die periodes bij oma wel degelijk daar ingeschreven hoor op het gemeentehuis. 't was geen vakantieverblijf
Niet iedereen kan hierop een antwoord geven hé ... iemand dat in de 60 is kan misschien vermoeden dat hij hoogstens nog drie keer verhuist ... een keer naar een home, een keer naar het lijkhuis en een keer naar het kerkhof.
Maar een jonge mens kan nu moeilijk voorspellen wat hij de volgende 45 jaar nog zal meemaken.
Niet iedereen kan hierop een antwoord geven hé ... iemand dat in de 60 is kan misschien vermoeden dat hij hoogstens nog drie keer verhuist ... een keer naar een home, een keer naar het lijkhuis en een keer naar het kerkhof.
Maar een jonge mens kan nu moeilijk voorspellen wat hij de volgende 45 jaar nog zal meemaken.
Comment