Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling van peperduur tot spotgoedkoop...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Herstelling van peperduur tot spotgoedkoop...

Mijn vrouw kocht 2,5 jaar geleden een stoomstrijkijzer Calor Express Turbo (combi met stoomgenerator) in de Makro, vestiging Machelen.
    Strijkdinges was helemaal niet goedkoop: € 199... en op die korte tijdspanne al defekt...
    Welnu, het toestel bleef plotseling continu stomen; de schakelaar bleef blijkbaar haperen
    Ik bood mij aan op de hersteldienst bij Makro in Machelen met aankoopbewijs; de dame in kwestie zei me kortaf dat zo'n herstelling sowieso € 150 zou kosten....en zeggen dat ze niet eens de moeite deed om het zaakje te bekijken.

Ik was wel wat verbolgen (in mijn gat gebeten zoals ze dat hier zeggen).
    Daarom deed ik mijn verhaal per mail bij Calor en kwam bij Nederlanders terecht die de (kwade) mail prompt naar hun Belgische collega's forwarden.
    Een vriendelijk antwoord met een lijst van hersteldiensten in 't ganse land waaruit ik er eentje uithaalde in Hasselt.
    Op één weekje herstelde de firma Servinter (Servilux) het toestel voor €20 !!!!
    met drie maand garantie op de uitgevoerde herstelling. Vandaag gaan afhalen.
    Bovenop kreeg ik nog een zeer vriendelijke persoon aan de balie...

Bij Makro koop ik dus nooit meer elektro, ik noem het pure afzetterij.
    Gelukkig kocht ik recent nog een LCD, DVD-recorder en een GPS in de kleinhandel...en daar is nog service.
    Misschien was dat een voorgevoel van wat me te wachten stond...

mvg,

Roland
    Last edited by Roland Cuypers; 11 maart 2009, 18:54.

Re: Herstelling van peperduur tot spotgoedkoop...

Dat is de reden waarom ik nooit nog iets koop in de makro buiten allerdaagse kleine spullen (in het groot dan).
    Ik heb ooit wat electro gekocht (onder de 100 euro) maar zou er nooit & nooit boven dat bedrag gaan.
    Het verhaaltje dat je vertelt klinkt me niet onbekend in de oren.

Comment

Yep - hetzelfde voorgehad met een diepvries uit de Makro. Kapot binnen het jaar, volgens Makro werden herstellingen alleen gedaan in Duitsland. Zelf te brengen en af te halen in Duitsland, wel te verstaan, en duur te betalen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        Ik bood mij aan op de hersteldienst bij Makro in Machelen met aankoopbewijs; de dame in kwestie zei me kortaf dat zo'n herstelling sowieso € 150 zou kosten....en zeggen dat ze niet eens de moeite deed om het zaakje te bekijken.
        Vermoedelijk werken ze met een forfaitaire prijs per herstelling? Of is dit niet zo?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Vermoedelijk werken ze met een forfaitaire prijs per herstelling? Of is dit niet zo?
          Best mogelijk , maar het gigantische verschil van de rekening/herstelling

Comment

Working...
          X