Mijn vrouw kocht 2,5 jaar geleden een stoomstrijkijzer Calor Express Turbo (combi met stoomgenerator) in de Makro, vestiging Machelen.
Strijkdinges was helemaal niet goedkoop: € 199... en op die korte tijdspanne al defekt...
Welnu, het toestel bleef plotseling continu stomen; de schakelaar bleef blijkbaar haperen
Ik bood mij aan op de hersteldienst bij Makro in Machelen met aankoopbewijs; de dame in kwestie zei me kortaf dat zo'n herstelling sowieso € 150 zou kosten....en zeggen dat ze niet eens de moeite deed om het zaakje te bekijken.
Ik was wel wat verbolgen (in mijn gat gebeten zoals ze dat hier zeggen).
Daarom deed ik mijn verhaal per mail bij Calor en kwam bij Nederlanders terecht die de (kwade) mail prompt naar hun Belgische collega's forwarden.
Een vriendelijk antwoord met een lijst van hersteldiensten in 't ganse land waaruit ik er eentje uithaalde in Hasselt.
Op één weekje herstelde de firma Servinter (Servilux) het toestel voor €20 !!!!
met drie maand garantie op de uitgevoerde herstelling. Vandaag gaan afhalen.
Bovenop kreeg ik nog een zeer vriendelijke persoon aan de balie...
Bij Makro koop ik dus nooit meer elektro, ik noem het pure afzetterij.
Gelukkig kocht ik recent nog een LCD, DVD-recorder en een GPS in de kleinhandel...en daar is nog service.
Misschien was dat een voorgevoel van wat me te wachten stond...
mvg,
Roland
Strijkdinges was helemaal niet goedkoop: € 199... en op die korte tijdspanne al defekt...
Welnu, het toestel bleef plotseling continu stomen; de schakelaar bleef blijkbaar haperen
Ik bood mij aan op de hersteldienst bij Makro in Machelen met aankoopbewijs; de dame in kwestie zei me kortaf dat zo'n herstelling sowieso € 150 zou kosten....en zeggen dat ze niet eens de moeite deed om het zaakje te bekijken.
Ik was wel wat verbolgen (in mijn gat gebeten zoals ze dat hier zeggen).
Daarom deed ik mijn verhaal per mail bij Calor en kwam bij Nederlanders terecht die de (kwade) mail prompt naar hun Belgische collega's forwarden.
Een vriendelijk antwoord met een lijst van hersteldiensten in 't ganse land waaruit ik er eentje uithaalde in Hasselt.
Op één weekje herstelde de firma Servinter (Servilux) het toestel voor €20 !!!!
met drie maand garantie op de uitgevoerde herstelling. Vandaag gaan afhalen.
Bovenop kreeg ik nog een zeer vriendelijke persoon aan de balie...
Bij Makro koop ik dus nooit meer elektro, ik noem het pure afzetterij.
Gelukkig kocht ik recent nog een LCD, DVD-recorder en een GPS in de kleinhandel...en daar is nog service.
Misschien was dat een voorgevoel van wat me te wachten stond...
mvg,
Roland
Comment