Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tmobile G1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tmobile G1

Heeft iemand dit toestel toevallig?
    Is al van november 2008 in US verkrijgbaar en vanaf eind januari 2009 in NL.
    De 1ste GSM welke op Google Android werkt.

Ben volledig weg van dit toestel, toch aan de hand van de filmpjes die ik Youtube vindt.
    Vooral omdat ik met Gmail en google calendar (via google apps) werk ben ik sterk onder de indruk van de naadloze integratie van deze 2 toepassingen in de GSM...

Het spijtige is dat dit toestel enkel via Tmobile verkocht wordt, welke in ons land niet vertegenwoordigd is, het ziet er dus vrij hopeloos uit dat dit toestel hier binnenkort verkrijgbaar is.

Ik overweeg om dit toestel eventueel in NL gaan op te pikken, voor zover ik op internet vind worden ze in NL gewoon simlockvrij verkocht, en zouden ze dus gewoon op BE proximus etc bruikbaar moeten zijn.

Als iemand 'em heeft, ik zou er heel graag eens mee spelen vooraleer hem te bestellen

Eventuele tips/ervaringen zijn zeker welkom!!
    Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
    Foto-Alex

Re: Tmobile G1

Ik heb hem niet maar ik heb er wel eens even mee gespeeld, in China verkopen ze die tegenwoordig blijkbaar ook...
    Eerste dat opviel is dat het een pokke lelijk toestel is...
    De G1 zal naar het schijnt nooit uitkomen in België... Maar er gaan zeker nog Android phones op de markt komen in ons land, zo dacht ik ergens gelezen te hebben dat de G2 wellicht wel naar België komt.
    Persoonlijk zou ik nog even wachten tot er wat meer Android phones zijn...
    Tommy
    My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
      Eerste dat opviel is dat het een pokke lelijk toestel is...
      Vanop de foto's te zien vind ik het best een mooi toestel.
      Maar dan nog, dit zal mij volledig worst wezen, zolang het z'n 'werk' maar doet.
      Heb een Windows Mobile toestel gehad, heeel mooi toestel , heb het wel verkocht na 3 maand omdat ik constant soft-resets moest doen en het ding regelmatig vastliep.
      Neeneen... Een GSM is voor mij nog altijd iets dat gewoon functioneel moet zijn, en geen mode-atribuut.

Oorspronkelijk geplaatst door TommyG Bekijk bericht
      Persoonlijk zou ik nog even wachten tot er wat meer Android phones zijn...
      Er zal altijd wel iets beter komen, dat is met alle electronica zo. Maar het is nu eenmaal zo dat mijn huidige GSM op zijn laatste poten loopt en ik een andere nodig heb, wachten is dus geen optie...
      Daarbij, voor zover ik reviews lees, komen er tot nu toe maar 2 opmerkingen steeds terug:
      - Hij is lelijk (zie mijn mening hierboven)
      - De batterij gaat niet lang mee:
      Mijn huidige GSM (Nokie E70) gaat ook maar max. 2 dagen mee, ik heb er een gewoonte van gemaakt om hem elke nacht aan de oplader te hangen, en indien ik het toch eens vergeet, ligt er in mijn auto ook een lader. Dit is dus ook geen minpunt voor mij.

Ik denk dat mijn besluit toch vast staat, en dat ik hem 1 van de dagen/weken ga kopen...
      Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
      Foto-Alex

Comment

Hou er trouwens ook rekening mee dat als je dat toestel in het buitenland gaat kopen dat die hoogstwaarschijnlijk gesimlockt is en dat je deze dus niet in België zal kunnen gebruiken... Tenzij je die simlock kan omzeilen natuurlijk...
        Je gaf al aan dat ze simlockvrij verkocht worden in NL? Heel goed checken want het lijkt me kras dat een TMobile toestel zonder simlock over de toonbank gaat...

Er zal altijd wel iets beter komen, dat is met alle electronica zo.
        Tja, en zeker indien je het allereerste toestel met een nieuw OS koopt, dan komt er zeker iets beter uit.
        HTC (de fabrikant van de G1)heeft nu al een tweede android phone uit, ook nog niet verkrijgbaar in België maar daar zou dra verandering in komen. Als je nog een maand of drie wacht dan smijten ze de Android toestellen waarschijnlijk naar je hoofd...
        Het is niet altijd goed om early adopter te zijn...

Maar hé, als je het echt wil doe je maar he, ik geef je gewoon mijn mening...
        Het Android OS ziet er zéér veelbelovend uit, maar zoals ik al zei is het nog te vroeg...
        Tommy
        My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

Working...
        X