Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord flipt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toetsenbord flipt

Heb sinds kort iets raar aan de hand. Som begint mijn toetsenbord te flippen, ttz bepaalde toetsaanslagen worden ongewild herhaald, of dan wil hij eens niet meer typen. Of als ik op spatiebalk duw, springt hij een paar posities vooruit.

Kenmerken toetsenbord:
    Logitech cordless desktop s510

Batterijen al eens vervangen - andere usb aansluiting al eens gebruikt.

iemand een idee: toestenbord of iets anders defect of iets met virussen?

muis werkt nog wel goed.
    www.digitalclickx.com

Re: Toetsenbord flipt

Ik had net hetzelfde met de cordless van Medion.
    Bleek dat er een glas champagne overheen gegaan was.
    Na ongeveer een week gebruik (met alle ergernissen) waren alle ongemakken verdwenen en nu doet ie het weer prima.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
      Bleek dat er een glas champagne overheen gegaan was.
      Als je dat nog eens van plan bent, dan kom ik me wel efkes vooraf op je toetsenbord leggen
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

koop toch gewoon een nieuwe, die dingen kosten tegenwoordig niets meer.
        mocht dat niet helpen, ist een ander probleem.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hoe ver zit je met het draadloos toetsenbord van de computer af?

Op een wat langere afstand hebben de meeste draadloze toetsenborden problemen (de meeste gaan niet veel verder dan 1,5m).
          Als je het toetsenbord vlakbij de pc gebruikt, dan is eentje met een draad altijd bedrijfszekerder.
          Heb je er een nodig voor langere afstanden, dan zal je echt moeten zoeken, want zo zijn er niet veel. Voor onze fotoclub heb ik ook moeten zoeken, tot iemand hier op het forum mij deze tip gaf: http://www.forcom.be/?product=300292 .
          Dat toetsenbord werkt prima op een langere afstand, en daardoor is het heel goed bruikbaar voor onze fotoclub (de pc+ beamer staat op een vaste plaats, en het toetsenbord + muis kan worden doorgegeven).
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Is bij logitech nogal een gekend probleem met de ontvangers, een firmware update kan soms al een en ander helpen.
            Of dit de oorzaak bij u is weet ik niet van hieruit natuurlijk maar als je het probleem op korte afstend hebt is dit een van de mogelijkheden.
            Ben zelf overgeschakeld naar een toetsenbord met draad om deze reden ... drie opeenvolgende draadloze Logitech toetsenborden kenden hetzelfde probleem.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Mijn medionneke doet het hier toch 5 meter ver.Deze werken wel op 2.4GHZ ...vele andere werken op 27-28mhz en de antennes die daar inzitten zijn te klein om een grotere afstand te overbruggen.

Comment

Oftewel (voor de meeste gebruikers): de wireless-hype....

Comment

Als je echt ver wil gaan --> ga voor bluetooth.

Ik heb zelf ook zo een van Microsoft. Kan zelf meer dan 10 m overbruggen.
                  Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                  Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                    Als je echt ver wil gaan --> ga voor bluetooth.

Ik heb zelf ook zo een van Microsoft. Kan zelf meer dan 10 m overbruggen.
                    En geraak je nog in je BIOS en setup of startup menus als het moet?
                    Al veel pc's gezien waar de bluetooth niet tijdig geactiveerd wordt en dat er dus geen toetsenbord actief is tijdens het starten, enkel binnen Windows.
                    De recentste pc's hebben vermoedelijk meer en meer bluetooth ondersteuning vanuit de BIOS maar dan moet het toetsenbord nog snel herkend worden.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

'k zit hier op 20 cm van toetsenbord - ontvanger.

Raar is dat dat het toetsenbord in het begin (als pc opgestart is ) niet raar doet. 't Is maar na een tijdje te gebruiken dat het begint te flippen (heb ik nu ondertussen ondervonden).
                      www.digitalclickx.com

Comment

Zet de ontvanger eens iets verder, of op een duidelijk andere plaats. Misschien heb je storingen van andere zenders van wireless spullen.

Enne, wat is nu voor u het enorme voordeel van zo'n wireless toetsenbord ?

Ik ben er vroeger ook een paar keer mee begonnen, maar altijd teruggekeerd naar een bekabeld. Ik zag ook niet in waarom ik batterijen moest gaan gebruiken om een signaal van een toetsaanslag eerst moet gaan moduleren op een draaggolf en dan 20cm verder dat signaal opvangen en die toetsaanslag terug moet demoduleren en naar de PC transporteren (via een kabel van ontvanger naar USB poort )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk bericht
                          'k zit hier op 20 cm van toetsenbord - ontvanger.

Raar is dat dat het toetsenbord in het begin (als pc opgestart is ) niet raar doet. 't Is maar na een tijdje te gebruiken dat het begint te flippen (heb ik nu ondertussen ondervonden).
                          heb er op de mac soms ook last mee (toetsenbord reageert gewoonweg niet of herhaalt bepaalde characters)- het zal dus eerder hardware related zijn.

Ik vervang dan de batterijen (alhoewel ze dus NIET leeg zijn volgens de indicator) & doe een reconnect. Dit lost voor mij het probleem op...

Ik gebruik herlaadbare batterijen, zou dat ermee te maken kunnen hebben (alhoewel me dat zou verbazen...)

Comment

Working...
                          X