Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkoop op digital...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verkoop op digital...

@ Karolli

voor mij mag je die BD'er bekend maken , zou niet liever willen zien ,kunnen ze op hem wat zitten spuwen

Comment

ccccccccccccccccccc
      Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 20:42. Reden: vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Comment

Tja, die mannen hebben nu vrij spel in "Aangeboden" niet?
        Vroeger was er op dit vlak wat meer controle door iedereen en hadden die pipo's wel direct een antwoordje in hun topic.....maar, dat kan/mag niet meer hé
        EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
        debruri.be

Comment

bbbbbbbbbbbbbb
          Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 20:42. Reden: gggggggggggggg

Comment

Onlangs had ik ook wat aan de hand in de rubriek aangeboden. Er was een objectief te koop waarin ik zeer geïnteresseerd was. Bijna onmiddellijk na de plaatsing van het aanbod stuurde ik een privé mail dat ik serieus geïnteresseerd was met de vraag mij de aankoopdatum van de lens mede te delen zo kon ik mijn bod plaatsen. Ik heb na lang wachten en een viertal e-mails eindelijk een antwoord ontvangen : de lens was verkocht ! Ik heb dus eigenlijk geen enkele kans gekregen.

Comment

onlangs een telefonisch contact gehad over een rugzak ,wacht nog altijd op die pm met zijn adres .t ja ge kunt dan wel wachten tot je wortel schiet maar leuren om mijn geld kwijt te raken is er wel over.
              dus is het wel jammer dat ge geen commentaar meer mag geven op "aangeboden/te koop"en het jammere is dat een mod. dat wel nog kan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                @ Karolli
                voor mij mag je die BD'er bekend maken , zou niet liever willen zien ,kunnen ze op hem wat zitten spuwen
                Het wordt hier erger met de dag op BD.

Elkaar wat gaan bespuwen, omdat de koper uiteindelijk toch besluit om voor een ander toestel te gaan én bovendien nog een PM stuurt om af te melden...
                Man man man...

Moest er gestolen of gefraudeerd worden dan had ik bovenstaande reactie nog kunnen begrijpen.
                Last edited by Ticor; 1 maart 2009, 21:23.
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                  Het is inderdaad jammer maar als de koper op voorhand iets laat weten heb ik er meestal geen problemen mee.

Iets 'reserveren' doe ik als verkoper wel niet, al is niet iedereen daar altijd even blij mee .
                  een weigering om te reserveren vind ik als koper een reden om meteen te laten weten dat het me niet meer intresseert. Ik ga gewoonlijk de spullen ophalen, soms ver te lande, en daarvoor is tijd nodig. Het is me overkomen dat ik op een maandag een (duur) koopje zag, op meer dan honderd kilometer van huis, en dat ik het weekend daarop van oproepwacht was: de transactie is dan uiteindelijk 10 dagen later doorgegaan. Indien de verkoper dat niet inziet dan moet het niet voor mij.
                  erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                    Tja, die mannen hebben nu vrij spel in "Aangeboden" niet?
                    Vroeger was er op dit vlak wat meer controle door iedereen en hadden die pipo's wel direct een antwoordje in hun topic.....maar, dat kan/mag niet meer hé
                    Afschaffen die handel....
                    Over en uit daarmee.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
                      Het is me overkomen dat ik op een maandag een (duur) koopje zag, op meer dan honderd kilometer van huis, en dat ik het weekend daarop van oproepwacht was: de transactie is dan uiteindelijk 10 dagen later doorgegaan. Indien de verkoper dat niet inziet dan moet het niet voor mij.
                      Als ik absoluut iets wil hebben met zekerheid en niet direct kan langsgaan dan vraag ik de verkoper zijn rekeningnummer en stort ik een voorschot ... zo heeft iedereen wat zekerheid.
                      Als ik dit niet wil doen dan neem ik het risico erbij dat het verkocht is voor ik kan gaan.
                      Ik vindt het heel normaal dat iemand anders niet moet wachten en zich vast zetten omdat ik even niet weg kan.
                      Kwestie van de zaken te bekijken en goede afspraken te maken.

Ik vindt het triestig dat er altijd moet gesch*ten worden op een collega zijn kop en dat de aanzet hiertoe meestal nog eens gebeurt door iemand dat het zelf niet zo nauw neemt met de regeltjes en de mensen voor schut zet!
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Working...
                      X