Vandaag wordt ik voor de 2e maal in 1 jaar tijd aangesproken door een bestuurder met geblindeerde wagen met Italiaanse nummerplaat.Eerst in het Italiaans maar al snel in Het Frans of Engels.
...Ik ben een trucker en heb net een levering gedaan in de Media Markt,ik heb nog wat Digitale camera's over en kan die nu zeer goedkoop verkopen...
Ik hoorde hem hetzelfde verhaal er net voor doen aan een andere man maar dan kwam hij van de Carrefour.
Ik ben er niet verder op ingegaan,trachte eens in zijn wagen te gluren maar kon niks zien
Het is reeds de 2e maal dat ik hem in de buurt het Muinkpark tegen kom.
Had eigenlijk eens moeten ingaan op zijn aanbod om meer te weten te komen van die man.
Nog iemand deze 'trucker' tegen gekomen?
Mir
...Ik ben een trucker en heb net een levering gedaan in de Media Markt,ik heb nog wat Digitale camera's over en kan die nu zeer goedkoop verkopen...
Ik hoorde hem hetzelfde verhaal er net voor doen aan een andere man maar dan kwam hij van de Carrefour.
Ik ben er niet verder op ingegaan,trachte eens in zijn wagen te gluren maar kon niks zien
Het is reeds de 2e maal dat ik hem in de buurt het Muinkpark tegen kom.
Had eigenlijk eens moeten ingaan op zijn aanbod om meer te weten te komen van die man.
Nog iemand deze 'trucker' tegen gekomen?
Mir
Comment