Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blooper...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Je grootste blooper...

...mijn ex-vriendinnetje...
    Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Heb al 10x iets willen opbiechten maar neen 'k ga 't niet doen anders kan ik nooit meer op BD komen. Man,man,man....miserie,miserie.
      Iets van A en B zeggen...
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
        ...mijn ex-vriendinnetje...
        Jáaa ... dat kan hard tegenvallen, zo'n "fallen Madonna with big bloopies".
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
          Skitch, ben je linkshandig
          Welke kant is dat ?

PS: Neen hoor. Gewoon verstrooid geweest.
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
            Tijdens een bergwandeling was ik de hele dag mijn statief aan het meesleuren om zodra ik het wou gebruiken tot de vaststelling te komen dat ik de koppeling tussen het statief en de camera nog thuis had liggen
            Klinkt me bekend in de oren : mijn statief stond al klaar, ik wou de camera vastklikken, en dan vroeg ik me af waarom er geen quick release plaatje op de camera zat ?
            Om dood te vallen Ik had toen nog maar 1 plaatje, nadien heb ik er dan een paar bijgekocht, zodat ik er op elke camera 1 kon vijzen.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

filmrolletje dat niet doordraaid is me ook al overkomen tijdens de vakantie tiental jaar terug
              geen foto's dus

maar persoonlijk vind ik mijn grootste blooper deze:
              werkte in die tijd al stadswacht en we hadden brommertjes ter beschikking.
              tja we moesten onze boterhammekes mee nemen maar deze had ik niet opgegeten veel te warm en geen goesting.
              dan maar aan de eendjes voeren langs het kanaal.
              kwam me daar zo een bende ganzen op me af dat ik alle boterhammen in een keer weggooide het water in.
              terug aan mij brommer sleutel zoeken en niet te vinden.
              je kan raden waar de sleutel was
              meegegooid in het water
              ga dan maar eens de reseve sleutel vragen aan je baas
              Last edited by lilybie; 25 februari 2009, 08:51.
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Wat een verhalen !!
                Eentje waar ik nu nog bleek om de neus van wordt.
                Ik was een jaar of 17 (de dieren konden toen nog spreken) en had flink gestudeerd voor
                het examen geschiedenis.
                Aangekomen op school, beetje praten met medestudenten en cursus en samenvatting bovengehaald om nog eens snel te overlopen en pas toen gemerkt dat iedereen met
                zijn nota's over aardrijkskunde in de hand stond.
                Stomweg het verkeerde vak gestudeerd.
                Daar heb ik toch peentjes gezweet.
                Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

de grootste blunder die ik me kan herinneren was toen ik ongeveer 16 jaar was.
                  ouders waren op vakantie en den deze wilde frietjes maken.
                  alles goed en wel maar het frietvet zag er maar belabberd uit dus ging ik dat vervangen.
                  had er echter niet beter op gevonden dan de frietketel gewoon zonder meer door de pompbak weg te gieten

paar dagen later toen ouders thuiskwamen waren ze verbaasd dat het water niet meer afliep...
                  effe putje buiten opengegooid en bleek maar al te snel waarom
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

Comment

Ik heb ooit eens belleketrek gedaan op de nonnenschool in Beringen.

Mijn kameraad die zei dat ik zijn fiets moest nemen om de benen te nemen..
                    Ik belde aan en wachte tot de deur openging..stak mijn tong uit en liep met de fiets weg om na 5 meter erop te springen..Ik had alleen geen benul dat ik dat juist deed langs de stoeprand..
                    Resultaat: Op mijn gezicht neer met die fietsen kader onder mij dat de vonken eruit sloegen...Ik geraakte niet meer recht van het lachen en de pijn. Mijne maat die heeft daar jaren mee gelachen..
                    De nonnen niet.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Nog in het analoge tijdperk teruggekomen van Ecuador waar ik een ganse dag op mijn buik had gelegen om reuzeleguanen te fotograferen. Thuis die 3 filmrolletjes apart klaargelegd om te laten ontwikkelen bij verschillende fotografen om zeker geen risico te lopen . Dochter ging babysitten en had de 3 rolletjes meegenomen om de babietjes mee te fotograferen. Resultaat : 100 dubbelopnames van leguanen en babietjes. Sindsdien heb ik altijd de films volledig tot in de spoel teruggedraaid.

Comment

2 weken geleden gebeurd: zie regelmatig hier in de buurt langs een drukke weg een aantal ooievaars boven op de verlichtingspalen zitten, ik denk : ik zal mijn fototoestel met de 70-200 erop klaar leggen in de wagen, kwestie van volgende keer een paar mooie beeldjes te schieten. Enfin , enkele dagen later zie ik er weer ééntje zitten, vliegensvlug aan de kant, alles eruit en dan vlug proberen een foto te maken als er plots een grote vrachtwagen voorbijdendert : hop vogeltje gevlogen (letterlijk dan). Terwijl ik instap en verder rij zie ik de vogel aan de rechterkant van de weg een bosje invliegen, terwijl ik op het verkeer let om weer in te voegen zie ik nog net op het laatste moment in een ooghoek de vogel in het bosje zitten (dacht ik). Net daar voorbij stond naast het bosje een schuurtje en ik dacht we gaan nog een poging doen. Weer aan de zijkant van de weg, alles uitgeladen, helemaal over een brede gracht gesprongen met de apparatuur aan mijn nek. ik dacht van juist de beschutting van het schuurtje te gebruiken om tot op 5m te naderen, zogezegd zogedaan, piep vanachter het hoekje en maar laten doorfotograferen.
                        Het resultaat: een prachtige reeks foto's van een beeld van een ooievaar, deze bleef al zo stil zitten en de ranke oranje pootjes waren netjes op de betonnen voet geschilderd.
                        Iedereen heeft hier hartelijk gelachen om mijn vogelfotografie!!!!!!!!!!!!!!!
                        ( Waarschijnlijk werkt dit beeld wel wat als lokvogel want er zitten daar zeer regelmatig ooievaars, en ze hebben daar enkele hoge uitkijkposten: watertoren, voldoende vis vlakbij het Molsbroek en een onbereikbaar plekje.
                        Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

grootste blooper: in het huwelijksboodje stappen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                            grootste blooper: in het huwelijksboodje stappen
                            groot gelijk, ik zou ook nooit van mijn leven in een booD stappen
                            With Canon, I can (or at least try)
                            Photastic.be ~ Passion for the picture
                            Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                              groot gelijk, ik zou ook nooit van mijn leven in een booD stappen
                              Waarom denk je dat ik het met een 'D' schreef

Comment

geen bloopers meer.....
                                alle dan hier nog eentje van mij uit de tijd van de stadswacht
                                was wel met het brommertje
                                kreeg telefoon en nam mij gsm op stond jammer genoeg op de parking van een bank
                                kwam daar een auto opgereden die juist daar wou parkeren
                                wil me dan wel verplaatsen en geef gas met in de ene hand mijn gsm in in de andere hand mijn handschoenen(winter)
                                stond daar een haag dus je weet wel wat er komen zal geen remmen natuurlijk
                                en de haag in
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                                X