Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je grootste blooper...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Je grootste blooper...

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
    geen bloopers meer.....
    alle dan hier nog eentje van mij uit de tijd van de stadswacht
    was wel met het brommertje
    kreeg telefoon en nam mij gsm op stond jammer genoeg op de parking van een bank
    kwam daar een auto opgereden die juist daar wou parkeren
    wil me dan wel verplaatsen en geef gas met in de ene hand mijn gsm in in de andere hand mijn handschoenen(winter)
    stond daar een haag dus je weet wel wat er komen zal geen remmen natuurlijk
    en de haag in
    goh... dan kan ik zo ook eentje vertellen:

Na m'n nachtdienst van 12 uren en dit vijf dagen op rij ging ik gaan tanken in de vroege ochtend. Doodmoe op de moto en richting tankstation.
    Reed de oprit op tot aan de pomp, zette de motor uit en stapte doodleuk van de motor...
    Enkel snapte ik niet goed waarom de motor ging gaan liggen ( vergeten de pikkel uit te zetten )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
      ga dan maar eens de reseve sleutel vragen aan je baas
      Daarom ben je dus maar zelf manager geworden?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

We waren op vakantie met de motor in het zwarte woud,toen we de befaamde n500 tegen kwamen.(schwarswald hoogstrasse of zo iets).Aangezien het de eerste keer was een paar verkennigsritjes uitgevoerd tegen een rsutig tempo met de camera op de tank, leuk filmpje niks spectaculairs.
        Toen we het parcour deftig in ons hoofd hadden terug gekeerd voor een final run (alles of niks)Camera op on and go! Super gereden echt een wow gevoel toen je van de motor stapt en dan... merken dat er op je tape maar 2 minuten meer vrij was op de band.
        So much to do, so little time !
        http://franky289.fotopic.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Daarom ben je dus maar zelf manager geworden?
          yep interieur manager van twee huizen + het mijne
          heb de sleutel nu zelf in de hand maar niet om weg te gooien
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Ik ging naar de begrafenisdienst voor de schoonmoeder van een collega, aangekomen in de kerk heb ik mijn medeleven betuigd aan de familie. Plots stelde ik vast dat mijn collega niet bij de familie stond, ik heb dan aan de begrafenisondernemer gevraagd in welke kerk ik was en toen bleek dat ik in de kerk was van een naburige parochie. Ik heb dan maar voorzichtig mijn kaartje teruggenomen uit het mandje en ben dan vertrokken naar de juiste kerk......
            Nikon.

Comment

Nog eentje wat ik ooit heb meegemaakt.

Ik werkte in een glasbedrijf en had me in de vinger gesneden en moest naar de docter die bij ons dat soort standaard naai werk deed.
              Dus ik daar naar toe voor de eerste keer met een gapende wond aan mijn vinger en wat doeken errond. Belde aan en mocht in de wacht zaal gaan zitten

Er zaten 3 vrouwen in deze wacht zaal en die bekeken me allemaal verschrikt aan. Met de blik van wat komt die hier doen met die doek vol bloed..Er was er zelfs eentje bij die bijna helemaal wit uitdraaide.

Toen de assistente na een half uur voor de eerste keer de volgende patient kwam halen zag ze mij zitten en vroeg of ik een afspraak had..dat vond ik al raar omdat ze mij op de medische dienst van het werk verteld hadden dat die docter alle speodgevallen eerst doen..en haar vraag raar vond.

Ik ben gekwetst zei ik haar en ben naar hier gestuurd..
              Ja maar zij die vrouw ik geloof dan toch dat je hiernaast moet zijn bij die huisdocter op nummer 12 want je zit nu bij de genecoloog...
              Dit verhaal is echt gebeurd en we hebben er nog jaren mee gelachen....
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door basketter Bekijk bericht
                Ik ging naar de begrafenisdienst voor de schoonmoeder van een collega, aangekomen in de kerk heb ik mijn medeleven betuigd aan de familie. Plots stelde ik vast dat mijn collega niet bij de familie stond, ik heb dan aan de begrafenisondernemer gevraagd in welke kerk ik was en toen bleek dat ik in de kerk was van een naburige parochie. Ik heb dan maar voorzichtig mijn kaartje teruggenomen uit het mandje en ben dan vertrokken naar de juiste kerk......
                ook zo iets in die aard meegemaakt maar dan voor een trouw

we waren uigenodigt voor een trouwfeest van een collega van mij
                we hadden afgesproken op de parking van de feestzaal samen te komen met andere collega's
                door omstandigheden onderweg(een overlopende hond jamer voor het beest)kwamen we meer dan een half uur te laat aan.
                omdat we dachten dat ze allen al binnen waren gingen we ook de zaal in
                dan maar aanschuiven met de rest om het pasgehuwde paar te feliciteren
                toen het koppel voor ons aan de beurt was zag ik plotseling dat de bruid mijn collega niet was
                daar stonden wij dan met ons bloemetje
                dus maar stilletjes omgedraaid
                moest je de rest zien kijken
                tja onze goesting voor te feesten was nu helemaal over eerst de hond en dan ook nog verkeerd
                GSM bestond 22 jaar geleden nog niet zo veel dus maar naar huis
                thuis aangekomen heb ik dan toch maar even het kaartje gecontroleerd en toen zag ik de vergissing
                we waren een dag te vroeg
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Nog eentje wat ik ooit heb meegemaakt.

Ik werkte in een glasbedrijf en had me in de vinger gesneden en moest naar de docter die bij ons dat soort standaard naai werk deed.
                  Dus ik daar naar toe voor de eerste keer met een gapende wond aan mijn vinger en wat doeken errond. Belde aan en mocht in de wacht zaal gaan zitten

Er zaten 3 vrouwen in deze wacht zaal en die bekeken me allemaal verschrikt aan. Met de blik van wat komt die hier doen met die doek vol bloed..Er was er zelfs eentje bij die bijna helemaal wit uitdraaide.

Toen de assistente na een half uur voor de eerste keer de volgende patient kwam halen zag ze mij zitten en vroeg of ik een afspraak had..dat vond ik al raar omdat ze mij op de medische dienst van het werk verteld hadden dat die docter alle speodgevallen eerst doen..en haar vraag raar vond.

Ik ben gekwetst zei ik haar en ben naar hier gestuurd..
                  Ja maar zij die vrouw ik geloof dan toch dat je hiernaast moet zijn bij die huisdocter op nummer 12 want je zit nu bij de genecoloog...
                  Dit verhaal is echt gebeurd en we hebben er nog jaren mee gelachen....

Dit is ontegensprekelijk een van de beste!

Walter
                  D850

Comment

Working...
                  X