Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic plasma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic plasma

    Het beeld op mijn oude beeldbuis TV (JVC) slaat regelmatig groen uit. Dus deze zal weldra moeten vervangen worden.
    Na enkele bezoekes aan mediamart, fnac,Krefel enz zou de keuze waarschijnlijk gaan tussen 2 Panasonic types :
    TH-42PZ800 of
    TH-42PZ80

    Iemand enige ervaring met deze modellen??

    bedankt

    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

  • #2
    Re: Panasonic plasma

    Ik heb het grotere broertje van de TH-42PZ800 met name de 50" en voor mij is dit gewoonweg het beste wat Panasonic maken kan. De beeldkwaliteit is subliem, aansluitmogelijkheden te over, goeie afstandsbediening, ...
    Ik heb altijd geneigd naar plasma voor ik deze aangekocht heb en na het vele kijken weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

    Mocht je specifieke vragen hebben PM je maar.

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic plasma

      Met Panasonic zit je zeker al goed.

      Mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Panasonic plasma

        Ik heb de TH-42PZ85, het enige dat die meer kan is iets met Intelligent Frame Creation, maar dat staat bij die van mij allemaal af.

        Ook design is iets anders, maar technisch zijn ze voor de rest hetzelfde.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Panasonic plasma

          Ik ben ook aan het twijfelen geweest tussen zo'n plasma van pana (die toch overal als de beste omschreven worden) en een lcd van sony, uiteindelijk voor de sony gegaan maar dat even terzijde.

          Ik wil maar ff meegeven dat (indien je even verder wil zoeken naar de beste prijs) je hier eens moet gaan kijken


          Ik heb er verniks niks mee te maken maar ben mijn sony daar gaan halen en was 40% goedkoper dan vanborre/saturn.
          Is maar een klein winkeltje en een beetje vreemde website maar heb die de pixmania prijs doorgemaild en zij hebben die zonder problemen gematched.
          TV was daar op 2 dagen binnen en ben die gewoon bij hun kunnen gaan oppikken en met BC betaald.

          Nog is, ik heb er verder niks mee te maken maar wil het wel even meegeven
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

          Comment


          • #6
            Re: Panasonic plasma

            iedereen bedank voor de info.
            @GRF: waarom heb je uiteindlijk voor Sony gekozen?
            en welk model?

            Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment

            Working...
            X