Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke nvidia kaart is te vergelijken met bepaalde ATI kaarten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke nvidia kaart is te vergelijken met bepaalde ATI kaarten?

    van de nvidia 3D kaarten ken ik min of meer wel welke nummers en series performanter zijn dan de andere. Nu zou ik voor mn vriendin een laptop kopen en zie ik dat vele laptops tegenwoordig ook ATI kaarten hebben.

    het probleem is dat ik daar absoluut niets van ken en ik dus ook helemaal niet weet welke NVIDIA kaart vergelijkbaar is met bvb de ATI HD 3430 (256mb)

    kan iemand mij hierbij helpen? (theo misschien)
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: welke nvidia kaart is te vergelijken met bepaalde ATI kaarten?

    Het vergelijken laat ik aan jou over maar hier vind je het een en ander:



    Persoonlijk heb ik gewoonlijk NVidia ook wegens de drivers.

    Karel

    Comment


    • #3
      Re: welke nvidia kaart is te vergelijken met bepaalde ATI kaarten?

      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      van de nvidia 3D kaarten ken ik min of meer wel welke nummers en series performanter zijn dan de andere. Nu zou ik voor mn vriendin een laptop kopen en zie ik dat vele laptops tegenwoordig ook ATI kaarten hebben.

      het probleem is dat ik daar absoluut niets van ken en ik dus ook helemaal niet weet welke NVIDIA kaart vergelijkbaar is met bvb de ATI HD 3430 (256mb)

      kan iemand mij hierbij helpen? (theo misschien)
      Mijn zoon , ik weet echt niet veel over grafische kaarten in laptops...
      Maar ik durf wel beweren dat de kleuren van ATI iets beter zijn.
      Nvidia heeft of geeft veel voor gaming en heeft zich meer daarop toegelegd.
      Vroeger had ik altijd ATI en géén enkele van die kaarten is ooit stuk gegaan.
      (ik heb die trouwens nog...)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: welke nvidia kaart is te vergelijken met bepaalde ATI kaarten?

        De ATI 3430 zal gelijkaardig zijn aan de nv 8400 of 9400. Budget range dus.
        Dit is ook een kaartje van vorige generatie zoals een nv 9400.

        Ik heb zelf geen ervaring met de 3430. Wel met verschillende andere ATI en NVidia kaartjes.
        Canon 7D + 400D - Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM - Tamron 28-75mm f 2,8 XR DI - Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM - Sigma 105mmf/2.8 Macro - Sigma 30mm f1.4 EX DC HSM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon Speedlite 430EX

        Comment

        Working...
        X