Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het grijze sterretje...
Collapse
X
-
-
-
Re: Het grijze sterretje...
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichthttp://www.microsoft.com/windowsmobi...ivesync45.mspx
Actief Sync, wel van den Bil, naar goed : update er mijne gps mee...
Goed voor Outlook maar niet voor andere gelijkaardige programma's.
En intussen zijn de zaken geregeld.
Office 2007 Pro is onderweg....
Was wreed aan het sukkelen met mijn "databeesten", niet te doen in Open Office.
Gelukkig had ik nog een backup anders was ik geschoren.
Je kan een database bestand koppelen en zelfs als je dan het bestand opslaat
onder een andere naam in Open Office moet je nog heel voorzichtig zijn.
Een aanpassing wordt overal door gevoerd dus de rest kan je wel raden.Last edited by theokus; 18 februari 2009, 22:48.
Comment
-
Eigenlijk wel straf: Microsoft gaat op zijn strepen staan tegen diefstal van zijn producten (want dat is het juridisch) en bijna iedereen begint meten nog ander lelijks.
Hoe heet dat ook weer ? Juist ja, normvervaging.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtnietmaar
dat zijn wij...
geld uit uw zakken slagen omdat ge.. mee MOET?????
Die gewone office kost een 600 euro... ik heb nen ( officieele ) 2000 pro liggen. Wel aan elk "schoolkind"of elke nieuwe laptop of desktop , staat die nieuwe 2007 met zijn nieuwe extencies, en nieuwe ????
Ik kreeg overlaatst ( omdat er een brandje geweest was) een raming binnen, in Word 2007, en het was niet gesaved als nen 2000 of.. wel ik kon het niet meer lezen. ( en kom nu niet af met dat er ne viewer is op den Bill zijne site ) Dus, verplicht hij de toekomst van allemaal ne 2007 en te kopen, want de jeugd, en de nieuwe zelfstandigen die moeten alles legaal hebben, of kunnen het goedkoop krijgen.... En ik moet er weeral een 120..160 euro voor betalen om die nieuwe docx te lezen ( de nieuwe extensie) wel dat hijIk heb het terug gestuurd met de melding dat ik alleen maar .doc lees , en weiger van ne nieuwe te gaan halen.
We hebben met de club ne nieuwe laptop gekocht, en omdat het zo een krakkemikig ding is die vista.. gaat hij nu weer de windows7 uitbrengen... binnenkort weer programmas die alleen daar op draaien??? wel aan die kermis van hem doe ik niet mee. Mijne pc draait goed, ( XP ) ( windows98 SE was ook de goede) en als mijne pc het niet afkan dan den boom in, heb al van hem:
dos 3,4,5,6.22, windows 3.1 den 3.11 for workgroeps, den 85 , den 98, den 98 SE, de millenium, den 2000, den Xp, wat denkt die, das een geldbeugeltje dat een gat heeft??
Mis poes. Ik weiger nog van up te graden omdat hij weer iets nieuws in zijn koppeke heeft, want wees eerlijk msn.. ge krijgt het niet meer, windows live, uwen agenda.. overgezet naar, man speelt die met ons voeten of is hij baas over mijne pc?
Ik heb vroeger ne commodore 64 gehad, , 64 ram, en die tekstverwerker was sneller dan nu mijnmachine met nen terrabyte , en enkele giga's ram, en ..
Wees eerlijk : ze smossen met het geheugen en ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtnietmaar
dat zijn wij...
geld uit uw zakken slagen omdat ge.. mee MOET?????
Die gewone office kost een 600 euro... ik heb nen ( officieele ) 2000 pro liggen. Wel aan elk "schoolkind"of elke nieuwe laptop of desktop , staat die nieuwe 2007 met zijn nieuwe extencies, en nieuwe ????
Ik kreeg overlaatst ( omdat er een brandje geweest was) een raming binnen, in Word 2007, en het was niet gesaved als nen 2000 of.. wel ik kon het niet meer lezen. ( en kom nu niet af met dat er ne viewer is op den Bill zijne site ) Dus, verplicht hij de toekomst van allemaal ne 2007 en te kopen, want de jeugd, en de nieuwe zelfstandigen die moeten alles legaal hebben, of kunnen het goedkoop krijgen.... En ik moet er weeral een 120..160 euro voor betalen om die nieuwe docx te lezen ( de nieuwe extensie) wel dat hijIk heb het terug gestuurd met de melding dat ik alleen maar .doc lees , en weiger van ne nieuwe te gaan halen.
We hebben met de club ne nieuwe laptop gekocht, en omdat het zo een krakkemikig ding is die vista.. gaat hij nu weer de windows7 uitbrengen... binnenkort weer programmas die alleen daar op draaien??? wel aan die kermis van hem doe ik niet mee. Mijne pc draait goed, ( XP ) ( windows98 SE was ook de goede) en als mijne pc het niet afkan dan den boom in, heb al van hem:
dos 3,4,5,6.22, windows 3.1 den 3.11 for workgroeps, den 85 , den 98, den 98 SE, de millenium, den 2000, den Xp, wat denkt die, das een geldbeugeltje dat een gat heeft??
Mis poes. Ik weiger nog van up te graden omdat hij weer iets nieuws in zijn koppeke heeft, want wees eerlijk msn.. ge krijgt het niet meer, windows live, uwen agenda.. overgezet naar, man speelt die met ons voeten of is hij baas over mijne pc?
Ik heb vroeger ne commodore 64 gehad, , 64 ram, en die tekstverwerker was sneller dan nu mijnmachine met nen terrabyte , en enkele giga's ram, en ..
Wees eerlijk : ze smossen met het geheugen en ...
De gratis converter (geen viewer, want achteraf kun je het nog gaan bewerken) is gratis beschikbaar op zijn site.docx is er gekomen om te kunnen voldoen aan de open standaarden qua xml.
Microsoft past zich net aan, aan de standaarden..en nu is het weeral niet goed..
Ow en nog iets..vergelijk even de grootte tussen een doc bestand en een docx bestand.ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
-
Scherpje, er staan viewers op Bill zijn site.......
En OpenOffice leest ook docs bestanden.
Maar dat zijn beide gratis spullen en dus niet interessant. Ge zegt het zelf: ge moet met die viewers niet afkomen.
Men kickt gewoon op het feit van "gekraakte" software te gebruiken.
Ik durf wedden, als Microsoft morgen een Office met Access aan 25 euro op de markt zet, dat men dan weer zal zeggen: oei, da's geen goeie, want Publisher zit er niet in, of Outlook zit er niet in.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Wat dat Outlook gedoe betreft...
Gewone gebruikers hebben genoeg aan de 'gratis' (nou ja) bijgeleverde) Windows Mail in Vista. Werkt perfect me dunkt.
De business users hebben met Exchange 2007 icm met OWA eigenlijk geen Outlook meer nodig.ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtHome en student €139.
Alleen in de Prof. zit Access.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtEwel, lever me de Office Prof. , je krijgt van mij 280 euri
Alleen in de Pro zit Access.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtIk weet het Theo, maar aangezien ik dat niet gebruik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtWie ziet er momenteel (of zag eventueel) een grijs sterretje rechtsonder op het scherm?Last edited by VerSeg; 19 februari 2009, 00:58.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtDan beweer jij dat ik den office gekraakt heb op mijne pc ???? : lees eens goed : ik heb den office 2000 voor kleine en middelgrote bedrijven hier in de doos liggen, EN officieel. Maar ik weiger van nu weer nen 2007 en te kopen omdat...
dus heb nu den open .. geinstalleerd, en die doet het evengoedgratis.
En acces heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt : dus hou uw 25 euro maar. ( oh neen : ik hou mijn 25 euro)
en dan zeg ik dat ge met die viewers niet moet afkomen, en dan kwam jij ( Jennifer Jennings : lieke) al direct in uwen eerste zin met : Scherpje, er staan viewers op Bill zijn site.
En ik gebruik die Access wel hoor.
Comment
Comment