Ik vind het ook logisch dat Billeke het probeerd.. heb den open office er op gezet, die office Xp eraf, en hem nen update laten doen, en het sterreke is weg
Hij kocht liever ne nieuwe lens , dan den bill nog wat rijker te maken... ( ps : ik draai ook den open office : zou nog een Acces en Frontpage versie van moeten komen, en dan koopt niemand meer die micro... brol....
Just.
mode: ferm lastig
Bill heeft zelf alles gepikt, geleend....
MAAR ik heb alle bewondering voor de man: iedereen mag het hem nadoen.
Ik heb deze week de Office Enterprise NL editie gekocht van M$ voor ... €17 en dit op de site van M$ zelf. Dit doen ze voor corp customers om hun in prive ook de software te laten aankopen.
Verdomme dan hebben ze me liggen hebben bij de NMBS
Ik heb er 28 € moeten voor betalen (verzending inbegrepen)
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik vind het ook logisch dat Billeke het probeerd.. heb den open office er op gezet, die office Xp eraf, en hem nen update laten doen, en het sterreke is weg
Hij kocht liever ne nieuwe lens , dan den bill nog wat rijker te maken... ( ps : ik draai ook den open office : zou nog een Acces en Frontpage versie van moeten komen, en dan koopt niemand meer die micro... brol....
Voor Access ben ik het mee eens maar zwijg me in godsnaam over Frontpage...
Je moet die code eens bekijken
Geef mij dan maar die ouwe getrouwe Dreamweaver.
Office XP teveel geïnstalleerd?
Dan krijg je dat sterreken.
Normaal kunt ge dan een 0800 nummer bellen en aan de hand van het nummer op je scherm krijgt ge een nieuwe code en is je Office XP weer legaal.
Grtz, RF
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Office XP teveel geïnstalleerd?
Dan krijg je dat sterreken.
Normaal kunt ge dan een 0800 nummer bellen en aan de hand van het nummer op je scherm krijgt ge een nieuwe code en is je Office XP weer legaal.
Grtz, RF
dit heeft niks te maken met te veel installeren maar met een illegale versie van office zoals er zoveel draaien en die worden vanaf nu gecontroleerd
heb nu ook openoffice en ik heb office ms nog niet gemist
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
dit heeft niks te maken met te veel installeren maar met een illegale versie van office zoals er zoveel draaien en die worden vanaf nu gecontroleerd
heb nu ook openoffice en ik heb office ms nog niet gemist
Theo zegt toch dat hij een legale versie heeft en daarop antwoord ik.
Grtz, RF
Comment