Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

slippende koppeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: slippende koppeling

'k Heb eens gevraagd aan de garage wat dat zou kosten... 1000€ zeggen die mannen... Als ook de hydrolische... blablabla moet vervangen worden.

Da's het dubbel van wat ik hier lees... In't zak gezet?

+500€ voor een groot onderhoud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoFramboos Bekijk bericht
      'k Heb eens gevraagd aan de garage wat dat zou kosten... 1000€ zeggen die mannen... Als ook de hydrolische... blablabla moet vervangen worden.

17 feb 2009?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Is't verboden te reageren op oude topics? Waarom worden ze dan niet gearchiveerd?
        Is het nodig het forum te vervuilen met nieuwe topics die over hetzelfde gaan?
        Ik hoef niet zo in de belangstelling te staan dat ik altijd eigen topic wil...
        Gewoon een vraagje dat toevallig over hetzelfde ging.

Comment

Is't verboden te reageren op oude topics? Waarom worden ze dan niet gearchiveerd?
          Is het nodig het forum te vervuilen met nieuwe topics die over hetzelfde gaan?
          Ik hoef niet zo in de belangstelling te staan dat ik altijd eigen topic wil...
          Gewoon een vraagje dat toevallig over hetzelfde ging.
          nee.
          nee.
          OK.
          ja.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik betaal voor dat groot onderhoud (om de 30.000 km.) bij een merkgarage (en met inbegrip van een vervangwagen voor 1 dag), minder dan de helft... Dat was dan wel het groot onderhoud op 60.000 km (dus zonder veel "extra" materiaal)... Het hangt natuurlijk wel van het type auto af : de mijne is een VW Golf...

1000€ lijkt me ook behoorlijk duur. Die hydraulische , zal wel de hydraulische bediening zijn, maar normaal wordt die voor zover ik weet niet mee vervangen...
            Groeten,

Polleke

Comment

€1000 voor een koppeling verschiet ik echt niet van hoor... 75% van die prijs is waarschijnlijk werkuren.
              mijn website

Comment

probleem met mijn slippende koppeling (voorjaar 2009) is als vanzelf verdwenen. ik snap het niet hoe dat kan.
                zal maar hout vasthouden.

€1000 voor een koppeling verschiet ik echt niet van hoor... 75% van die prijs is waarschijnlijk werkuren.
                in de Citroëngarage zegden ze inderdaad dat ik op ca 1.000 euro moest rekenen voor de vervanging.

Comment

Ik heb hetzelfde voorgehad met een xsara hdi 90pk.
                  Toen was het nog maar 1 jaar garantie, en de wagen had 30.000 km.
                  Hij was toen meer dan 1 jaar oud.
                  Citroen wilde niet tussenkomen, en heb toen een expert aangesteld...(op kosten van de rechtsbijstand)
                  Alles is hersteld op de kosten van citroen, het was de drukgroep... (mijn garage was niet tevreden, want de voorziene werkuren door citroen zijn zeer krap...
                  als hij ze zelf herstelt, als jij betaalt zal hij er 2X zo lang over doen...)
                  Op internet zijn er veel gelijkaardige gevallen te vinden. Het was tevens mijn laatste citroen.

Het probleem stelde zich vooral wanneer het koud/ vochtig was en kwam en ging weer weg...

Comment

1000 € lijkt me toch duur. Ik heb daar in een ver verleden nog 10000 BEF'kes voor betaald : 4000 voor het werk en 6000 voor de koppeling (waren wel enkel de schijven), en dus ook in een merkgarage...
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      1000 € lijkt me toch duur. Ik heb daar in een ver verleden nog 10000 BEF'kes voor betaald : 4000 voor het werk en 6000 voor de koppeling (waren wel enkel de schijven), en dus ook in een merkgarage...
                      Mijn pa heeft nog ooit gewerkt voor 10.000 BF per maand ...
                      Daarvoor herstelde hij elke dag een stuk of 5 TV's.

Comment

Volgens de normen van citroen zat het rond de €750.
                        Volgens normen garage € 1000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Mijn pa heeft nog ooit gewerkt voor 10.000 BF per maand ...
                          Daarvoor herstelde hij elke dag een stuk of 5 TV's.
                          Allé : dan kon hij toch 1 koppeling per maand betalen .
                          Groeten,

Polleke

Comment

Ben eens bij een niet merk garage langs geweest.
                            230€ voor het onderhoud + 500€ voor de koppeling in het allerslechtste geval.
                            Effectieve prijs zou normaal gezien nog wat lager komen.

Comment

Ben eens bij een niet merk garage langs geweest.
                              230€ voor het onderhoud + 500€ voor de koppeling in het allerslechtste geval.
                              Effectieve prijs zou normaal gezien nog wat lager komen.

Een "kortingske" van 50%, is niet slecht hé...
                              Groeten,

Polleke

Comment

'k Heb al gezegd aan mijn vrouw da'k met het verschil een nieuwe lens wil kopen

Comment

Working...
                                X