Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ALS je hem kan vinden, want ASUS schijnt niet meer te kunnen volgen: de EEE PC 1000H voor ongeveer 370 euro.
Goede batterijautonomie; iet minder lang dan de NC10 van Samsung, maar daar tegenover staat dat het scherm van de ASUS veel beter is en eveneens de geluidskwaliteit.
Plus op het internet zijn er talloze EEE PC fora met enthousiaste gebruikers te vinden = dus ook veel ondersteuning.
Ik heb hier momenteel een Acer One 150 met linux op, en voor mij draait dat prima.
Als je Capture NX2 wil draaien moet je de XP versie zien te pakken te krijgen, want nadien een XP op een linuxversie zetten is bijna niet te doen.
Ook opletten dat er een 6-cells batterij bij zit, deze zou veel langer meegaan dan de 3-cells die er in het begin bij was.
Heb hier buiten mijn MacBook pro ook nog een Asus EEE900 en vindt deze geweldig, autonomie van meer dan 8 uur.Een sd kaartje erin van 32 gig en dan samen met de 12 gig standaard toch genoeg flah geheugen, Staat XP op en gebruik dees laptopke overal op verplaatsing, klein licht en super gemakkelijk, kan het niet meer missen
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Comment