Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
En als ge dan volgende week de kijkcijfers gaat zien scoren de Kampioenen toch weeral 1,5 miljoen kijkers ! Zijn die VRT-kijkers dan zo dom ? Ik dacht dat altijd beweerd werd dat alleen de hogere klasse, de meer intellectuelen naar de VRT keken ? Maar dan bedenk ik weer dat die klasse toch de minderheid uitmaakt ? En als ik de kijkcijfers zie dan kijkt de meerderheid naar VRT : dus de dommerikken ! Of heb ik het mis ?
Hey toevallig vanavond aan tafel ging het er ook over.
Het schijnt dat de kijkcijfers nog nooit zo laag waren van de kampioenen.
Misschien vinden we dit soort humor tegenwoordig niet zo grappig meer als 15 jaar geleden.
Wel, vandaag was het nog te doen, maar al de vorige afleveringen van de nieuwe reeks waren nog platter dan plat. Blijkbaar kan het alleen "grappig" zijn als het over sex gaat.
Wij kijken ook wekelijks, maar je, het niveau is zienderogen gedaald....
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Hey toevallig vanavond aan tafel ging het er ook over.
Het schijnt dat de kijkcijfers nog nooit zo laag waren van de kampioenen. Misschien vinden we dit soort humor tegenwoordig niet zo grappig meer als 15 jaar geleden.
mir
Dat is helemaal niet de reden mir.
De humor van 15 jaar terug was beter
Laat me het zo zeggen dat het de 2 laatste jaren bergaf gaat.
Verleden jaar 2008 had ik heel sterk de indruk dat de acteurs
meer op stripfiguren leken dan acteurs.
Wat ook belangrijk is, is dat kijkers helemaal niet graag veranderingen zien.
Xavier bijvoorbeeld moét bij het leger blijven en niet achter de toog gaan staan bij Pascalleke...
En zoals Fernand er vandaag bij liep zie ik zelf liever niet dan wel: ook erg ongeloofwaardig.
FC De Kampioenen gaat ook over voetbal maar het komt zelfs niet aan bod.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Wel, vandaag was het nog te doen, maar al de vorige afleveringen van de nieuwe reeks waren nog platter dan plat. Blijkbaar kan het alleen "grappig" zijn als het over sex gaat.
Wij kijken ook wekelijks, maar je, het niveau is zienderogen gedaald....
Voilà en het gaat redelijk wat over sex, zelfs seksistisch.
Het is voor mij niet de vraag of ik dat kan verdragen of niet.
De oorzaak is gewoon de inspiratie van de scenarioschrijvers die op een zeer laag pitje
staat en snel of goedkoop succes willen.
Zelfs prof. Torfs (de Slimste mens...) zei dit openlijk op tv deze week.
Dus dat hij in zijn reacties, als hij snel een reactie nodig heeft, verwijst naar sex om zo succes te hebben.
Woehahahahhaaha dat is er eentje die ik moet onthouden
De leut is eraf, vind de serie sinds ddt eruit is al niet vet meer.
Heel juist, naar mijn mening dan.
Dat gemis blijft hun achtervolgen.
Die kok was een echte ramp.
En nu met Jaak Van Assche gaat het redelijk maar dat ze
het dan wel een beetje geloofwaardiger maken he i.p.v. die man als
een Zoeloe te laten rondlopen.
Mijn favoriet is Geoffrey Huges die Onslow speelt, vind ik de MAX
Pracht acteur, zonder meer.
Vind dat die mensen allemaal dat goed doen.
Weet je wat eigenaardig is?
Ik heb die series al dikwijls gezien en begin me te ergeren
aan de onmacht van die Richard
Dat die man nooit eens zijn Hyacinth op haar plaats zet...
Comment