Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MMMMMuizenissen....... ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MMMMMuizenissen....... ;)

Hallokes,

Wat is tegenwoordig de beste ( & de hipste ) draadloze laptop-muis ?

Ben een beetje aan het twijfelen tussen een Logitech VX NANO of een Logitech VX Revolution.
    Het is niet om te gamen, wel voor al de rest.

Ook liefst een model op batterijen en NIET met een laadstation, daar het om mee te nemen is.

Vraagje: een draadloze laptop-muis met coole LED-effecten zal niet bestaan zeker ? ( vanwege het energie-verbruik zullen die dingen wellicht aan een draadje hangen... )

De Logitech MX Air lijkt me ook wel erg cool, (maar deze heeft dan wel een laadstation ) en is die ook gewoon op een plat vlak te gebruiken ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: MMMMMuizenissen.......

Als je de hipste muis wilt moet je zeker niet bij Logitech zijn.
    Razor heeft veel hippe muizen zoals deze hier.
    Zelf heb ik bij mijn desktop een MX Revolution gehad en dat was veruit de confortabelste muis die ik ooit gehad heb. Nu werk ik op mijn laptop met de V470, niet echt confortabel, niet oplaadbaar, maar wel degelijk en je moet bleutooth op je laptop hebben.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Microsoft wireless laser mouse 8000 : Bluetooth, oplaadbaar en niet te klein zodat er je er een hele dag mee kan werken.....
      Hip vindt ik niet zo belangrijk...
      j.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

Comment

Ik ben heel tevreden met Logitech VX Revolution.

Comment

Working...
        X